Ocena wątku:
- 0 głosów - 0 średnio
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
Oś koła - tulejka
|
Autor |
Wiadomość |
Grave
Nowy
Liczba postów: 66
Imię: Grave
Skąd: Częstochowa
Pojazd: Romet Kadet
|
|
20-09-2016 10:42:13 |
|
|
Rafku
Drucidruci tu
Liczba postów: 1,821
Imię: Rafał
Skąd: Bartoszyce
Pojazd: Romet 50-T-1
|
RE: Oś koła - tulejka
Można to zamontować i działa zgodnie z założeniami, latam na łożyskach już jakiś 1000km i nic mi nie ścięło
Wewnętrzne nakrętki, czyli te 'cieńsze', pełnią rolę kontry, czyli po prostu jedną nakręca się na ośkę przed bębnem hamulcowym, a drugą bezpośrednio do łożyska po drugiej stronie
Nic nie trzeba kleić klejem do gwintów, bo ośka i tak jest ciasno pasowana w kole i nie lata
Sprawa ze zdystansowaniem wygląda tak jak wszędzie, dokładasz najlepiej tulejki, które oprą się od tej cienkiej nakrętki do goleni, czy wahacza i tyle
Pony 50-M2 '82
Ogar 200 '88
50T1 '80
Komar 2351 '79
Mini ścigacz 50cc
Bemi Cross 110cc
Bashan ATV 150cc
|
|
23-09-2016 08:34:24 |
|
|
Tomaszabc
Nowy
Liczba postów: 117
Imię: Tomek
Skąd: Łuków
Pojazd: Romet Pony
|
RE: Oś koła - tulejka
(23-09-2016 08:34:24)Rafku napisał(a): Można to zamontować i działa zgodnie z założeniami, latam na łożyskach już jakiś 1000km i nic mi nie ścięło
Wewnętrzne nakrętki, czyli te 'cieńsze', pełnią rolę kontry, czyli po prostu jedną nakręca się na ośkę przed bębnem hamulcowym, a drugą bezpośrednio do łożyska po drugiej stronie
Nic nie trzeba kleić klejem do gwintów, bo ośka i tak jest ciasno pasowana w kole i nie lata
Sprawa ze zdystansowaniem wygląda tak jak wszędzie, dokładasz najlepiej tulejki, które oprą się od tej cienkiej nakrętki do goleni, czy wahacza i tyle
Dzięki, o to chodziło
|
|
23-09-2016 13:59:33 |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości
|
|