Siemanko. Okazjonalnie kupilem takiego trupka, za grosze grzech nie wziąć. Od znajomego, dwa lata temu jezdzila, potem problemy z elektryka i stała, rok temu była odpalana, nie kompletna , typowy wiejski bolid, do pogrzebania wieczorami. Plan taki by uruchomić, doprowadzic stan wizualny, na zime silnik rozebrać. Zdaje sobie ze sporo kasy trzeba wyladowac, ale postaram sie to w miare tanio zrobic, ale tez bez lipy.
Nie wiem, bralem go w srodku nocy, nie zastanawialem sie, wyladowalem z bagażnika i postawilem w garażu, za pare dni bedę w domu to sprawdze, ale chyba 6v, starszy typ bez obrotomierza, pewnie gdzieś ok 83r.
Z tego co udało mi się odczytać to 85r. Zdjęcia w dzień dopiero za ok miesiąc, gdy znajdę czas, teraz poleciała do graciarni i leży. Na pewno sprężyna od kopniaka do wymiany, brak cewki, ogólnie cała instalacja skopana, trzeba od nowa zrobić, urwane mocowania siedzenia, braki: kapa od zapłonu, manetki gazu, błotnik tył z lampą, akumulator, i jeszcze można tak wymieniać i wymieniać. Priorytetem odpalić silnik i zobaczyć co w trawie piszczy, ale tak jak już wspomniałem gdzieś za miesiąc może zacznę coś działać. Koła nawet w dobrym stanie, oponki itp. Kilka zdjęć na koniec
Masz wersję 6V z prądnicą tylko 75W. Po czym rozpoznać? No wiadomo prądnica, nie ma obrotomierza (tylko licznik), zwykły stalowy i okrągły wahacz. W moim temacie o CZ zobaczysz jak wygląda alternator, wahacz i zegary
Forum by Tomasso94 2010 - 2023. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis i odczyt zgodnie z ustawieniami przeglądarki.