Jesteś nowy na forum? - Zachęcamy do przywitania się w dziale "Powitalnia" Smile

Zapraszamy na nasz oficjalny profil - facebook.com/ChlopcyRometowcy

Odpowiedz 
 
Ocena wątku:
  • 0 głosów - 0 średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Ocena cylindra i luzu zamka pierścieni Jawa 223.
Autor Wiadomość
SimsonChart Offline
Majster :)
*


Liczba postów: 25
Imię: Bartek
Skąd: Słowino (ZSL)
Pojazd: Romet Ogar 200
Post: #1
Ocena cylindra i luzu zamka pierścieni Jawa 223.
Witam. Otóż chcę się dowiedzieć czy taki luz zamka pierścienia jest dopuszczalny i czy silnik będzie dobrze pracował ?
Pozdrawiam.


Załączone pliki Miniatury
       
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 02-08-2016 12:19:28 przez SimsonChart.)
02-08-2016 12:14:05
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Reklama
AliveC4T Offline
Jawowiec
*


Liczba postów: 222
Imię: Piotr
Skąd: Gliwice
Pojazd: Inny
Post: #2
RE: Ocena cylindra i luzu zamka pierścieni Jawa 223.
W porównaniu do oryginalnego trochę za duży. Ja składałem silnik na wszystkich częściach nowych z epoki i luz był minimalny, gdzieś koło 0,3mm. Jakiej produkcji są te pierścienie ze zdjęcia?
02-08-2016 14:34:41
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
damian94 Offline
Uczeń
*


Liczba postów: 268
Imię: Damian
Skąd: Podlasie
Pojazd: Romet Chart
Post: #3
RE: Ocena cylindra i luzu zamka pierścieni Jawa 223.
Z taką przerwą to on nie powinien nawet odpalić. Nie masz czasem za małych pierścieni ? W sensie różnica 0.25 ?
02-08-2016 14:46:04
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
[+] 1 osoba postawiła piwo damian94 za ten post.
SimsonChart Offline
Majster :)
*


Liczba postów: 25
Imię: Bartek
Skąd: Słowino (ZSL)
Pojazd: Romet Ogar 200
Post: #4
RE: Ocena cylindra i luzu zamka pierścieni Jawa 223.
Pierścienie są Polskie kupione razem z tłokiem nominalnym firmy CX. Cylinder jest nominalny czeski. Zmierzyłem przerwę i wynosi ona około 2 może 2,2 mm.
02-08-2016 15:43:38
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
ananas Offline
Technik
*


Liczba postów: 1,076
Imię: Kamil
Skąd: Zabrze
Pojazd: Inny
Post: #5
RE: Ocena cylindra i luzu zamka pierścieni Jawa 223.
Takie coś nie ma prawa poprawnie pracować. Pierścienie nadają się do wymiany gdy ta przerwa ma 0,8mm z tego co wiem.
02-08-2016 15:55:42
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
SimsonChart Offline
Majster :)
*


Liczba postów: 25
Imię: Bartek
Skąd: Słowino (ZSL)
Pojazd: Romet Ogar 200
Post: #6
RE: Ocena cylindra i luzu zamka pierścieni Jawa 223.
Ale pierścienie są fabrycznie nowe. Postanowiłem że założę stary czeski tłok i te pierścienie i zobaczę jak silnik będzie pracował.Pozdrawiam
02-08-2016 16:52:26
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Rafku Offline
Drucidruci tu
*


Liczba postów: 1,821
Imię: Rafał
Skąd: Bartoszyce
Pojazd: Romet 50-T-1
Post: #7
RE: Ocena cylindra i luzu zamka pierścieni Jawa 223.
Tłok firmy CX może najwyżej jako ozdoba służyć. Nawet nie zawracaj sobie nim głowy.

Pony 50-M2 '82
Ogar 200 '88
50T1 '80

Komar 2351 '79
Mini ścigacz 50cc
Bemi Cross 110cc
Bashan ATV 150cc
02-08-2016 18:18:02
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
SimsonChart Offline
Majster :)
*


Liczba postów: 25
Imię: Bartek
Skąd: Słowino (ZSL)
Pojazd: Romet Ogar 200
Post: #8
RE: Ocena cylindra i luzu zamka pierścieni Jawa 223.
Przy okazji łożyska firmy MTM (nie słynne NTN) są godne polecenia,czy szajs ?
02-08-2016 21:13:51
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Odpowiedz 





Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości


Forum by Tomasso94 2010 - 2023. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis i odczyt zgodnie z ustawieniami przeglądarki.
POMÓŻ W UTRZYMANIU FORUM!

Zaloguj do Poczty
Kontakt | Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy! | Wróć do góry | Wróć do forów | Wersja bez grafiki | RSS | Mapa użytkowników | Lista banów
 Witaj, Gość
Musisz się zarejestrować przed napisaniem posta.


  

Hasło
  





Reklama


 Szukaj na forum

(Zaawansowane szukanie)

 Ostatnie wątki
Komar 3 1978 – słaba iskr...
Ostatni post: Ricky
Dzisiaj 02:06:36
» Odpowiedzi: 0
» Wyświetleń: 8
Nowy romecik - 50 T-1
Ostatni post: Quake96
Wczoraj 23:22:40
» Odpowiedzi: 2
» Wyświetleń: 32
Kupię czesci Romet t 50
Ostatni post: zmd-52
Wczoraj 21:41:56
» Odpowiedzi: 1
» Wyświetleń: 353
Mój pierwszy Ogar 200
Ostatni post: Quake96
Wczoraj 14:11:07
» Odpowiedzi: 1533
» Wyświetleń: 829625
Komar 2352W '78 - Madziar...
Ostatni post: romek
Wczoraj 10:51:49
» Odpowiedzi: 27
» Wyświetleń: 5491
Pytania o odnośnie składa...
Ostatni post: romek
07-06-2025 23:39:02
» Odpowiedzi: 1
» Wyświetleń: 114
Romet ale jaki model
Ostatni post: usertm
07-06-2025 10:41:57
» Odpowiedzi: 1
» Wyświetleń: 138
Zatarty S38
Ostatni post: Dinozaur
07-06-2025 01:43:18
» Odpowiedzi: 27
» Wyświetleń: 1628
Romet kadet 023
Ostatni post: romek
06-06-2025 15:57:21
» Odpowiedzi: 12
» Wyświetleń: 419
Schemat instalacji dla Ro...
Ostatni post: damian94
06-06-2025 13:44:36
» Odpowiedzi: 2
» Wyświetleń: 18614
Działanie stacyjki w Sims...
Ostatni post: Bob_Harley
05-06-2025 21:16:48
» Odpowiedzi: 23
» Wyświetleń: 1884
Ogar 205 1987
Ostatni post: romek
05-06-2025 05:55:07
» Odpowiedzi: 47
» Wyświetleń: 3597
Ustawienie gaźnika 16N3 w...
Ostatni post: Bob_Harley
04-06-2025 22:34:01
» Odpowiedzi: 33
» Wyświetleń: 2511
Romet Kadet M780W '88 tab...
Ostatni post: romek
04-06-2025 19:05:54
» Odpowiedzi: 32
» Wyświetleń: 3574
Romet Ogar 200 – AC-CDI w...
Ostatni post: cebula642
03-06-2025 21:46:29
» Odpowiedzi: 2
» Wyświetleń: 276

Reklama