Ocena wątku:
- 0 głosów - 0 średnio
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
Silnik 223, luźne łożysko na czopie wału.
|
Autor |
Wiadomość |
Alex Tom
Nowy

Liczba postów: 46
Imię: Olo
Skąd: Rossosz
Pojazd: Romet Ogar 200
|
Silnik 223, luźne łożysko na czopie wału.
Hej,
mam problem z wałem. Po założeniu łożysk okazało się, że łożysko od strony sprzęgła może się przesuwać na czopie wału. Zdjąć go nie mogę, weszło ładnie do końca. Przesuwa się tak może z 4mm wzdłuż osi czopa.
Nagrałem: https://youtu.be/OMDBYXRu6RE
Chciałbym zapytać co radzicie.
Kupić nowy wał z Allegro?
Trochę jestem niepewny tych nówek a oryginał to oryginał i myślałem oddać gdzieś ten, aby nałożyli chrom techniczny. Ale warto to robić? Drogi to interes?
Jeszcze czytałem o kleju loctite ale nie wiem czy to będzie trzymać.
A co się stanie gdybym tak zostawił i założył?
Prawdę mówiąc, gdybym zakładał łożyska najpierw w karter bym się nie dowiedział o tym luzie bo wał trzymałoby łożysko od strony zapłonu i spałbym spokojnie i nieświadom
Po kilku godzinach jak łożysko wystygło a wyziębiony wał wrócił do temperatury pokojowej luz zmalał. Jest może mały ale jest. Dlatego zostawie jak jest. Trochę nie mam kasy na wał, więc złoże tak. Tym bardziej, że Ogar będzie służył do okazjonalnej przejażdżki. Z 40km rocznie 
Ale chętnie dowiem się co robi się w takich przypadkach jak jest czop wyrobiony. Może się jeszcze zdecyduje, a na przyszłość człowiek będzie mądrzejszy, zarówno ja jak i inni czytelnicy.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 27-07-2016 14:41:15 przez Alex Tom.)
|
|
27-07-2016 13:56:11 |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek:
|
|