Ocena wątku:
- 0 głosów - 0 średnio
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
Jaguar - Reanimacja
|
Autor |
Wiadomość |
xsaman
rowerowiec
Liczba postów: 1,165
Imię: Krzysztof
Skąd: Kędzierzyn-Koźle
Pojazd: Inny
|
RE: Jaguar - Reanimacja
Pewnie kupiłeś jakiś rower na złomie w wrocku albo cóś....
a teraz ja coś dopowiem ..
Rurki nie wyskoczyły by z mufek chyba nigdy przy nie ważne jak mocnym uderzeniu ... raz są zalutowane dwa są połapane w środku pręcikami ...
co do remontu ... zmieścić sie zmieścisz ale czy nie lepiej odrazu kupic coś ładnego w oryginalnym lakierze ?? ... ja teraz kończe budować jaguara .. przerzutki campy piasty campy heble mafaci racer rama na reynoldsie .. budżet poniżej tysiaka sie zmieszczę chyba ... także tutaj napewno sie ogarniesz z kosztami ..
co do niezadowolenia ludzi .. tak nasz (nie) kochany moderator jest od jakiegoś czasu wszędzie na nie ..
a jako ze też z niemalże śląska jestem mógł byś podrzucić jakiś kontakt do Pana Świerkota ? .. najlepiej na pw
no i czekamy na fotke od boku
KUPIE SIODEŁKA TYPU BANAN
Romet motocross
|
|
25-07-2016 19:17:50 |
|
|
chadie
https://tanikurier.com
Liczba postów: 107
Imię: Łukasz
Skąd: Bielsko - Biała
Pojazd: Romet 50-T-1
|
RE: Jaguar - Reanimacja
Gratuluję zakupu. Na prawdę, serdecznie się cieszę i nikomu niczego nr bronię. Szanuję również moderatorów (sam kiedyś byłem, na forum Pearl Jam). Ja tylko nie lubię krytyki dla krytyki. Można coś krytykować jak wie się co autor zamierza zrobić, po co chce to zrobić i czy wie na co się pisze. Ja mam spore, techniczne doświadczenie życiowe i przekłada się ono na wszystko co robię, nie żebym był zaraz Alfą i Omegą, ale też nie lubię jak ktoś bezpodstawnie rzuca epitetami. Żeby coś krytykować trzeba mieć obraz całości. Mam wrażenie że koledze wnusiu94 nikt się nie postawił, bo jest modem, ale ja głęboko mam konwenanse. Czy warto temu sprzętowi dać drugą szansę? Ja uważam ze tak, nikt nie musi się ze mną zgadzać. Może kupiłbym za tą kasę do sprawny egzemplarz, ale kupiłem ten. Jutro wyślę Ci namiary na Pana Świerkota, zapytam wpierw, czy nie ma nic przeciwko.
|
|
25-07-2016 20:06:49 |
|
|
wnusiu94
Moderator Działu Rowerowego
Liczba postów: 3,184
Imię: Adam
Skąd: Wrocław
Pojazd: Romet 50-T-1
|
RE: Jaguar - Reanimacja
(25-07-2016 18:26:30)chadie napisał(a): (25-07-2016 16:47:36)wnusiu94 napisał(a): Dobrze, a teraz bardzo chętnie zmasakruję Twoje wszystkie "argumenty". Proszę o zdjęcie idealnie od boku.
Dokladnie takiego stwierdzenia się spodziewałem. Wiem, że jakich argumentów nie użyję, Ty i tak je "zmasakrujesz". Ot siła Twoja.
To już nie jest polemika, to będzie odegranie się.
Twoje argumenty są po prostu tak silne, że nic tyle je "zmasakrować". Czekam na zdjęcie. I tak jak pisze kol. xsaman - rurki na pewno by z muf nie wyleciały.
(25-07-2016 20:06:49)chadie napisał(a): GMam wrażenie że koledze wnusiu94 nikt się nie postawił, bo jest modem, ale ja głęboko mam konwenanse.
Tu nie chodzi o jakiekolwiek "stawianie się". Ja jestem otwarty na wszelakie merytoryczne (zaznaczam merytoryczne) dyskusje i argumenty. Naprawdę - bardzo lubię się w życiu mylić (szczególnie w kwestii rowerów) i do błędów potrafię się przyznać.
(25-07-2016 22:15:40)xsaman napisał(a): ale pewien XXX odstrasza swoim zachowaniem ludzi mnie również ...no ale nic nie poradzimy ..
Nie zaczynajmy takich durnych gadek, bo inny "pewien XXX" też swoim zachowaniem odstrasza i sam by się zdziwił ilu ludzi.
Legenda nie umiera nigdy. | Różowy Składak - Zapraszam!
|
|
26-07-2016 01:45:19 |
|
|
chadie
https://tanikurier.com
Liczba postów: 107
Imię: Łukasz
Skąd: Bielsko - Biała
Pojazd: Romet 50-T-1
|
RE: Jaguar - Reanimacja
wnusiu94, oczywiście że podeślę, dla mnie to już jest wręcz sprawa honorowa.
Pytanie mammoże dziwne, rower w oryginalnym lakierze z napisem Jaguar, naklejkami z rozmiarem, naklejką na rurze sterów Romet i na skośnej z logiem Romet. Osprzęt Favorit i polskie hamulce (kopia Mafac'a chyba) siodełko brooks, kierownica alu, ale mostek i sztyca stal. Rozmiar sztycy 26,4 mm. Przygotowuję ramę do lakierowania i w dwóch miejscach natknąłem się na wytłoczone, ledwo widoczne oznaczenia, z tego co zdołałem odczytać (to co zbyt słabo widać oznaczyłem jako x) to w pierwszym rzędzie jest:
RExxNOLDS 553
W drugim:
xTTED 21/8
Nie znalazłem info w polskim necie nt takich rur i ich zastosowania w Rometach. Co to może być i czemu jeśli lakier jest ori (a jest na pewno) to nie jest to Spec?
No i chyba musicie mi uwierzyć na słowo, bo ni jak tego nie idzie sfotografować a nie mam nitra żeby farbę zmyć, papierem się boję. Nie mam też precyzyjnej wagi, ale na łazienkowej 2,1kg pokazuje wagę gołej ramy.
img]http://chlopcyrometowcy.pl/hosting/imageup/70218_SAM_8763.JPG[/img]
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 27-07-2016 15:48:21 przez chadie.)
|
|
27-07-2016 15:19:59 |
|
|
chadie
https://tanikurier.com
Liczba postów: 107
Imię: Łukasz
Skąd: Bielsko - Biała
Pojazd: Romet 50-T-1
|
RE: Jaguar - Reanimacja
To już akurat wiedziałem. Czyszczę to delikatnie i coraz więcej widać
Jest na dwóch rurkach (podsiodłowej i skośnej) napis REYNOLDS 531 Początkowo wziąłem S za 5 i stąd wyszło mi 553 Wiem że jeśli chodzi o rurki, to w Romecie składało się z tego co było, ale myślałem że na Reynoldsie były tylko Spece.
Czy ktoś wie czy były Spece na Favoricie?
|
|
27-07-2016 17:27:20 |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 2 gości
|
|