Jesteś nowy na forum? - Zachęcamy do przywitania się w dziale "Powitalnia" Smile

Zapraszamy na nasz oficjalny profil - facebook.com/ChlopcyRometowcy

Odpowiedz 
4x Romet 50-T-1 1975-76 r. - Szatek
Autor Wiadomość
joozek Offline
senior


Liczba postów: 2,410
Imię: Józek
Skąd: Lubin
Pojazd: Inny
Post: #76
RE: 4x Romet 50-T-1 1975-76 r. - Szatek
Zrób tak jak napisałem, wymień tą rurkę w ramie. Oszlifuj ramę do gładkości i dopiero wspawaj tą rurkę. Dlaczego migomatem? To proste, będzie gładki i czysty spaw bez szlaki. Łatwiej i ładniej to oszlifujesz. Dla mnie jest nieważne stwierdzenie, że "przecież tego nie będzie widać" Confused ma być lepiej niż z fabryki, np tak to robiłem w moim 2350. Mogłem kupić niby nowe, ale wolałem naprawić te jego "nogi" Big Grin




Co do ośki nóżki centralnej, pewnie masz ją od modelu z profilowaną ramą Polo/Pegaz/Kadet itp, tam były dłuższe. Nie może się przesuwać, dotnij i nawierć nowy otwór pod zawleczkę. Ja dodatkowo daję podkładkę, by zawleczkę nawet lekko wbić młotkiem gumowym.
Tu na dole, ale widać


Denerwować się, to tracić własne zdrowie z powodu cudzej głupoty
27-02-2016 21:21:56
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Reklama
Szatek Offline
Fanatyk Rometa 50-T-1, 50-TS-1 i 50-T-3


Liczba postów: 741
Imię: Patryk
Skąd: Łódź
Pojazd: Inny
Post: #77
RE: 4x Romet 50-T-1 1975-76 r. - Szatek
(27-02-2016 21:21:56)joozek napisał(a):  Zrób tak jak napisałem, wymień tą rurkę w ramie. Oszlifuj ramę do gładkości i dopiero wspawaj tą rurkę.

Tak będzie zrobione Smile

(27-02-2016 21:21:56)joozek napisał(a):  Dlaczego migomatem? To proste, będzie gładki i czysty spaw bez szlaki. Łatwiej i ładniej to oszlifujesz.

Niestety, osoba której zlecam naprawy blacharskie, nie ma migomatu a komuś innemu raczej nie będę tego powierzał.
28-02-2016 19:03:22
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Quake96 Offline
Zielono mi :D
Moderatorzy


Liczba postów: 2,750
Imię: Piotr
Skąd: Bydgoszcz
Pojazd: Romet Ogar 200
Post: #78
RE: 4x Romet 50-T-1 1975-76 r. - Szatek
Ja osobiście mogę tylko dodać, że i elektroda powinna wytrzymać. Latem kumpel wspawywał mi zupełnie nowy ogranicznik stopki zrobiony z kątownika, właśnie elektrodą i spisuje się idealnie. Tak samo jak spawane mocowanie silnika. Fakt, spawy nie wyglądają zachęcająco, ale mnie to na szczęście tak nie przeszkadza Wink

- Patrz pan, ale ciśnie tą jawką, no wariat!
- Ale panie, to dopiero drugi bieg się kończy...


"Skończyło się jak Bruce Lee, czy misja w kosmodromach
Nie nagra tego Grundig czy Unitra Diora...."
29-02-2016 02:29:29
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Szatek Offline
Fanatyk Rometa 50-T-1, 50-TS-1 i 50-T-3


Liczba postów: 741
Imię: Patryk
Skąd: Łódź
Pojazd: Inny
Post: #79
RE: 4x Romet 50-T-1 1975-76 r. - Szatek
(26-02-2016 17:51:08)Szatek napisał(a):  Ktoś wie, od czego ten tryb (chyba zdawczy)?:


Ponawiam pytanie.

(27-02-2016 17:02:38)Szatek napisał(a):  Sam mam takie siedzenie, ale widać że jest nie oryginalne, bo blacha jest już od późniejszych 50-T-1, no i pokrowiec jest inaczej przymocowany:

Blacha siedzenia w pierwszych 50-T-1 różniła się tylko tym, że miała dwa dodatkowe otwory w miejscu gdzie są te "kątowniki" w które wkręca się śruby. Innych różnic nie zauważyłem, więc to praktycznie to samo.

Do ramy została wspawana nowa rurka ośki stopki centralnej:







Stopka nie ma teraz zbędnego luzu:



Ktoś wie jakiej długości powinna być ta krótsza ośka? Wolałbym kupić oryginalną.



Zleciłem naprawę przedniego błotnika:





Był pokrzywiony, popękany i miał wyrobione otwory. Naprostowany, pospawany i nawiercone nowe otwory.

Rozebrałem tylne amortyzatory od 50-T-1:







Tutaj instrukcja jak to zrobić z "Jeżdżę motorowerem" Józefa Podlaskiego:



Pełny rozmiar: http://images75.fotosik.pl/549/c33fa215785cf110.jpg

Kupiłem:

1. Trochę nowych i oryginalnych części:





2. Trochę używanych i oryginalnych części:





3. Chromowany błotnik tylny od Rometa:









Ktoś wie w jakim Romecie mógł być? Chyba tylko Kadety na eksport, prototypy 50-T-1 i 50-TS-1 takie miały. Ewentualnie ktoś go sobie pochromował. Tutaj porównanie z błotnikiem od mojego 50-T-1:



Możliwe też, że błotniki w pierwszych 50-T-1 były inne.

4. Podnóżki kierowcy, już są w naprawie:



5. Dwa klucze płaskie:



Nie wiem jakie powinny być oryginalnie, ktoś wie?

Mam już skompletowaną całą narzędziówkę. Zastanawiam się tylko, czy aby na pewno są to narzędzia z takimi oznaczeniami i czy były pokryte takimi powłokami.

Czy ktoś wie, jakie oznaczenie (napis "ZZR" lub pegaz) były na narzędziach i na pompce powietrza do Rometów, oraz jakimi powłokami były zabezpieczane narzędzia (ocynk/oksyda/lakier proszkowy/nikiel) w 75-tym roku?

6. Korki wlewu oleju z białego plastiku:



Występowały prawdopodobnie w silnikach 017 i 019, jako wersja przejściowa, pomiędzy metalowym (chromowanym) korkiem, a tym z czarnego plastiku:



7. Górny wspornik tłumika:



Oba zostały także odpowiednio zakrzywione (w dwóch miejscach).

8. Inną instrukcję obsługi do Rometa 50-T-1 i 50-T-3:





Jeśli ktoś chce kupić poprzednią (brak pierwszych siedmiu stron), to proszę o kontakt.

Okazało się też, że niepotrzebnie odcinałem te dolne uchwyty sprężyn z nóżek dolnych przedniego zawieszenia. Nóżki można jednak pochromować w całości i plastikowym uchwytom nic się nie stanie.

Rezygnuje z nóżek dolnych w których wyciąłem uchwyty sprężyn, tulejek teflonowych przedniego zawieszenia oraz dorabianych ze stali nierdzewnej A2: uchwytów sprężyn dolnych i górnych, sprężyn przedniego zawieszenia i osi wahacza. Jeśli ktoś jest zainteresowany kupnem w.w. części, to proszę o kontakt.

Pozdro Wink
28-04-2016 15:16:15
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
[+] 2 użytkowników postawiło piwo Szatek za ten post.
Szatek Offline
Fanatyk Rometa 50-T-1, 50-TS-1 i 50-T-3


Liczba postów: 741
Imię: Patryk
Skąd: Łódź
Pojazd: Inny
Post: #80
RE: 4x Romet 50-T-1 1975-76 r. - Szatek
(28-04-2016 15:16:15)Szatek napisał(a):  Ktoś wie jakiej długości powinna być ta krótsza ośka? Wolałbym kupić oryginalną.

[...]

(28-04-2016 15:16:15)Szatek napisał(a):  3. Chromowany błotnik tylny od Rometa:

[...]

Ktoś wie w jakim Romecie mógł być? Chyba tylko Kadety na eksport, prototypy 50-T-1 i 50-TS-1 takie miały. Ewentualnie ktoś go sobie pochromował. Tutaj porównanie z błotnikiem od mojego 50-T-1:

[...]

Możliwe też, że błotniki w pierwszych 50-T-1 były inne.

(28-04-2016 15:16:15)Szatek napisał(a):  5. Dwa klucze płaskie:

[...]

Nie wiem jakie powinny być oryginalnie, ktoś wie?

Mam już skompletowaną całą narzędziówkę. Zastanawiam się tylko, czy aby na pewno są to narzędzia z takimi oznaczeniami i czy były pokryte takimi powłokami.

Czy ktoś wie, jakie oznaczenie (napis "ZZR" lub pegaz) były na narzędziach i na pompce powietrza do Rometów, oraz jakimi powłokami były zabezpieczane narzędzia (ocynk/oksyda/lakier proszkowy/nikiel) w 75-tym roku?

Podnóżki kierowcy zostały pospawane:



Wgniotki na rantach baku zostały w miarę możliwości usunięte:



Do tylnego błotnika został przynitowany brakując uchwyt tablicy rejestracyjnej:



Wszystkie widoczne części zostały przygotowane do piaskowania:





A następnie w końcu wypiaskowane:





Niestety, piaskowanie pokrzywiło niektóre blachy i musiałem je naprostować. Pojawiły się też uszkodzenia, które nie można zaspawać (za cienka blacha), więc będę musiał je zacynować, bądź zaszpachlować:







Tutaj cyna albo szpachla też będzie konieczna:





Jutro zawożę wszystkie widoczne elementy do cynkowania galwanicznego.

Kupiłem:

1. Nowy i oryginalny ślimak:





2. Trochę używanych i oryginalnych części:



3. Instrukcje obsługi:





Tutaj porównanie trzech różnych instrukcji do 50-T-1 (w kolejności wydań):



Oraz porównanie dwóch różnych głowic - druga na pewno była montowana w 50-T-1 (i 50-TS-1):



4. Trochę potrzebnych narzędzi:



Zleciłem także wykonanie specjalistycznych przyrządów potrzebnych do silnika:



Wykonałem też replikę oryginalnej kedry na bak 50-T-1 i 50-TS-1:











Poza tym, ustawiłem biegi w 50-T-1 z 76-go roku, według drugiego sposobu z "Instrukcji napraw motorowerów Romet: 50-T-1, 50-T-3, 50-M-2, 50-M-3, M-780, M-781, 100, 200, 201", ponieważ zaczęła wyskakiwać mi "dwójka" (poprzedni właściciel ustawił biegi "po swojemu").

Obecnie nie ma problemu z biegami. Może jedynym problem jest to, że aby zredukować bieg z "trójki" na "jedynkę", trzeba zrobić to na dwa razy, ale to raczej nie jest kwestia regulacji.





Pełny rozmiar:

http://images78.fotosik.pl/698/add1ae2cb165a091.jpg
http://images75.fotosik.pl/696/a5124650cec9aaee.jpg

Ustawiłem też w nim zapłon (lampa stroboskopowa + czujnik zegarowy + szczelinomierz) oraz wyregulowałem gaźnik, ponieważ zdarzało mu się "dusić" w czasie jazdy (to także poprzedni właściciel ustawił mniej-więcej). Po takiej regulacji widać różnicę w pracy silnika.

Zdjąłem też z niego w końcu tą stopkę boczną (która była razem z innymi napinaczami łańcucha) i założyłem oryginalne napinacze.

Kolejna aktualizacja gdy przywiozę części z galwanizerni.

Pozdro. Wink
22-06-2016 15:26:43
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Szatek Offline
Fanatyk Rometa 50-T-1, 50-TS-1 i 50-T-3


Liczba postów: 741
Imię: Patryk
Skąd: Łódź
Pojazd: Inny
Post: #81
RE: 4x Romet 50-T-1 1975-76 r. - Szatek
Automat zmiany biegów jest starego typu, czyli teoretycznie ten bardziej podatny na luzy przesuwki, powodujące problemy z biegami.

Bardzo możliwe że jest tak jak piszesz, czyli jest to celowo zrobione przez konstruktorów Smile

Kolor niech pozostanie tajemnicą Wink
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 22-06-2016 16:03:39 przez Szatek.)
22-06-2016 16:02:37
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Szatek Offline
Fanatyk Rometa 50-T-1, 50-TS-1 i 50-T-3


Liczba postów: 741
Imię: Patryk
Skąd: Łódź
Pojazd: Inny
Post: #82
RE: 4x Romet 50-T-1 1975-76 r. - Szatek
(22-06-2016 15:26:43)Szatek napisał(a):  Jutro zawożę wszystkie widoczne elementy do cynkowania galwanicznego.

A jednak wybrałem kadm, a nie ocynk, dlatego że:

1. Kadm jest lepszą powłoką antykorozyjną niż cynk.
2. Kadm wnika lepiej w szczeliny niż cynk.
3. Można go bez problemu lakierować. Lakier może odpaść nawet z ocynku galwanicznego po chromianowaniu (po nałożeniu barwnej warstwy zabezpieczającej cynk przed utlenianiem i zwiększającej przyczepność lakierów).
4. Brak wanien do ocynku o odpowiedniej wielkości w zakładach galwanicznych.

Kadm jest droższy niż cynk galwaniczny. Jest matowoszary, najlepiej wychodzi na płaskich powierzchniach - dlatego widać przebarwienia:





Niestety, w trakcie procesu stopiły się aluminiowe nity od wspornika tablicy rejestracyjnej na tylnym błotniku i trzeba będzie go przynitować jeszcze raz Undecided

Tutaj wszystko w nowym miejscu przechowywania:



Pokrywy schowka przygotowane do lakierowania:





Na przyszłość pokrowiec zapobiegający osiadaniu kurzu:



Chemia do konserwacji zbiornika paliwa i profili zamkniętych:



Bak mógłbym ocynkować, ale ocynk może jednak reagować z benzyną. Co prawda nie wiem czy będzie w nim benzyna, ale wolę założyć że będzie.

Dodatkowo, żadna galwanizernia się tego nie podejmie - robi to jedna osoba która to sobie wymyśliła.

Bak w takim wypadku byłby ocynkowany cały, a więc musiałbym lakierować ocynk.

Także, wole zastosować farbę, która została specjalnie opracowana do zbiorników.

Kolejne specjalistyczne przyrządy do silnika:



Kupiłem też prawie wszystkie śruby, nakrętki, podkładki i zawleczki ze stali nierdzewnej A2:



I jeszcze jeden ślimak:



A tutaj żółty lakier/podkład na zbiorniku paliwa 50-T-1 z 76-go:



Ktoś wie co to dokładnie jest?

I ten motorower po małych zmianach:



Pozdro. Wink
09-07-2016 15:22:30
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Szatek Offline
Fanatyk Rometa 50-T-1, 50-TS-1 i 50-T-3


Liczba postów: 741
Imię: Patryk
Skąd: Łódź
Pojazd: Inny
Post: #83
RE: 4x Romet 50-T-1 1975-76 r. - Szatek
Szatek napisał(a):Do wyboru mam: żółty, pomarańczowy, czerwony i niebieski Smile

Pomyliłem się - pomarańczowy i czerwony to jednak ten sam kolor, którym jest L614 z palety Fiata 125p: http://fiat125p.pl/kolo.html

Żółty to L60, a niebieski to F610.

Także, pierwsze 50-T-1 i 50-TS-1, wychodziły żółto-czarno-szare, pomarańczowo-czarno-szare i niebiesko-czarno-szare Smile

Wszystkie profile zamknięte zostały zabezpieczone:

Konwerter rdzy "Fertan" -> Wosk wstępny "PREWAX" -> Wosk do profili zamkniętych "HT".

Bak także został zabezpieczony:



Konwerter rdzy "Fertan" -> powłoka zbiornika "TAPOX-2K".

Kolejny specjalistyczny przyrząd do silnika:



(09-07-2016 15:22:30)Szatek napisał(a):  A tutaj żółty lakier/podkład na zbiorniku paliwa 50-T-1 z 76-go:

[...]

Ktoś wie co to dokładnie jest?

Lakier czy podkład?

Zmierzyłem też kompresję w 50-T-1 z 76-go i wyszło 10 bar (instrukcja podaje 8). Mogło tyle wyjść czy mój manometr oszukuje? :F

Kupiłem już wszystkie lakiery:



Czekam tylko na przynitowanie wspornika tablicy rejestracyjnej i zawożę wszystko do lakiernika.

Pozdro. Wink
21-07-2016 15:04:56
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
szymonpacholik@vp.pl Offline
Przyszły technik pojazdów samochodowych
*


Liczba postów: 185
Imię: Szymon
Skąd: małopolska
Pojazd: Romet Pony
Post: #84
RE: 4x Romet 50-T-1 1975-76 r. - Szatek
Czekam już na efekty malowania Wink
21-07-2016 16:32:16
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Rafku Offline
Drucidruci tu
*


Liczba postów: 1,821
Imię: Rafał
Skąd: Bartoszyce
Pojazd: Romet 50-T-1
Post: #85
RE: 4x Romet 50-T-1 1975-76 r. - Szatek
Jeżeli nie doczytałem to sory - jak usuwałeś wgniotki na zbiorniku? Zaspawałeś je?

Pony 50-M2 '82
Ogar 200 '88
50T1 '80

Komar 2351 '79
Mini ścigacz 50cc
Bemi Cross 110cc
Bashan ATV 150cc
21-07-2016 21:30:57
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Szatek Offline
Fanatyk Rometa 50-T-1, 50-TS-1 i 50-T-3


Liczba postów: 741
Imię: Patryk
Skąd: Łódź
Pojazd: Inny
Post: #86
RE: 4x Romet 50-T-1 1975-76 r. - Szatek
Wgniotki były podgrzewane palnikiem z zewnątrz i wypychane w miarę możliwości od wewnątrz zagiętym prętem.

Pozostałe nierówności będą zaszpachlowane.
21-07-2016 21:40:05
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
damian94 Offline
Uczeń
*


Liczba postów: 267
Imię: Damian
Skąd: Podlasie
Pojazd: Romet Chart
Post: #87
RE: 4x Romet 50-T-1 1975-76 r. - Szatek
Ciśnienie sprężania a stopień sprężania to dwie różne rzeczy. Stopień generalnie się nie zmienia. Ciśnienie z kolei masz jak najbardziej prawidłowe. Zdrowy silnik po prostu. W Charcie minimalne ciśnienie wynosi 0.6MPa, więc w 019 może być podobnie.
22-07-2016 00:02:27
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Szatek Offline
Fanatyk Rometa 50-T-1, 50-TS-1 i 50-T-3


Liczba postów: 741
Imię: Patryk
Skąd: Łódź
Pojazd: Inny
Post: #88
RE: 4x Romet 50-T-1 1975-76 r. - Szatek
Zapomniałem dodać, że kadmowałem bez pasywacji, która może być oliwkowa lub bezbarwna (tak jak w przypadku cynku) i wtedy taki element wygląda ładnie.

Kolejny specjalistyczny przyrząd do silnika:



Wspornik tablicy rejestracyjnej został na nowo przynitowany:



Odebrałem wszystkie części od lakiernika:





Wyszło średnio, zawożę jeszcze wszystko do poprawek. Górna półka miała być czarna.

Pomarańczowy to L614 z palety Fiata 125p: http://fiat125p.pl/kolo.html

Metal: podkład epoksydowy -> podkład akrylowy -> lakier akrylowy -> naklejki -> lakier bezbarwny

Plastik: podkład na plastik -> podkład akrylowy + plastyfikator -> lakier akrylowy + plastyfikator -> naklejki -> lakier bezbarwny + plastyfikator

Zdecydowałem się na stoczenie śrub ze stali nierdzewnej, na te z drobnym gwintem (nie produkowane):



Z M12 na M10x1 i M8 na M7. Zostały też zmniejszone łby i stoczone oznaczenia. Ale nie wiem czy będę je zakładał, bo łby nie wyszły idealnie.

No i kupiłem trochę części:



Na razie tyle, pozdro. Wink
24-08-2016 13:36:08
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
rafi555 Offline
Zawodowiec
*


Liczba postów: 2,555
Imię: xxxxxx
Skąd: xxxxxxxx
Pojazd: Romet Pony
Post: #89
RE: 4x Romet 50-T-1 1975-76 r. - Szatek
szykuje się piękna maszyna
24-08-2016 16:16:06
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
nie_mientki Offline
Pomocny użytkownik


Liczba postów: 6,375
Imię: Michał
Skąd: Puławy
Pojazd: Romet 50-T-1
Post: #90
RE: 4x Romet 50-T-1 1975-76 r. - Szatek
(22-06-2016 16:02:37)Szatek napisał(a):  Automat zmiany biegów jest starego typu, czyli teoretycznie ten bardziej podatny na luzy przesuwki, powodujące problemy z biegami.

Bardzo możliwe że jest tak jak piszesz, czyli jest to celowo zrobione przez konstruktorów Smile

Kolor niech pozostanie tajemnicą Wink

Hehe, bardzo tu nie zaglądałem bo mnie zaraz zaczynała zazdrość zżerać na widok...
Co do biegów to tak ma być redukcja biegu zawsze przechodzi przez neutralny, nawet 3->2, dzięki temu nikt przy 50 na godzinę nie powinien przypadkowo zrzucić na niższy bieg.

KLIKNIJ TUTAJ I POMÓŻ W OPŁACENIU SERWERA !
24-08-2016 16:49:23
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Odpowiedz 





Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości


Forum by Tomasso94 2010 - 2023. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis i odczyt zgodnie z ustawieniami przeglądarki.
POMÓŻ W UTRZYMANIU FORUM!

Zaloguj do Poczty
Kontakt | Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy! | Wróć do góry | Wróć do forów | Wersja bez grafiki | RSS | Mapa użytkowników | Lista banów
 Witaj, Gość
Musisz się zarejestrować przed napisaniem posta.


  

Hasło
  





Reklama


 Szukaj na forum

(Zaawansowane szukanie)

 Ostatnie wątki
Ogar 205 dziwny dźwięk z ...
Ostatni post: Norweski Zomowiec
Wczoraj 22:12:59
» Odpowiedzi: 5
» Wyświetleń: 77
Delta RMR 24 - szarpiący ...
Ostatni post: MacRoial
Wczoraj 21:26:29
» Odpowiedzi: 11
» Wyświetleń: 458
problem z rocznikiem Wigr...
Ostatni post: wigryman
Wczoraj 00:15:11
» Odpowiedzi: 10
» Wyświetleń: 244
Romet sygnał
Ostatni post: sbanys
20-11-2024 09:35:46
» Odpowiedzi: 2
» Wyświetleń: 376
Lub [Z] ramę goła do kom...
Ostatni post: Debesta
20-11-2024 06:08:48
» Odpowiedzi: 0
» Wyświetleń: 92
Witam Panów mam na imię N...
Ostatni post: Debesta
20-11-2024 05:52:11
» Odpowiedzi: 3
» Wyświetleń: 350
Jak zamowcować podnózki d...
Ostatni post: Debesta
20-11-2024 05:46:48
» Odpowiedzi: 13
» Wyświetleń: 495
Przywitanie
Ostatni post: Debesta
20-11-2024 05:32:51
» Odpowiedzi: 1
» Wyświetleń: 70
Kolor Komara.
Ostatni post: łogór 200
20-11-2024 01:37:56
» Odpowiedzi: 18
» Wyświetleń: 19223
Identyfikacja modelu w ce...
Ostatni post: Korczas
19-11-2024 15:02:30
» Odpowiedzi: 2
» Wyświetleń: 91
zawory w ogar 202 fl
Ostatni post: Milczak64
19-11-2024 02:19:22
» Odpowiedzi: 4
» Wyświetleń: 244
202 Fi - wymiana oleju sk...
Ostatni post: Milczak64
19-11-2024 01:56:36
» Odpowiedzi: 1
» Wyświetleń: 827
Ogar 202 na silniku 139fm...
Ostatni post: Milczak64
19-11-2024 01:41:16
» Odpowiedzi: 0
» Wyświetleń: 80
Wigry1 problem z rocznik...
Ostatni post: zaz
19-11-2024 00:23:17
» Odpowiedzi: 3
» Wyświetleń: 154
Kupno zabytkowego motoru ...
Ostatni post: wojakrob
18-11-2024 10:10:04
» Odpowiedzi: 2
» Wyświetleń: 287

Reklama