Ocena wątku:
- 0 głosów - 0 średnio
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
017 a 023
|
Autor |
Wiadomość |
LiSiC
126p fan

Liczba postów: 248
Imię: Mateusz
Skąd: SRC
Pojazd: Inny
|
RE: 017 a 023
Wodzik jest inny, bez gwintu i w silniku jest sprężyna odbijająca od razu na 2 bieg jak nie masz zamontowanej manetki biegów.
Zapłon jest ten sam, ale magneto może być takie jak w S-38(srebrne i chyba trochę węższe, ale powinno pasować do 023 ja tak chciałem zrobić ale mi magnes się urwał bo miałem uszkodzony gwint jednej cewki i go po prostu wyrwało)
Jak masz starszy 017 to i cylinder oraz głowica mają inaczej ułożone żeberka, ale pasuje to do 023, gaźnik też był nieco inny o oznaczeniu GM12F z poprzecznymi śrubami regulacji(GM12F1 z 023 ma jedną śrubę po skosie, to jedyna różnica między tymi gaźnikami, w mocy ani w kulturze pracy nie ma żadnej różnicy)
Sprzęgło pasować pasuje tylko że w 017, ale pewny nie jestem, jest stary typ z tym zabierakiem zabezpieczanym pierścieniem.
Wałek kopki też jest inny, bo jest taki jak w S-38 z wewnętrzną sprężyną, a przynajmniej ja się z takim spotkałem.
Co do dziury w karterze łatwiej jest wymienić kartery niż coś z tym wymyślać, motorynki na to notorycznie cierpiały, ja też takie coś miałem i myślałem o spawaniu tego, ale to zaś trzeba szlifować i obrabiać. Kartery wcale drogie nie są, a silnik jest na tyle łatwy że w jedno popołudnie go da się rozłożyć i złożyć. Potem już tylko regulacja gaźnika i zapłonu.

Bycie druciarzem zobowiązuje.
|
|
19-07-2016 18:36:35 |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek:
|
|