Ocena wątku:
- 0 głosów - 0 średnio
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
[Komar] Nierówne przednie wahacze.
|
Autor |
Wiadomość |
nie_mientki
Pomocny użytkownik
Liczba postów: 6,375
Imię: Michał
Skąd: Puławy
Pojazd: Romet 50-T-1
|
|
07-07-2016 09:23:32 |
|
|
Alex Tom
Nowy
Liczba postów: 46
Imię: Olo
Skąd: Rossosz
Pojazd: Romet Ogar 200
|
RE: [Komar] Nierówne przednie wahacze.
(07-07-2016 09:23:32)nie_mientki napisał(a): Koło po zamocowaniu jest krzywo, ale będąc w powietrzu czy pod obciążeniem też?
Zarówno w powietrzu jak i pod obciążeniem.
Pod obciążeniem tzn. postawiłem na koło i napierałem na kierownicę wiele razy tak aby zawieszenie pracowało.
Sobie tak myślę, że może najpierw zrobić te pierwsze kilkadziesiąt kilometrów i może coś się ułoży, ale wątpie.
Zapewne dałoby radę tak jeździć ale bardzo mnie razi ta krzywizna w stosunku do błotnika. No i odległość miedzy górą koła a prawym widelcem jest inna niż miedzy kołem a lewym widelcem.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 07-07-2016 14:03:59 przez Alex Tom.)
|
|
07-07-2016 14:00:59 |
|
|
LiSiC
126p fan
Liczba postów: 248
Imię: Mateusz
Skąd: SRC
Pojazd: Inny
|
RE: [Komar] Nierówne przednie wahacze.
Jakbyś szukał to nowe tulejki świetnej jakości kupisz u forumowego kolegi joozka:
http://www.chlopcyrometowcy.pl/member.ph...e&uid=5408 u niego kosztują 30zł + wysyłka. Osobiście polecam, kupowałem i są na prawdę świetne.
Alternatywą mogą być tuleje tekstolitowe(oryginalnie występowały z tego materiału w sztywniakach) z tej stronki:
http://www.skuterdebica.hg.pl/index.php?p=komar
Kosztują 17,50zł + przesyłka, ale jakość towaru nie znana, nigdy od nich jeszcze nic nie zamawiałem, ale mają ciekawą ofertę na niektóre części których nie idzie dostać nigdzie indziej.
Bycie druciarzem zobowiązuje.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 07-07-2016 20:30:11 przez LiSiC.)
|
|
07-07-2016 20:29:27 |
|
1 osoba postawiła piwo LiSiC za ten post:1 osoba postawiła piwo LiSiC za ten post.
Alex Tom (07-15-2016)
|
joozek
senior
Liczba postów: 2,410
Imię: Józek
Skąd: Lubin
Pojazd: Inny
|
RE: [Komar] Nierówne przednie wahacze.
Bezwzględnie należy wymienić tuleje pcv (teflon, poliamid, bakelit), do tega przy naniejszych oznakach zużycia, nalezy tez wymienić tuleje metalowe, razem ze srubami M8. Uwaga, sruby te powinny byc z niepelnym gwintem, tak dobrane, aby tylko ta część pracpwala w tulei metalowej.
Obie sprężyny, bezwzględnie, muszą być tej samej dlugosci, np stopien ich zużycia, ubicia.
Nalezy skontrolowac tez dolne, metalowe miseczki sprężyn, a także kuliste swoznie wahaczy, na których pracuja.
Uwaga, swoznie te byly nieco inne w starszych modelach, a późniejszych np 2350, o miseczkach i prowadnicach nie wspomnę.
Denerwować się, to tracić własne zdrowie z powodu cudzej głupoty
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 01-06-2018 10:09:58 przez joozek.)
|
|
01-06-2018 10:08:34 |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek:
|
|