Ocena wątku:
- 0 głosów - 0 średnio
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
Romet Ogar 200 - problem z jazdą
|
Autor |
Wiadomość |
Quake96
Zielono mi :D
Liczba postów: 2,750
Imię: Piotr
Skąd: Bydgoszcz
Pojazd: Romet Ogar 200
|
RE: Romet Ogar 200 - problem z jazdą
(03-03-2016 14:33:23)borekk17 napisał(a): a pozatym silniki dwusuwowe starej konstrukcji nie tracą na mocy bez tłumika
A co to, stara konstrukcja to działa niby na innej zasadzie? Dwusuw to dwusuw, stary czy nowy ma taką samą zasadę działania, więc nie siej fermentu chłopie.
(03-03-2016 14:33:23)borekk17 napisał(a): nie karzę
Może zamiast łapać za klucze złap za słownik? I tu nie chodzi o to jak długo będzie jeździł, ale nawet przez chwilę nie będzie miał takiej samej mocy jak z wydechem.
EOT.
- Patrz pan, ale ciśnie tą jawką, no wariat!
- Ale panie, to dopiero drugi bieg się kończy...
"Skończyło się jak Bruce Lee, czy misja w kosmodromach
Nie nagra tego Grundig czy Unitra Diora...."
|
|
03-03-2016 17:13:55 |
|
|
borekk17
Nowy
Liczba postów: 55
Imię: adam
Skąd: ddz
Pojazd: Inny
|
RE: Romet Ogar 200 - problem z jazdą
(03-03-2016 17:13:55)Quake96 napisał(a): (03-03-2016 14:33:23)borekk17 napisał(a): [quote='borekk17' pid='482589' dateline='1457004803']nie karzę
Może zamiast łapać za klucze złap za słownik? I tu nie chodzi o to jak długo będzie jeździł, ale nawet przez chwilę nie będzie miał takiej samej mocy jak z wydechem.
EOT.
piszę z telefonu więc się nie wymądrzaj bo może ty z polskiego lepszy odemnie jesteś ale w mechanice to już niebardzo
(Dzisiaj 13:33:23)borekk17 napisał(a):
znam zasadę działania silnika dwusuwowego bo z zawodu jestem mechanikiem i robię często takie bzyki więc się nie wywyższaj i nie pokazuj że jesteś mądrzejszy
Jak dla mnie nie ma powodu do chwalenia się, czytałem już parę twoich porad w innych tematach i na prawdę jeśli jesteś mechanikiem to radziłbym się podszkolić, bo zbyt fachowo to to nie wygląda...
haha fachowcy się poodzywali jak napisałem temat o ogarze 200 czemu mi dwójka wyskakuje to stwierdziliście że aparat zmiany biegów jest do wyrzucenia bo zużyty a jakoś na nim działa i biegi nie wyskakują więc tak się wszyscy znacie
Notatka od Quake96, 03-03-2016 19:39:40
Koniec hulanek i swawoli... Wywołujesz gównoburzę, więc nagroda wręczona.
|
|
|
03-03-2016 19:36:21 |
|
|
komarinho
długodystansowiec
Liczba postów: 552
Imię: Paweł
Skąd: Sanok/Kraków
Pojazd: Romet Ogar 200
|
|
03-03-2016 19:57:03 |
|
|
Mati1991
Nowy
Liczba postów: 23
Imię: Mateusz
Skąd: Nowy Targ
Pojazd: Romet Ogar 200
|
RE: Romet Ogar 200 - problem z jazdą
No i dupa mechaniok wymienił cylinder i tłok i dalej to samo i niby zapłon ustawił cena 150 zł za kilka miesięcy nic nie robienia hehe
Nie ma jak pasjonat marki Jakby ktoś w okolicy Małopolski miał problem to mam namiary na gościa który ogarnia temat.
Mianowicie docisk sprzęgła był walnięty, i nie wyprzęgało dobrze motorku, robił strzał i kaput, do tego doszła zawalona rura wydechowa, gość poprawił wsio, zrobił instalacje elektryczną bo moja działała ale później na 3 paliła żarówki, naprawił blokujące się koło przód, hamulec działa, wymienił szczęki z tyłu, ustawił motorek, ustawił zapłon i działa w końcu jak należy motorek dwa dni i zrobione all - cena 180 zł
|
|
19-05-2016 08:56:08 |
|
|
VRka :D
Majster
Liczba postów: 407
Imię: Patryk
Skąd: Miastko
Pojazd: Romet Komar
|
RE: Romet Ogar 200 - problem z jazdą
(19-05-2016 08:56:08)Mati1991 napisał(a): No i dupa mechaniok wymienił cylinder i tłok i dalej to samo i niby zapłon ustawił cena 150 zł za kilka miesięcy nic nie robienia hehe
Nie ma jak pasjonat marki Jakby ktoś w okolicy Małopolski miał problem to mam namiary na gościa który ogarnia temat.
Mianowicie docisk sprzęgła był walnięty, i nie wyprzęgało dobrze motorku, robił strzał i kaput, do tego doszła zawalona rura wydechowa, gość poprawił wsio, zrobił instalacje elektryczną bo moja działała ale później na 3 paliła żarówki, naprawił blokujące się koło przód, hamulec działa, wymienił szczęki z tyłu, ustawił motorek, ustawił zapłon i działa w końcu jak należy motorek dwa dni i zrobione all - cena 180 zł
ILE?! 150zł za wymianę cylindra i tłoka? Nigdy w życiu nie dałbym komara jakiemuś mechanikowi, kupi najtańsze gó**o żeby za "robocizne" skroić jak najwięcej.
Kupię części do Komara Sport
|
|
19-05-2016 18:31:13 |
|
|
Mati1991
Nowy
Liczba postów: 23
Imię: Mateusz
Skąd: Nowy Targ
Pojazd: Romet Ogar 200
|
RE: Romet Ogar 200 - problem z jazdą
(19-05-2016 18:31:13)VRka :D napisał(a): (19-05-2016 08:56:08)Mati1991 napisał(a): No i dupa mechaniok wymienił cylinder i tłok i dalej to samo i niby zapłon ustawił cena 150 zł za kilka miesięcy nic nie robienia hehe
Nie ma jak pasjonat marki Jakby ktoś w okolicy Małopolski miał problem to mam namiary na gościa który ogarnia temat.
Mianowicie docisk sprzęgła był walnięty, i nie wyprzęgało dobrze motorku, robił strzał i kaput, do tego doszła zawalona rura wydechowa, gość poprawił wsio, zrobił instalacje elektryczną bo moja działała ale później na 3 paliła żarówki, naprawił blokujące się koło przód, hamulec działa, wymienił szczęki z tyłu, ustawił motorek, ustawił zapłon i działa w końcu jak należy motorek dwa dni i zrobione all - cena 180 zł
ILE?! 150zł za wymianę cylindra i tłoka? Nigdy w życiu nie dałbym komara jakiemuś mechanikowi, kupi najtańsze gó**o żeby za "robocizne" skroić jak najwięcej.
Oczywiście cylinder i tłok od niego zamawiał z firmy gmoto więc wiem ile kosztował, mam paragonik i sam sprawdzałem ile taki tłok na necie kosztuje więc dużo nie wzioł ale i tak nic nie zrobił
|
|
20-05-2016 08:51:35 |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek:
|
|