| 
		
	 
		
			| 
					Romet Chart 210
				 |  
			| Autor | Wiadomość |  
		
		
		
	
		| Motorowerzystka   Mekanik xD
 
  
 
   Liczba postów: 2,110
 Imię: Ania
 Skąd: Dzikie Mazury
 Pojazd: Inny Romet
 
 |  |  
	| 25-02-2016 11:25:31 |  |  
	
	| ![[+]](images/Corporate/collapse_collapsed.gif)  
 |  
	
		| Motorowerzystka   Mekanik xD
 
  
 
   Liczba postów: 2,110
 Imię: Ania
 Skąd: Dzikie Mazury
 Pojazd: Inny Romet
 
 | 
			| RE: Romet Chart 210 
 
				Zacznę od tego iż w mojej pracy mam idealny widok na główną drogę, gdzie widzę przejeżdżające samochody ORAZ motocykle   Raz przejeżdżał jakiś konwój motocykli z koszami, pomalowanymi w barwy wojskowe, z karabinami na koszach oraz kierowcami przebranymi za żołnierzy, który skutecznie oderwał mnie od pracy   Pomyślałam, dość! Muszę uruchomić Charta i dojeżdżać nim do pracy    A propo Charta, widzę też często jak ktoś jeździ takim niebieskim Chartem, chyba mam nawet jego zdjęcie... Charta znaczy xD No ale mniejsza z tym, chciałabym zrobić adapter do hamulca tarczowego z Ogara 900, w sumie na hamulcu tarczowym mi aż tak nie zależy, ale na tym że bym mogła mieć normalny licznik a nie rowerowy   Ale hamulec jest koniecznością. I kurcze tu jest problem, bo nie mam pojęcia kto by mi to wykonał... U mnie z zakładami jest krucho, a tokarz nie wiem czy by się podjął, mechanik może...? Tu pytanie kieruję do tych co mają taki adapter, gdzie robiliście? Albo może ktoś z Was mi zrobi, a ja zapłacę po prostu za materiały i robotę, oraz wysyłkę żeby mieć już plug & play.
			
   |  |  
	| 02-06-2016 09:34:45 |  |  
	
	| ![[+]](images/Corporate/collapse_collapsed.gif)  
 |  
	
		| Motorowerzystka   Mekanik xD
 
  
 
   Liczba postów: 2,110
 Imię: Ania
 Skąd: Dzikie Mazury
 Pojazd: Inny Romet
 
 |  |  
	| 02-06-2016 18:54:42 |  |  
	
	| ![[+]](images/Corporate/collapse_collapsed.gif)  
 |  
	
		| Michał   Taki tam
 
  
 
   Liczba postów: 338
 Imię: Michał
 Skąd: Kolbuszowa
 Pojazd: Romet 50-T-1
 
 | 
			| RE: Romet Chart 210 
 
				No tak,teraz popatrzyłem i ogar 900 ma rzeczywiście tarczę po prawej stronie.https://encrypted-tbn0.gstatic.com/image...Ha5dV5QDsu 
Tutaj posłużę się zdjęciem Patryka,gdzie ładnie widać,jak adapter ma wyglądać.Laga.odwrócona-górne mocowanie płaskownika zamocowane do mocowania oryginalnego bębna,a dół z dotoczona tulejką do dolnej śruby lagi i ściśniętę . 
Jeśli chcesz,by tarcza była nadal po prawej stronie,to zacisk będzie przed osią koła(patrząc od przodu).Nie wiem,jak to bedzie się zachowywać,ale chyba starsze japońskie motorki tak miały i nie było problemów   .Ogólnie to dość prosta robota,ale trzeba pamiętać,by tak ustawić koło,by było centrycznie wzgledem lag,a tarcza nie haczyła o lage,ani zacisk o szprychy    |  |  
	| 02-06-2016 19:46:53 |  |  
	
	| ![[+]](images/Corporate/collapse_collapsed.gif) 1 osoba postawiła piwo Michał za ten post:1 osoba postawiła piwo Michał za ten post. Motorowerzystka (06-02-2016)
 |  
	
		| Motorowerzystka   Mekanik xD
 
  
 
   Liczba postów: 2,110
 Imię: Ania
 Skąd: Dzikie Mazury
 Pojazd: Inny Romet
 
 | 
			| RE: Romet Chart 210 
 
   |  |  
	| 29-07-2016 12:10:37 |  |  
	
	| ![[+]](images/Corporate/collapse_collapsed.gif)  
 |  
	
		| Motorowerzystka   Mekanik xD
 
  
 
   Liczba postów: 2,110
 Imię: Ania
 Skąd: Dzikie Mazury
 Pojazd: Inny Romet
 
 |  |  
	| 11-08-2016 19:36:01 |  |  
	
	| ![[+]](images/Corporate/collapse_collapsed.gif)  
 |  
		
	 
		
  
 
 
 
 
 
		
		
	 
 Użytkownicy przeglądający ten wątek:     1 gości
 
 
 | 
 
 
 
 
 |