Ogar 205- Reanimacja
|
Autor |
Wiadomość |
jjaworskyy
Nowy

Liczba postów: 24
Imię: łukasz
Skąd: Gdańsk
Pojazd: Inny
|
|
05-02-2016 17:46:33 |
|
|
jjaworskyy
Nowy

Liczba postów: 24
Imię: łukasz
Skąd: Gdańsk
Pojazd: Inny
|
|
09-02-2016 13:17:05 |
|
1 osoba postawiła piwo jjaworskyy za ten post:1 osoba postawiła piwo jjaworskyy za ten post.
kuzma (02-09-2016)
|
joozek
senior
Liczba postów: 2,410
Imię: Józek
Skąd: Lubin
Pojazd: Inny
|
RE: Ogar 205- Reanimacja
Musisz pamiętać, że te szprychy ze Stolmotu, jak i pozostałe z alledrogo o gr 3,3 mm mają nyple o fi 6,2 pod łbem. W związku z tym, nie założysz ich ani do starych - oryginalnych obręczy, ani do piast. Obręcze musisz kupić nowe z otworem pod nypell 6,5 mm - wszystkie te w cenie od 36 do 60 zł, a piasty musisz porozwiercać wiertłem fi 4,2 i lekko zgradować każdy otwór z obu stron, wiertłem fi 6.
Przy okazji Twojego malowania - kolor ładny, szkoda tylko, że ten co piaskował i malował proszkowo, nie pomyślał chociaż o zabezpieczeniu gwintów - np zwykłą taśmą izolacyjną. Ciekawy jestem jak teraz skręcisz sztycę główki ramy, o prostokątnych podnóżkach pasażera nie wspomnę.
Ale, życzę wytrwałości i cierpliwości.
Denerwować się, to tracić własne zdrowie z powodu cudzej głupoty
|
|
20-02-2016 00:09:27 |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 5 gości
|
|