Z Aprilia był taki problem traciła moc..
Ostatnio spawalem ogranicznik, wspawal się źle przez co nie mogłem założyć pompki przedniego hamulca i walilo mi o wahacz.
Zapłon musiałem kupić zapłon w lepszym stanie.
Moto nie miało estetyki
Widziałem po prostu zbyt dużo wad o których też zapomniałem na te chwile...
Po zdjęciu cylindra decyzji była jeszcze nie do końca pewna
Nie mam pojęcia jakim cudem się to stal w każdym bądź razie da się z tym żyć nie wpływa znacznie na osiągi..
Problem okazał się w pewny warsztacie szlifujacym cylindry...
Znajomy mi warsztat pomógł mi pomierzyc w jakim stanie jest cylinder oraz ocenić stan nicasilu.
Nicasil jest ok dziura da się żyć....
Tuleje jest tak nie równa ze kupie nowy tłok i na 100% go zatre
W jednym miejscu 6 setek w drugim 3 setki raz nawet doszło do 8 setek...
Honowanie można honowac cylinder ale. Maksymalnie po honowaniu zgubimy 2 setki ale to wciąż za mało
Krótko mówiąc tłok był zbyt długo katowany.....
Fakt faktem ze było silnik chodził jakoś jeździł.
Wal odziwo się zachował w bdb stanie...
Aprilia jeszcze będzie i to z pewnością 123 rotax wszystkich części od silnika ie zamierzam sprzedawać
Wysłane z mojego GT-I9305 przy użyciu Tapatalka
Kris jeśli czegoś. Potrzebujesz pisz śmiało, wyprzedawanie juz zacząłem nie. Da rady się cofnąć
Wysłane z mojego GT-I9305 przy użyciu Tapatalka