Tuning Silnika
|
Autor |
Wiadomość |
Jaro5
Praktykant
Liczba postów: 466
Imię: Jarek
Skąd: Poddębice
Pojazd: Romet Pony
|
|
30-12-2015 00:33:19 |
|
|
Jaro5
Praktykant
Liczba postów: 466
Imię: Jarek
Skąd: Poddębice
Pojazd: Romet Pony
|
|
31-12-2015 00:49:59 |
|
|
olo09
olo98
Liczba postów: 227
Imię: Denis
Skąd: Opole
Pojazd: Romet Ogar 200
|
RE: Tuning Silnika
Oja cie ciocie ja opisuje tuning 023... teraz przeczytałem, że to 223.... Sory panowie.
Co do tłoka to nie wiem jak z jakością tych z 223, można też z dio dac ale wtedy trzeba modzić z tulejkami w korbie
Wydechowe na 28/26, ja mam na 26 ale wtedy proponuję spawak maks na 8200, ja mam 8,8 i jest ciężko na 3b.
Płuki zostawił bym na 36 tylko dał dwa duże.
Gaźnik 16/19mm starczy.
Spawak mogę sam ci wyliczyć pod seryjne kolanko, będzie większa elastyka i mniej pracy z spawaniem.
I wychodzi, że masz robić 5x/2 Dlaczego? dorobienie dodatkowych płuków jest zbędne jeśli można prawie to samo uzyskać powiększając oryginalne, a cena będzie sporo niższa bo nakład pracy jest mniejszy. Można dac te 4 ale cena=korzyści nie wiem czy jest opłacalna. Niemcy z langtuning w swoim cylindrze lt85cc mają tylko dwa płuki tylko z dobrym nakierowaniem i po prostu są potężne, no i nie ma problemu z zamkami pierścieni.(Nie mam pojęcia gdzie wypadają ale pewnie są u góry i wypadły by na tych dodatkowych płukach)
Próbuje wytłumaczyć moje błędy 60/5/2/2m to nie był dobry pomysł, teraz jestem w stanie zamówić sb u takiego lagoona 55/2 które objedzie moje wyżej wspomniane 60cc.
Set:
-60/5/2/2M (równe 60cc nie 55 czy 58 )
-DELLoRTo 17.5
-Spawak
-CDI
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 31-12-2015 18:01:15 przez olo09.)
|
|
31-12-2015 17:50:43 |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek:
|
|