Alfa Romeo 156 Blu Cosmo 1.6 T.Spark
|
Autor |
Wiadomość |
kubu355
Motorynkowy Komarzysta
Liczba postów: 526
Imię: Kuba
Skąd: Złotów/Poznań
Pojazd: Romet Komar
|
Alfa Romeo 156 Blu Cosmo 1.6 T.Spark
Na początku września stałem się posiadaczem Alfy Romeo 156 z 2000 roku, z silnikiem 1.6 T.Spark, o mocy 120 KM. Z mocą dupy nie urywa, starcza do codziennej jazdy Ale jest ekonomicznie, bo na podtlenku LPG
Auto kupione od pierwszego właściciela, który kupił auto w polskim salonie w 2001, rok stała na wystawie. Mam pełną książkę serwisową, od nowości. Jest to jakaś wersja Blu Cosmo, wyposażenie jest w miarę, klima automatyczna, dobre audio, itd
Tak Bella wyglądała na początku:
Tak jest aktualnie:
Co zrobiłem:
- wymienione lampy przód Depo "GTA Look"
- nowe alufelgi i opony
- przyciemnione lampy na tył
- wymienione boczne kierunkowskazy na przyciemniane
Co trzeba zrobić:
- prawy przedni górny wahacz, bo stuka jak jehowi do drzwi
- tuleje gumowe tylnego zawieszenia, mam już je ale zrobi się razem z wahaczem
- polerkę nadwozia
- pranie wnętrza
- zakonserwować podwozie bo to w końcu Włoch
- naprawić tylne prawe drzwi, bo się okno nie otwiera
Pali mi 10l gazu na 100 km, czyli zbiornik na 300 km. Od kiedy kupiłem zrobiłem już około 5000 km, bezawaryjnie. Tygodniowo wyrabiam 600 km.
Nigdy nie myślałem, że kupię Alfę xd
FanPage naszego Gangu ---> Klik!
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 05-11-2015 01:08:08 przez kubu355.)
|
|
05-11-2015 01:06:44 |
|
|
Tomasso94
Przebiegły Administrator :D
Liczba postów: 4,036
Imię: Tomasz
Skąd: Będzin / Bydgoszcz
Pojazd: Romet Ogar 200
|
|
05-11-2015 02:03:49 |
|
1 osoba postawiła piwo Tomasso94 za ten post:1 osoba postawiła piwo Tomasso94 za ten post.
Quake96 (11-05-2015)
|
kubu355
Motorynkowy Komarzysta
Liczba postów: 526
Imię: Kuba
Skąd: Złotów/Poznań
Pojazd: Romet Komar
|
|
05-11-2015 16:30:51 |
|
|
kubu355
Motorynkowy Komarzysta
Liczba postów: 526
Imię: Kuba
Skąd: Złotów/Poznań
Pojazd: Romet Komar
|
RE: Alfa Romeo 156 Blu Cosmo 1.6 T.Spark
Co do blachy to jest ona kiepska tylko jeżeli chodzi o podwozie, trzeba o nią dbać i konserwować, co zamierzam zrobić w najbliższym czasie. Nadwozie jest ocynkowane, bynajmniej u mnie, nie ma nigdzie purchli, nadkola i progi zdrowe. Zawieszenie jest świetne o ile jest zrobione, w końcu jest sportowe, dwu wahaczowe, żadne auto którym jechałem nie trzymało się tak drogi, ale remont takiego to duża kwota, u mnie do zrobienia jest tylko górny wahacz z przodu, bo ktoś nie napełnił kalamitek przy remoncie zawieszenia, który był już 50 tyś. km temu
Co do silników to nie lubią one niskich obrotów, szczególnie poniżej 2000 obr/min, gdy przejadę nim paręset metrów poniżej tych obrotów to zaczyna szarpać. Ja trzymam go minimum 2500 obr/min, a ładnie zaczyna jechać od 3500 obr/min, maksymalny moment ma przy 4500 obr/min, a maksymalną moc 6300 obr/min. Zapłon odcina po 7100 obr/min. Co do awaryjności to przez te przeszło 6000 km nie zaglądałem pod maskę, jedynie co to wymieniłem przepływomierz, bo ktoś założył od silnika 2.0 T.S.
No i wygrałem wyścig z Betą E36 w 1.6
FanPage naszego Gangu ---> Klik!
|
|
03-12-2015 22:26:57 |
|
|
kubu355
Motorynkowy Komarzysta
Liczba postów: 526
Imię: Kuba
Skąd: Złotów/Poznań
Pojazd: Romet Komar
|
|
14-07-2016 01:39:02 |
|
|
JGNZM
Chartełowiec
Liczba postów: 1,247
Imię: Mikołaj
Skąd: Wielkopolskie
Pojazd: Romet Chart
|
|
14-07-2016 02:09:44 |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości
|
|