Ocena wątku:
- 0 głosów - 0 średnio
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
ogar 200 kontra ogar 205
|
Autor |
Wiadomość |
charper
detyfusan
Liczba postów: 2,027
Imię: Wojtek
Skąd: ze wsi
Pojazd: Romet Chart
|
RE: ogar 200 kontra ogar 205
(09-09-2015 22:34:52)adam50t1 napisał(a): Ale ja chciałem zapytać sie, co konkretnie mogło by się popsuć w ogarze 200.I ile by mnie to wyniosło.
wylatują zamki pierścieni, wylatują zabezpieczenia sworznia tłoka, gaźnik ma tendencje do przeciekania wskutek wibracji jakie sieje silnik, który nie ma silent blocków, bywaja trudności w odpalaniu i ssanie cię nie poratuje bo go nie ma ani w 205 ani w 200, palące się żarówki tylne (oba modele), w ogarze 200 starter jest niewygodny, także jak będziesz miał problem z uruchomieniem to palisz z popychu i zdzierasz opone jak to moja dziewczyna robiła... i to chyba tyle z moich doświadczeń pozostałe elementy jeśli padają to można to zaliczyć pod normalne zużycie. ktoś jeszcze mógłby dopisać że się zapłon przestawia, ale tak to jest jak na gąbeczce smarującej krzywke nie ma ani kropli oleju...
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 09-09-2015 22:53:10 przez charper.)
|
|
09-09-2015 22:50:22 |
|
|
Quake96
Zielono mi :D
Liczba postów: 2,750
Imię: Piotr
Skąd: Bydgoszcz
Pojazd: Romet Ogar 200
|
RE: ogar 200 kontra ogar 205
Nie wiem na prawdę co Ty miałeś z tymi silnikami, albo żarówkami, ale ja jeżdżę 200 od ponad 2,5 roku i raz jeden miałem sytuację że paliło mi żarówki i tylko dlatego, że przypadkiem dałem za słabą na przód. Jeśli używa się instalacji "na krótko" bez świateł długich to żarówka przód 21W i tył 5W wystarczy bez problemu. Jak masz normalną instalację to na przód idzie 15/15W a na tył 5 lub 10W. Osobiście mam 10W z tyłu i ani przód ani tył mi się nie pali niezależnie od tego czy przełączam się między światłami czy nie. Poza tym warto sprawdzić czy jakimś cudem nie ma prądnicy 30W, bo wtedy logiczne jest, że 15/15 i 5W z tyłu to za mało. Inaczej mówiąc trzeba dobierać żarówki pod moc prądnicy.
I dalej nie rozumiem co masz na myśli pisząc, że ten silnik jest upierdliwy? Ja nie uważam żeby był jakiś "Wyjątkowy" w porównaniu do ZMD, znając swoje doświadczenia z 223 i Bresiowe doświadczenia z 019. Ponadto wspomnę, że swoje silniki ustawiam bez szczelinomierzy, suwmiarek itd. a jakoś palą "od pierwszego" i wspomnianych przez Ciebie problemów nie ma.
Po prostu nie ma reguły na żaden silnik. Czy to ZMD czy 223 to każdy silnik jest podobny w eksploatacji i wszystko zależy od stanu części i tego jak się dba.
- Patrz pan, ale ciśnie tą jawką, no wariat!
- Ale panie, to dopiero drugi bieg się kończy...
"Skończyło się jak Bruce Lee, czy misja w kosmodromach
Nie nagra tego Grundig czy Unitra Diora...."
|
|
10-09-2015 18:07:47 |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości
|
|