Ocena wątku:
- 2 głosów - 3 średnio
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
ROMET Komar 2350 - Problem ze złożeniem silnika
|
Autor |
Wiadomość |
FreshFreshFresh
Nowy
Liczba postów: 31
Imię: Michał
Skąd: Kalisz
Pojazd: Romet Komar
|
RE: ROMET Komar 2350 - Problem ze złożeniem silnika
Mam pewien problem, oglądałem dziś części do silnika bo miałem zamiar jutro składać lecz jak otworzyłem kosz sprzęgłowy to zauważyłem że jedna tarcza jest złamana, obie tarcze są seryjne czyli nigdy nie wymieniane ani nic, po prostu od zawsze były takie i tu pojawia się pytanko.
Jak kupię http://allegro.pl/tarcza-sprzegla-romet-...41235.html i jedna tarcza będzie ta nowa kupiona a druga ta oryginalna to mogą być razem ze sobą czy musiałbym zamówić 2 te tarcze ?
Kuźnia Brylantów :
ROMET Komar 2350 r.1974 ( REMOT )
|
|
27-06-2015 21:41:39 |
|
|
icek211
Nowy
Liczba postów: 34
Imię: Łukasz
Skąd: głogów
Pojazd: Romet 50-T-1
|
RE: ROMET Komar 2350 - Problem ze złożeniem silnika
Pierwszego pytania nie rozumiem tarcza sprzęgła drewienkami(to jest korek) w dół czy w góre,najlepiej jak zamontujemy w bok
Jest tylko jedna pozycja do włożenia zębami wystającymi wkładamy w nacięcia kosza sprzęgła.
Sprężynę kopniaka oczywiście naciągamy,jeden koniec wchodzi w wałek a drugi w karterze się blokuje po naciągnięciu.
Linka przez nakrętkę gaźnika,potem sprężyna i masz rowek na przepustnicy,ściskasz sprężynę tak żeby mieć zapas linki wkładasz w rowek i ona tam musi się zablokować.
Trójząb jak go zwiesz to jest od iglicy zabezpieczenie tego nie ruszaj,daj na środek.
Podkładka dystansowa pod kosz sprzęgła powinna być.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 04-07-2015 10:22:00 przez icek211.)
|
|
04-07-2015 10:20:08 |
|
1 osoba postawiła piwo icek211 za ten post:1 osoba postawiła piwo icek211 za ten post.
FreshFreshFresh (07-04-2015)
|
icek211
Nowy
Liczba postów: 34
Imię: Łukasz
Skąd: głogów
Pojazd: Romet 50-T-1
|
RE: ROMET Komar 2350 - Problem ze złożeniem silnika
Może to ci coś pomoże.
Rowek na linkę jest od strony której nie widać na rysunku.
http://1romet2romet8komar.blog.onet.pl/2...ik-gm12f1/
Kopniaka to naciągasz tak.
Od strony sprzęgła musisz zdjąć wszystko co na wałku kopniaka,segera ,zderzak,blaszka zderzaka.która uderza w gumę.jak,już tam masz zdjęte to od strony kopniaka zaczynasz nim naciągać sprężynę zgodnie ze wskazówkami zegara.Wystarczy wtedy na naciągniętym kopniaku,od strony sprzęgła założyć blaszkę na to zderzak i segera.Powinien być tak naciągnięty ze wróci do pozycji start,nie za mocno bo guma odboju się szybko zniszczy.
Innaczej nie wiem jak to opisać
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 04-07-2015 14:29:09 przez icek211.)
|
|
04-07-2015 14:14:22 |
|
1 osoba postawiła piwo icek211 za ten post:1 osoba postawiła piwo icek211 za ten post.
FreshFreshFresh (07-04-2015)
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości
|
|