(15-04-2015 18:28:23)Simon napisał(a): No widzę że ładnie do przodu .
Dałbyś linka na pw do tego interfejsu na obd 2? Jak podepniesz się to daj też znać jakie informację można sprawdzić.
Obicia drzwi nie było fabrycznie
A co do obrotka, liczę na szczegółowy manual jak podpiąć .
Jeśli chodzi o obicia drzwi, to myślałem, że to zależy od wersji wyposażenia cienkiego. Gdzieś to w sieci widziałem i stwierdziłem, dlaczego u mnie ma być goła blacha..., a że gościu od licznika miał akurat komplet, no to wpadło
Do obrotomierza wystarczy z tego co wiem doprowadzić jeden przewód od kompa pod maską (przez grodź do środka kabiny rzecz jasna) i działa. Jak jest faktycznie, okaże się jak zacznę się bawić.
Jednak jak pisałem wyżej - na razie jestem na L4, bo mam pewne problemy zdrowotne i zanim się za to wezmę, to może minąć z tydzień czy dwa.
Ten mój to jest jakiś dziwoląg. Licznik bez wskaźnika temperatury, drzwi bez obicia, w zderzaku ramki i listwy (chyba?) od sportinga, jakieś listwy chromowane na drzwiach... i pewnie coś by się jeszcze znalazło.
(16-04-2015 18:46:14)Bartek napisał(a): Najbogatsze wersje sportingów miały obicia drzwi
W sumie najbogatszych nie było.
Były tylko różne opcje w pakiecie do dokupienia .
Widziałem sporo cc w wersjach od zwykłych począwszy, przez sporting/suite/soleil/sx/abarth. I w żadnym który nie był dłubany, nie widziałem obicia drzwi.
Wczoraj trochę porobiłem przy CC. Doszła jeszcze jedna nieplanowana wcześniej robota - otóż podczas podróży na działkę, gdzie miałem zamiar co nie co porobić przy CC - nagle otwarły mi się drzwi kierowcy na zakręcie
Otwarły się dlatego:
Przyczyną było urwanie się końcówki sprężyny mechanizmu zamka. Odwinąłem jeden zwój, zrobiłem nowy "haczyk" i gra.
Doposażyłem czerwone ferrari w obicia drzwi, bo mnie ta goła blacha drażniła, a szczególnie jak mi się zawartość kieszeni obijała podczas jazdy.
Na razie nie zamierzam rozbierać silnika i wymieniać pierścieni. Zmierzyłem mu sprężanie, jest moim zdaniem bardzo dobre. Jedyny problem to... wytarte pierścionki olejowe, gdyż spala mi trochę oleju. W XMie pomogło Xado. Co prawda silnik nie brał oleju, ale wyrównało tam kompresję. Powinno pomóc też na lekki apetyt silnika na olej. Kupiłem więc i zobaczymy. Wymieniłem olej na nowy (dostałem po znajomości, więc jest jaki jest), oczywiście nowy filtr, no i Xado. Wszystko przy przebiegu 108308km. Za 1500km dam znać czy jest jakaś poprawa.
VAG KKL + IAW SCAN 2
W Windows 7 i nowszych trzeba wyłączyć wymuszanie sterowników podpisanych cyfrowo. Na XP po instalacji konieczny jest restart systemu, inaczej będzie twierdził, że sterownik jest uszkodzony lub nie do tej wersji interfejsu. Po restarcie wszystko działa, VAG KKL łączy się z ECU CC: https://www.youtube.com/watch?v=wDQ509xzz_w
Kolejna rzecz... w końcu kupiłem licznik od sportinga +10% do wartości samochodu
Podłączenie jest banalnie proste dla przeciętnego elektryka. Dla nie obeznanego w temacie powinno być proste, ale, żeby niektórym ułatwić - napisałem poradnik co i jak, który znajduje się TUTAJ.
Wystarczy doprowadzić jeden przewód z komory silnika do licznika, wlutować się w dwa miejsca i po sprawie. Obrotomierz pracuje idealnie.
Niestety nie zaopatrzyłem się wcześniej w nowe żarówki, dlatego podświetlenie trochę marnie wyszło, ale naprawię to w najbliższym czasie. Przebieg w nowym liczniku skorygowałem tak, aby był zgodny z rzeczywistym (o ile taki jest)
Licznik prezentuje się i działa tak:
Forum by Tomasso94 2010 - 2023. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis i odczyt zgodnie z ustawieniami przeglądarki.