Robaki ze złomu by joozek
|
Autor |
Wiadomość |
Barto5050
Współczesny Romeciarz :F
Liczba postów: 1,146
Imię: Bartek
Skąd: Turze Pole (RBR)
Pojazd: Romet Chart
|
|
14-04-2015 18:18:37 |
|
|
komarinho
długodystansowiec
Liczba postów: 552
Imię: Paweł
Skąd: Sanok/Kraków
Pojazd: Romet Ogar 200
|
|
14-04-2015 20:56:06 |
|
|
joozek
senior
Liczba postów: 2,410
Imię: Józek
Skąd: Lubin
Pojazd: Inny
|
RE: Robaki ze złomu by joozek
(14-04-2015 21:05:32)Jakub napisał(a): (14-04-2015 18:22:45)komarinho napisał(a): A no tak.. więc argument z tłumikiem jest inwalidą. Ale tym bardziej nie wyklucza to 2320, bo one miały tłumiki nowego typu. Teraz doczytalem. Zostaje ta osłona łańcucha "rzeźbiona"
Posiadam około 16-17 Komarów . Różne modele , różne stany , różne roczniki . Nauczyłem się odróżniać modele ,a roczniki +/- po ramie i dodatkach . Jeżeli potrafisz więcej to naucz mnie . Osłona łańcucha była stosowana w 2330 , 2350 ,2360 ,2361 , 2338 . Twój 2 argument to inwalida
Jakubie, i tak nie mam do niego papierów, żadnej tabliczki, czy nawet nr ramy - muszę coś poszukać. Z tym silnikiem chciałbym go "zrobić" na 2330, ale jak? Co powinienem wymienić? Wydaje mi się, że ten silnik z wydechem może zostać, mam metalową osłonę lampy z ramką, licznikiem i starego typ kluczykiem, co jeszcze? Ten wspornik od tłumika to oryginalny, nie spawany płaskownik, wg mnie od 2350 były montowane rurki ze spłaszczeniem na końcu, a te jest cały z płaskownika z przetłoczeniem. A ta rurka od filtra powietrza? Jest jakaś krótsza, niż w 2350, ale nie jest obcinana. W kilku miejscach skrobałem lakier, ten wiśniowy wydaje się oryginalny, choć na przednich widełkach pod spodem jest żółty. Może byś mi podpowiedział, wskazał, te drobiazgi abym zrobił go na 2330
Pozdrawiam
(14-04-2015 19:16:03)Suwmiarka napisał(a): Ale dlaczego masz tak zmasakrywany dekiel iskrownika ??
W tak złym stanie to jeszcze nie widziałem...
To siła natury - przyrody poważnie. Nie tylko osłona iskrownika, ale osłona gaźnika, łańcucha i cała lewa strona tylnego to rdza na wylot Z wierzchu tego nie widać, ale pod spodem sito.
Przypuszczam, że cała lewa strona Komar-a stała bardzo długo, nawet nie osłonięta, pod chmurką No i się "zjadła".
Denerwować się, to tracić własne zdrowie z powodu cudzej głupoty
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 14-04-2015 23:57:33 przez joozek.)
|
|
14-04-2015 23:51:27 |
|
|
Jakub
Krytyk wszystkiego.
Liczba postów: 625
Imię: Jakub
Skąd: Okolice Sieradza
Pojazd: Romet Komar
|
RE: Robaki ze złomu by joozek
Oczywiście za. Nie myśl że Cię atakuje.
Przede wszystkim wahacz tył.
Tego typu http://www.jacomoto.pl/gfx/stara_prasa/k...2330_3.jpg
Albo co najmniej ten z podwójnym mocowaniem amortyzatorów.
Reszta to ingerencja w ramę typu. W 2330 była dłuższa sztyca pod siedzeniem, bardziej wystawała. Mocowanie tłumika mi nie podchodzi.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 15-04-2015 00:54:27 przez Jakub.)
|
|
15-04-2015 00:46:18 |
|
1 osoba postawiła piwo Jakub za ten post:1 osoba postawiła piwo Jakub za ten post.
joozek (04-15-2015)
|
nie_mientki
Pomocny użytkownik
Liczba postów: 6,375
Imię: Michał
Skąd: Puławy
Pojazd: Romet 50-T-1
|
RE: Robaki ze złomu by joozek
Józek przekopuje okoliczne złomy,
by kupić Komara i ubrać go w chromy.
Co wygrałem?
|
|
15-04-2015 16:03:48 |
|
2 użytkowników postawiło piwo nie_mientki za ten post:2 użytkowników postawiło piwo nie_mientki za ten post.
175mateusz (04-15-2015), joozek (04-15-2015)
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 4 gości
|
|