| 
	
	 
		
	 
	
	
	
		
			| 
				
				 
					Zipp Neken by Latos
				 
			 | 
		 
		
			| Autor | 
			Wiadomość | 
		 
		
	 
	
		
		
		
	
		
		Latos 
 
 
		
			Sezon trwa cały rok 
			  
			
			
  
 
			
Liczba postów: 2,004 
Imię: Kacper 
Skąd: Byszewo (CBY) 
Pojazd: Inny 
	
		
	 | 
	
		
			
RE: Zipp Neken by Latos 
			 
			
				Zdjęcia
No, to razem chyba z 6 albo 7 razy regulowałem zawory. Popychacz był od piachu to go umyłem w wodzie. To była chyba najgłupsza rzecz jaką zrobiłem z zippem    Kupiłem nową fajkę za 2 złote (trzymałem ją w ręku a drugą rękę miałem przy lusterku to mnie prąd kopał przy lusterku) udało mi się zrobić kierunkowskaz aczkolwiek jest krzywo ale tak zostanie bo nie mam już siły na niego. Kiedyś miałem plan wypieprzyć tylny błotnik i dać od simka enduro w taki sposób jak niektórzy robią tylne błotniki w tuningowanych simkach czyli zamocować go do wahacza i do błotnika wtedy przykręcić kierunki strzałeczki. Widzę to w głowie, chciałem to przelać na kartkę to nie bardzo mi szło, mam nadzieję że będzie to fajnie wyglądać, lecz do zimy będę jeździć z seryjnym. Do tego jeszcze przyciemniana lampa, do przodu płaskie clip-on zamiast tej wysokiej kierownicy, coś na wzór pro 50 albo tak samo nawet, byłoby ok. Mam zamiar zrobić sobie czarne tarcze prędkościomierza, chyba będą fajnie wyglądać. Wtedy bym może jeszcze jakieś lusterka z niższym ramieniem takie żeby były po prostu mniejsze. Uchwyt pasażera także precz, tłumik chciałęm zmienić na głośny ale  Lagoon w swoim temacie oznajmił wszem i wobec że przy codziennym użytkowaniu lepiej jak tłumik jest cichy. Niedługo zmieniam klocki w przodzie oraz wypieprzam ABS bo przez niego już nieraz byłem w poważnych tarapatach (wiem, mówię już tak kupę czasu ale nie mam się kiedy za to zabrać bo jeżdżę nim do szkoły). Ogólnie cały czas jeździ, nigdy mi nie stanął w trasie, pozycja jest dość wygodna. I ma ktoś może pomysł żeby jakieś osłony na nogi wykombinować? W czwartek wracałem w deszczu do domu to kurtka dopiero dziś wyschnęła.
 
Koniec wypocin   
			 
			
			
 
Zajrzyj do mojego zippa   
 
Mój BikePics
			
		 |  
	 
 | 
 
	| 27-09-2014 21:25:40 | 
	
		
	 | 
 
	
	
		   
		 
		
	 | 
 
 
	
		
		Latos 
 
 
		
			Sezon trwa cały rok 
			  
			
			
  
 
			
Liczba postów: 2,004 
Imię: Kacper 
Skąd: Byszewo (CBY) 
Pojazd: Inny 
	
		
	 | 
	
		
			
RE: Zipp Neken by Latos 
			 
			
				Zakupy  
No, to na obrazku powyżej mamy części które w najbliższy weekend będą zmieniane    Zipp jeździ i codziennie mnie wozi do szkoły, rano zawsze odpala na kopa bez ssania (zawsze z pierwszego, nie 2 wcześniej żeby zassał) i nawet nie trzeba mocno kopnąć    Klocki 20, guma zabieraka 12, zębatka 9, przesyłka 7     łańcuch kupiłem w motonecie w koronowie za 34 złote    płyn oraz świecę mam za darmo, myślę że na tej nowej świecy może będzie lepiej chodził, ale darowanemu koniowy nie patrzy się w zęby    mam jeszcze do was pytanie - jak w najmniej inwazyjny sposób skrócić łańcuch? tzn. nie mam rozkuwacza bo kupywanie narzedzia za 40 złotych do elementu za 34 złote troche mija się z celem. Jest 12 ogniw za długi i ma spinkę. Da się coś zrobić bez szlifowania tych knybelków? jeśli nie, to w jaki sposób to zrobić? :]
			  
			
			
 
Zajrzyj do mojego zippa   
 
Mój BikePics
			
				
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 17-11-2014 23:25:17 przez Latos.)
 
				
			 
		 |  
	 
 | 
 
	| 17-11-2014 23:19:13 | 
	
		
	 | 
 
	
	
		   
		 
		
	 | 
 
 
	
		
		Latos 
 
 
		
			Sezon trwa cały rok 
			  
			
			
  
 
			
Liczba postów: 2,004 
Imię: Kacper 
Skąd: Byszewo (CBY) 
Pojazd: Inny 
	
		
	 | 
	
		
			
RE: Zipp Neken by Latos 
			 
			
				Up po kilku miesiącach przerwy   
Jeździłem sobie nekenem tak z dnia na dzień, przez cały rok (śnieg nie padał ani specjalnie zimno jak na zimę nie było to nie kończyłem sezonu. I tak jeździłem sobie bez filtra paliwa, aż w końcu przytkała się dysza, czego efektem było:
  
Po niedługim czasie stwierdziłem, że powodem v-maxu wynoszącego 50km/h nie jest jednak zawór, ale tłok-cylinder. Taki byłem żądny prędkości, że spalanie wynosiło prawie 4 litry na 100 kilometrów    tak więc zamówiłem sobie zestawik 72 od bartera. Z przesyłką 160 złotych   
 
To co, trzeba zakładać!   
 
 
I tak oto stałem się kolejnym szczęśliwym posiadaczem siedemdziesiątki    na pierwszej jeździe czułem się jakby mój teraz około 4,5-konny potwór chciał mi wyrwać ręce z dupy heh    niestety szybko przyzwyczaiłem się do jego nowych osiągów. Do tego, gdy wyjechałem w "trasę" (nie wiem czy tak można nazwać przejażdżkę 40 kilometrów    ) zaczął szybko doskwierać brak piątego biegu. Niestety bioegów za bardzo dokładać nie można, więc postanowiłem zmienić zębatki    miało być przejście z 12 na 15 zębów, teraz jest z 12 na 16    biegi zdecydowanie się wydłużyły, czwórka stała się nadbiegiem, ogólnie jazda teraz jest o wiele przyjemniejsza, można jechać z większą prędkością i nie słuchać cały czas wycia silnika    V-max? Proszę bardzo   
 
W międzyczasie przeprowadzałem przegląd nekena (albo eksplorację) jak wygląda pod bakiem:
  
Więcej zdjęć zaraz, niechcący napisałem post i musze szybko edytować heh   
			 
			
			
 
Zajrzyj do mojego zippa   
 
Mój BikePics
			
				
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 13-04-2015 21:55:53 przez Latos.)
 
				
			 
		 |  
	 
 | 
 
	| 13-04-2015 21:46:01 | 
	
		
	 | 
 
	
	
		   
		 
		
	 | 
 
 
	
		
		Latos 
 
 
		
			Sezon trwa cały rok 
			  
			
			
  
 
			
Liczba postów: 2,004 
Imię: Kacper 
Skąd: Byszewo (CBY) 
Pojazd: Inny 
	
		
	 | 
	
		
			
RE: Zipp Neken by Latos 
			 
			
				Chciałem kupić 15 zębów, ale nie było na miejscu to się nie bawiłem tylko kupiłem 16    przy tych 88km/h miałem jakieś 9 tysięcy obrotów, więc przy 60km/h wypadałoby jakieś 6 tysięcy, nazajutrz dokonam dokładniejszych pomiarów heheh    celowałem w dłuższe przełożenie, przeważnie jeżdżę w trasie i chciałem mieć takie, aby były niskie obroty przy wysokiej prędkości, niestety coś nie pykło i trochę nie trafiłem z przełożeniem, przydałaby się ząbek mniejsza. Ale jak jadę sam to jest ok    Będę musiał jeszcze zmienić gaźnik kiedyś na 22 milimetry, bo nie wiem czy dobrze prawię, ale wydawało mi się że jak brał lewe powietrze zaraz po złożeniu silnika to lepiej szedł heh    Ogólnie trochę lipa jest na ten moment, dużo patentów. Z przodu pęknięty błotnik, nie działa stop bo nie dochodzi prąd do przełącznika, tylny kierunek cały czas na patencie, i chyba tak zostanie aż czegoś nie wykombinuję z tylnym błotnikiem, wszystko powiązane na trytki i wkręty heh    zmieniałem linkę sprzęgła jeszcze mogę dopowiedzieć (2 dni jeździłem bez sprzęgła    ), zabieraki w tyle, okładziny w tyle, ogólnie prócz tego dobrze się trzyma, i zgubiłem klosz tylnej lampy, teraz mam inną, do kompletu jeszcze tylko kierunki strzałki    Rozrządu do 70 nie zmieniałem, trzyma się dość dobrze moim zdaniem. Dość pitolenia, obiecałem zdjęcia    
Tutaj lompa:
  
Jeździłem sam:
  
 
 
 
 
I ze znajomymi :]
  
 
Sesyjka koło domu    
 
 
 
Jakoś super dużo tych zdjęć nie ma, jutro coś może wrzucę świeżego bo jak widzicie jeszcze za zimy robione   
			 
			
			
 
Zajrzyj do mojego zippa   
 
Mój BikePics
			
		 |  
	 
 | 
 
	| 13-04-2015 23:00:47 | 
	
		
	 | 
 
	
	
		   
		 
		
	 | 
 
 
	 
	
	
		
	 
	
		
  
	 
	 
	
	
	
	 
	
 
  
	
		
		
	 
	 
	
 
Użytkownicy przeglądający ten wątek:     
 
	
 
			
			
 | 
 
  
  
 
 
 
      |