Ocena wątku:
- 0 głosów - 0 średnio
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
Wypadające lagi
|
Autor |
Wiadomość |
kokosek
Минск 125
Liczba postów: 1,639
Imię: Eryk
Skąd: Łódzkie
Pojazd: Inny
|
|
29-03-2015 21:11:34 |
|
|
bestia654
Rometoholik
Liczba postów: 126
Imię: Bartosz
Skąd: Turka
Pojazd: Romet Polo
|
|
29-03-2015 21:13:48 |
|
|
bestia654
Rometoholik
Liczba postów: 126
Imię: Bartosz
Skąd: Turka
Pojazd: Romet Polo
|
|
31-03-2015 20:01:57 |
|
|
bestia654
Rometoholik
Liczba postów: 126
Imię: Bartosz
Skąd: Turka
Pojazd: Romet Polo
|
|
01-04-2015 00:56:31 |
|
|
jacomoto
Praktykant
Liczba postów: 412
Imię: Jacek
Skąd: Kobyłka
Pojazd: Romet Komar
|
|
01-04-2015 02:01:34 |
|
|
joozek
senior
Liczba postów: 2,410
Imię: Józek
Skąd: Lubin
Pojazd: Inny
|
RE: Wypadające lagi
(01-04-2015 00:56:31)bestia654 napisał(a): Ten "ślimaczek" to te 2 rzeczy na drugim zdjęciu?
Tak, jak pisze Jacek, na drugim zdjęciu szpilki-ślimaczki, a na pierwszym zdjęciu wkręcone w sprężyny.
Ogarnąłeś już swoje?
Denerwować się, to tracić własne zdrowie z powodu cudzej głupoty
|
|
01-04-2015 21:25:35 |
|
|
joozek
senior
Liczba postów: 2,410
Imię: Józek
Skąd: Lubin
Pojazd: Inny
|
RE: Wypadające lagi
(01-04-2015 22:17:38)bestia654 napisał(a): Jutro zamierzam pójść to ogarnąć. Jeszce jedno, powyżej tego ślimaczka tam przed gwintem ma być tuleja plastikowa?
Nie, w oryginale do końca był gwint M8. Najpierw nakręcasz zwykłą nakrętkę M8 w widełki (obie strony), potem zakładasz; półkę górną, powiększoną płaską podkładkę, sprężynującą podkładkę i nakręcasz nakrętkę ślepą.
Te ślimaczki na zdjęciach to pierwsze przymiarki, najpierw zrobiłem szpili z dwustronnymi gwintami, jednak ostatecznie zamontowałem szpilki z pełnym gwintem.
Denerwować się, to tracić własne zdrowie z powodu cudzej głupoty
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 01-04-2015 22:36:22 przez joozek.)
|
|
01-04-2015 22:31:01 |
|
|
bestia654
Rometoholik
Liczba postów: 126
Imię: Bartosz
Skąd: Turka
Pojazd: Romet Polo
|
RE: Wypadające lagi
A więc udało mi się odkręcić lagi, widać że jedna sprężyna jest krótsza i nie ma ona w porównaniu do długiej takiej wypustki.]
Dłuższa
Krótsza
I porównanie obu
Tę dłuższą wkręciłem i trzyma dobrze, ale ta krótsza wypada. Trzeba kupić nową sprężynę czy jest jakiś inny sposób?
http://dogry.pl/r/85030005
|
|
02-04-2015 12:25:26 |
|
|
joozek
senior
Liczba postów: 2,410
Imię: Józek
Skąd: Lubin
Pojazd: Inny
|
RE: Wypadające lagi
Te wypustki to są właśnie te "ślimaczki" popatrz z boku, widać wyraźnie przedłużenia wypustek - szpilki, wewnątrz sprężyn. Wykręcając nakrętki od góry, wykręciłeś z tych wypustek szpilki M8. One tam były osadzone przez wtopienie w ten plastik. Będziesz to musiał jakoś od nowa zmontować. Najpierw postaraj się je wykręcić ze sprężyn, potem te szpilki z gwintem M8, spróbuj wkręcić wklejając na klej, jakiś dobry dwu-składnikowy do twardego PVC. Najpierw umyj, odtłuść to dobrze w benzynie ekstrakcyjnej. Te szpilki może też prze-gwintuj na nowo M8, by po klejeniu nakrętki lekko się nakręcały.
Co do samych sprężyn, muszą być obie tej samej długości. Niestety te wszystkie "nowe" w sklepach są ok 3, 4 cm krótsze od oryginalnych z Polo. Chyba coś, ktoś już modził ze sprężynami w Twoim Polo, dlatego są różnej długości. Znalezienie oryginalnych dłuższych, będzie problemem. Popatrzę u siebie, może gdzieś będę miał od swojego Pegaza 750 (też tej długości). Powinienem też mieć te plastikowe ślimaczki, jakbyś sobie nie poradził ze swoimi.
Denerwować się, to tracić własne zdrowie z powodu cudzej głupoty
|
|
02-04-2015 21:59:16 |
|
|
bestia654
Rometoholik
Liczba postów: 126
Imię: Bartosz
Skąd: Turka
Pojazd: Romet Polo
|
|
03-04-2015 15:46:34 |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości
|
|