GR200 / Gienek - by Boszu
|
Autor |
Wiadomość |
Boszu
Bo na gumie, latać umie!
Liczba postów: 604
Imię: Jacek
Skąd: Kozłówek - Podkarpacie
Pojazd: Inny
|
RE: GR200 / Gienek - by Boszu
(26-03-2015 23:48:49)jurek_j napisał(a): Boszu, to nie jest ewenement. Mój znajomy, Leśnik (niektórzy może kojarzą z for o tematyce Jawki) zrobił swoją Jawerką prawie 10kkm w jednym sezonie. I pewnie też nie wymieniał w połowie drogi pierścieni...
Ewenement, to jak silnik trzeba robić co 2-3kkm...
No u mnie regulacja platyn to tak co 500km się odbywała + czyszczenie świecy i drobne regulacje sprzęgła... Gaźnik póki nie zmieniłem na GM12, no to co chwilę coś trzeba było przy nim grzebać, bo kupując nowy za 50zł (tą podróbkę) no to długo się nie najeździła. Bo zaraz obrotów nie trzymał i tylko same problemy z nim były.
I nie mówiąc o tym że z każdego nowego tłoka wypadały zabezpieczenia pierścieni, przez co co ok. 1-2 tyś kilometrów zacierał się silnik. I nie mówiąc też o wadliwym cylindrze tuż przed sprzedażą, który zjadał pierścienie co 500km. I dopiero po zmianie na inny zrobiłem większy przebieg i następnie go sprzedałem.
Jedno co mi się bardzo w 223 podobało to pancerna skrzynia! Jeżdżąc w terenie nie raz bieg poleciał bez sprzęgła i wszystko git działało! I tylko mojemu koledze udało się tą skrzynię tak skończyć że biegi wszystkie już wypadały i ciężko było wbić właściwy bieg.
(27-03-2015 00:05:35)Marwerick napisał(a): tak i 223 był by bez awaryjny jak by słońce przestało krzywo świecić
ja tam nie miałem problemów z platynami i co ciekawe ostatnio mu ustawiałem platynki bo uwaga chodził na praktycznie zamkniętych platynkach ,gażnik to ja mam doby pali tyle ile katalogowo podają i jeszcze nie falują mu obroty i jak jest dobrze silnik wyregulowany to nie ma problemów z cylindrem i jak się do paliwa leje porządny olej a nie popłuczyny z rafinerii .
Wiesz, u mnie był swego czasu taki bajer, że był luz na łożysku wału. Przez co przerwę miałem znacznie większą. Ale chodził jak należy. I z przerwą w Ogarze to z moich doświadczeń zawsze był problem. Jechać jechał, ale często przerywał i głupiał. I przerwę musiał mieć idealnie ustawioną aby wszystko grało jak należy.
I gaźnik jeżeli jest Czeski, to może obroty jeszcze trzymać. Ale... Nie zmienia to faktu że u mnie spalanie na Jikovie było w granicy 3-3,5l. A po zmianie na GM12 spalanie spadło poniżej 3l... (ok. 2,8l) Spadek mocy nie odczuwalny.
(27-03-2015 00:07:08)Frycek98 napisał(a): Podczas całego mojego życia nie musiałem pchać ogarka do domu. Zawsze można było go naprawić w prowizoryczny sposób i spokojnie sobie wracać.
To ja swojego do domu pchać często nie musiałem, ale przed domem to się go nie raz tyle o pchałem! Że miałem dość.
I jeżeli chodzi o prowizorkę, to w ogarze zawsze coś dało się wykombinować... To racja... Tutaj może i jest mały plusik, bo w Chińczyku jak moduł padnie to kappa... Ale, moduły nie padają raczej od tak. Bo to nie jest część mechaniczna która się zużywa, tylko elektroniczna.
China is POWER!!!
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 27-03-2015 00:16:28 przez Boszu.)
|
|
27-03-2015 00:07:19 |
|
|
kokosek
Минск 125
Liczba postów: 1,639
Imię: Eryk
Skąd: Łódzkie
Pojazd: Inny
|
RE: GR200 / Gienek - by Boszu
Temat jest bezsensowny, To jest forum o rometach nie chińczykach, o dzisiejszym romecie nawet nie wspominajcie
Ten temat to tak jak by porówynać 223 do multipli...
Tak chińczyk mniej pali jedynie z tym się zgodzę, Tak chińczyk to dawca orgazmów
Dobrze zrobione 223 przejedzie wiele więcej niz 139fmb którę jak ci moto upadnie w bok pęka ci kapa i krzywią się kartery...
Daj se spokój to jest Forum Rometów nie chińczyków, Przyznaje.. gdyby jeszcze jakoś mądrze robili te chińczyki i z lepszych stopów było by ok, ale śmiać mi się chce gdy widzę kible no i nie tylko kible z łamiącymi się ramami.
Jedyny Chińczyk który miał rację bytu według mnie to chińczyk użytk.. "chart2150" Faktycznie potrafił z niego coś zrobić. Chociaż to dalej nie zmienia faktu wykonania
Moje Prace
Simson S51 - Kokosek
Wyprzedaż u Kokoska!
|
|
27-03-2015 00:41:31 |
|
|
Boszu
Bo na gumie, latać umie!
Liczba postów: 604
Imię: Jacek
Skąd: Kozłówek - Podkarpacie
Pojazd: Inny
|
RE: GR200 / Gienek - by Boszu
(27-03-2015 00:41:31)kokosek napisał(a): Temat jest bezsensowny, To jest forum o rometach nie chińczykach, o dzisiejszym romecie nawet nie wspominajcie
Ten temat to tak jak by porówynać 223 do multipli...
Tak chińczyk mniej pali jedynie z tym się zgodzę, Tak chińczyk to dawca orgazmów
Dobrze zrobione 223 przejedzie wiele więcej niz 139fmb którę jak ci moto upadnie w bok pęka ci kapa i krzywią się kartery...
Daj se spokój to jest Forum Rometów nie chińczyków, Przyznaje.. gdyby jeszcze jakoś mądrze robili te chińczyki i z lepszych stopów było by ok, ale śmiać mi się chce gdy widzę kible no i nie tylko kible z łamiącymi się ramami.
Jedyny Chińczyk który miał rację bytu według mnie to chińczyk użytk.. "chart2150" Faktycznie potrafił z niego coś zrobić. Chociaż to dalej nie zmienia faktu wykonania
Oj, albo mi się wydaje... Albo zżera cię to że byle chińska biegowa 50-tka wyprzedza twojego Ogara jak chce! (oczywiście w 100% odblokowana)
Ale co do stopów to racja, szału nie ma... Ale silnikiem przecież się nie rzuca! A w GR200 podnóżki mocowane są właśnie u spodu silnika (nie do ramy) co można powiedzieć że jest trochę wadą, ale i tak wytrzymał z 8 gleb podczas stuntu, zanim silnik pękł. I to pękł dopiero w momencie gdy usilnie próbowałem wkręcić o 1-2mm za długą śrubkę do podnóżek. Ale trochę kleju do amelinium i wszystko wróciło do normy!
A i GR200 to nie kibel...
China is POWER!!!
|
|
27-03-2015 04:13:18 |
|
|
kw112
Chart passione mea, et vita mea
Liczba postów: 2,014
Imię: Michał
Skąd: Różyna
Pojazd: Romet Chart
|
RE: GR200 / Gienek - by Boszu
Boszu, mógłbym ciebie ukarać za wszczynanie kłótni, ale tego nie zrobię, bo mi ciebie po prostu szkoda.
(26-03-2015 22:11:12)Boszu napisał(a): Ciekaw właśnie jestem, jak długo forum ze mną wytrzyma!
Z tobą czy bez ciebie, co za różnica? Zawsze i wszędzie znajdzie się taki ewenement, który pomimo wieku, w internetach zachowuje się jak dziecko, które pcha palce do kontaktu i woła MAMO! KUPA!
20.08.2012, 20.38 patrzyłem na zegarek- zakup charta 210
Mój Romet Chart 210 nowa edycja!
nikt tak ci nie wytłumaczy jak schemat!
027 bogiem, 023 nałogiem, s38 podstawą, 019 zabawą
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 27-03-2015 08:49:27 przez kw112.)
|
|
27-03-2015 08:48:21 |
|
3 użytkowników postawiło piwo kw112 za ten post:3 użytkowników postawiło piwo kw112 za ten post.
DominiX (03-27-2015), jurek_j (03-27-2015), Taśma (03-27-2015)
|
kokosek
Минск 125
Liczba postów: 1,639
Imię: Eryk
Skąd: Łódzkie
Pojazd: Inny
|
|
27-03-2015 09:06:01 |
|
|
Boszu
Bo na gumie, latać umie!
Liczba postów: 604
Imię: Jacek
Skąd: Kozłówek - Podkarpacie
Pojazd: Inny
|
RE: GR200 / Gienek - by Boszu
(27-03-2015 09:06:01)kokosek napisał(a): Bosz nie przygotowałes się do lektury nie mam żadnego ogarka
Same 125cm3
Wysłane z mojego D2303
No to Mińska, 139FMB w 120ccm Lifan również powinien brać!
(27-03-2015 08:48:21)kw112 napisał(a): Boszu, mógłbym ciebie ukarać za wszczynanie kłótni, ale tego nie zrobię, bo mi ciebie po prostu szkoda.
(26-03-2015 22:11:12)Boszu napisał(a): Ciekaw właśnie jestem, jak długo forum ze mną wytrzyma!
Z tobą czy bez ciebie, co za różnica? Zawsze i wszędzie znajdzie się taki ewenement, który pomimo wieku, w internetach zachowuje się jak dziecko, które pcha palce do kontaktu i woła MAMO! KUPA!
A czy forum nie jest od tego aby dyskutować na różne tematy??
I gdzie ty tutaj widzisz zachowanie dziecka?!
A swoją drogą, twój post nie posiada nawet żadnej konstruktywnej krytyki... Zwykłe puste słowa puszczane na wiatr.
China is POWER!!!
|
|
27-03-2015 15:05:21 |
|
|
Damian4570
Zaawansowany hardware'owiec
Liczba postów: 1,305
Imię: Damian
Skąd: Strzelce Kraj
Pojazd: Romet Kadet
|
RE: GR200 / Gienek - by Boszu
Mi to śmierdzi trollem (nie wiem czemu). Ale co tam Dorzucę swoje 3 grosze, Boszu - fajnie, że masz takie hobby, ale nie oszukujmy się. "czajna" zawsze będzie czajną - tanie materiały, jakość pozostawia wiele do życzenia (chociaż, nie powiem, że wszystkie jednośladowe wymysły chińczyków są złe, bo trafi się wiele ciekawych i dopieszczonych egzemplarzy).
Poza tym jak czytam posty typu "...pęknie, to poklei się klejem do amelinium..." - to nie wiem, czy się śmiać czy płakać? Mam nadzieję, że nie jesteś mechanikiem (z zawodu) 0-0
Ogólnie, to stuntuj, jeździj na kole (nie zdziw się tylko, że w pewnym momencie Ty pojedziesz w jedną stronę, a silnik w bok ) , ponieważ w tyle tym dobrego, że zaczynasz od 50 ccm, a nie jak niektórzy od litra, co bywa bardzo różne w skutkach.
|
|
27-03-2015 15:24:04 |
|
|
kokosek
Минск 125
Liczba postów: 1,639
Imię: Eryk
Skąd: Łódzkie
Pojazd: Inny
|
|
27-03-2015 18:44:03 |
|
3 użytkowników postawiło piwo kokosek za ten post:3 użytkowników postawiło piwo kokosek za ten post.
DominiX (03-27-2015), Latos (03-27-2015), Taśma (03-27-2015)
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości
|
|