Jesteś nowy na forum? - Zachęcamy do przywitania się w dziale "Powitalnia" Smile

Zapraszamy na nasz oficjalny profil - facebook.com/ChlopcyRometowcy

Odpowiedz 
 
Ocena wątku:
  • 0 głosów - 0 średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
T1 i blokady?
Autor Wiadomość
TheNight Offline
Technik
*


Liczba postów: 904
Imię: Krystian
Skąd: Sanok
Pojazd: Romet Chart
Post: #1
T1 i blokady?
Wiec wiem ze T1 nie miał RACZEJ żadnych blokad ale wiem ze ogar 200 był blokowany zbyt długim kolankem wchodzącym w tlumik. Czy t1 tez tak blokowano? U mnie kolanko wchodzi ok 15 cm w tłumik .. Dla tego pytam.

*Tuning/Usprawnianie Silników 2T
*Remonty generalne silników 2T/4T
Mój Chart 50/5
Derbi Senda 70/7/3M w akcji
02-03-2015 23:31:34
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Reklama
MIREK.M2 Offline
Technik
*


Liczba postów: 896
Imię: Mirek
Skąd: RBR
Pojazd: Romet Pony
Post: #2
RE: T1 i blokady?
Polskie silniki raczej blokowała konstrukcja :F , T1 raczej żadnej blokady nie miało

Big Grin Zapraszam http://www.chlopcyrometowcy.pl/showthread.php?tid=30568 Big Grin
02-03-2015 23:33:51
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
konami1997 Offline
Japończyk :)
*


Liczba postów: 261
Imię: Łukasz
Skąd: Ciechanów
Pojazd: Inny
Post: #3
RE: T1 i blokady?
Utnij,żeby wchodziło około 2-3 cm,i będzie sporo lepiej Smile

Było:
Motorynka M2 1986 rok
Romet 50-t1 1981r 2 szt.
Ogar 200 4 szt.
Kilka skuterów
Kingway Łoś 72 ccm 2007r
Yamasaki Cross 2007r
Simson S51 2szt.
Junak 901 72 ccm 2011 r
Romet Polo M760
Romet Chart 210
Kilka aut.
Obecnie:
Mazda 323f 1997 1.5 88 km

Kapitalne remonty motorków z PRL
02-03-2015 23:33:53
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
[+] 1 osoba postawiła piwo konami1997 za ten post.
Kanilox Offline
Moplikowiec
*


Liczba postów: 3,490
Imię: Kamil
Skąd: Zabrze
Pojazd: Romet Chart
Post: #4
RE: T1 i blokady?
(02-03-2015 23:33:53)konami1997 napisał(a):  Utnij,żeby wchodziło około 2-3 cm,i będzie sporo lepiej Smile
Potwierdzam, sam uciąłem i jest lepiej.
03-03-2015 00:46:06
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
TheNight Offline
Technik
*


Liczba postów: 904
Imię: Krystian
Skąd: Sanok
Pojazd: Romet Chart
Post: #5
RE: T1 i blokady?
To jutro przytne i dam wam rozeznanie Big Grin

*Tuning/Usprawnianie Silników 2T
*Remonty generalne silników 2T/4T
Mój Chart 50/5
Derbi Senda 70/7/3M w akcji
03-03-2015 01:01:32
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Blusik Offline
MacGyver
*


Liczba postów: 618
Imię: Bartek
Skąd: Ruda Śląska
Pojazd: Romet 2375
Post: #6
RE: T1 i blokady?
(03-03-2015 00:46:06)kanilox napisał(a):  
(02-03-2015 23:33:53)konami1997 napisał(a):  Utnij,żeby wchodziło około 2-3 cm,i będzie sporo lepiej Smile
Potwierdzam, sam uciąłem i jest lepiej.
W 2375 też zadziała ale w jakim sensie lepiej moc lepsza, prędkość czy coś innego a jak dźwięk się zmienił lub coś innego

Romet 2375 82'

Co Posiadam:
Romet 2375 82'
Motorynka M2 80'
Simson SR50
03-03-2015 01:04:23
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Kanilox Offline
Moplikowiec
*


Liczba postów: 3,490
Imię: Kamil
Skąd: Zabrze
Pojazd: Romet Chart
Post: #7
RE: T1 i blokady?
Dźwięk się nie zmienił tylko moc na wysokich obrotach i ogólnie praca na wysokich obrotach się poprawiła.
03-03-2015 01:09:07
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
TheNight Offline
Technik
*


Liczba postów: 904
Imię: Krystian
Skąd: Sanok
Pojazd: Romet Chart
Post: #8
RE: T1 i blokady?
Dzisiaj okazało się że kolanko wchodzi w tłumik na ok. 13cm

Odcięty kawałek ma ok. 7.5Cm więc w tłumik wchodzi 5.5cm

Odczucia z jazdy:
Motór jest mocniejszy w wyższej partii obrotów Vmax zwiększył się o może 5km/h.
Robota na 15 min Tongue

*Tuning/Usprawnianie Silników 2T
*Remonty generalne silników 2T/4T
Mój Chart 50/5
Derbi Senda 70/7/3M w akcji
03-03-2015 21:04:51
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
charper Offline
detyfusan
*


Liczba postów: 2,027
Imię: Wojtek
Skąd: ze wsi
Pojazd: Romet Chart
Post: #9
RE: T1 i blokady?
jeszcze mogłeś uciąć.
03-03-2015 23:39:06
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
TheNight Offline
Technik
*


Liczba postów: 904
Imię: Krystian
Skąd: Sanok
Pojazd: Romet Chart
Post: #10
RE: T1 i blokady?
(03-03-2015 23:39:06)charper napisał(a):  jeszcze mogłeś uciąć.

Nie chciałem za bardzo uciąć gdyż 2 pierwsze cm tłumika mają takie wcięcie służące do lepszego zaciśniecia się obejmy.

*Tuning/Usprawnianie Silników 2T
*Remonty generalne silników 2T/4T
Mój Chart 50/5
Derbi Senda 70/7/3M w akcji
04-03-2015 00:09:01
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
charper Offline
detyfusan
*


Liczba postów: 2,027
Imię: Wojtek
Skąd: ze wsi
Pojazd: Romet Chart
Post: #11
RE: T1 i blokady?
i dlatego 2 cm ma wchodzić a nie 5,5. przejście między kolankiem a tłumikiem powinno być płynne.
04-03-2015 14:10:12
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
TheNight Offline
Technik
*


Liczba postów: 904
Imię: Krystian
Skąd: Sanok
Pojazd: Romet Chart
Post: #12
RE: T1 i blokady?
To najwyżej utnę jeszcze raz Tongue

*Tuning/Usprawnianie Silników 2T
*Remonty generalne silników 2T/4T
Mój Chart 50/5
Derbi Senda 70/7/3M w akcji
04-03-2015 14:40:51
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Odpowiedz 





Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości


Forum by Tomasso94 2010 - 2023. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis i odczyt zgodnie z ustawieniami przeglądarki.
POMÓŻ W UTRZYMANIU FORUM!

Zaloguj do Poczty
Kontakt | Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy! | Wróć do góry | Wróć do forów | Wersja bez grafiki | RSS | Mapa użytkowników | Lista banów
 Witaj, Gość
Musisz się zarejestrować przed napisaniem posta.


  

Hasło
  





Reklama


 Szukaj na forum

(Zaawansowane szukanie)

 Ostatnie wątki
Ogar 205 dziwny dźwięk z ...
Ostatni post: xenox
Dzisiaj 16:46:06
» Odpowiedzi: 0
» Wyświetleń: 22
problem z rocznikiem Wigr...
Ostatni post: wigryman
Dzisiaj 00:15:11
» Odpowiedzi: 10
» Wyświetleń: 235
Delta RMR 24 - szarpiący ...
Ostatni post: Debesta
Wczoraj 18:17:45
» Odpowiedzi: 10
» Wyświetleń: 440
Romet sygnał
Ostatni post: sbanys
Wczoraj 09:35:46
» Odpowiedzi: 2
» Wyświetleń: 368
Lub [Z] ramę goła do kom...
Ostatni post: Debesta
Wczoraj 06:08:48
» Odpowiedzi: 0
» Wyświetleń: 84
Witam Panów mam na imię N...
Ostatni post: Debesta
Wczoraj 05:52:11
» Odpowiedzi: 3
» Wyświetleń: 339
Jak zamowcować podnózki d...
Ostatni post: Debesta
Wczoraj 05:46:48
» Odpowiedzi: 13
» Wyświetleń: 487
Przywitanie
Ostatni post: Debesta
Wczoraj 05:32:51
» Odpowiedzi: 1
» Wyświetleń: 65
Kolor Komara.
Ostatni post: łogór 200
Wczoraj 01:37:56
» Odpowiedzi: 18
» Wyświetleń: 19213
Identyfikacja modelu w ce...
Ostatni post: Korczas
19-11-2024 15:02:30
» Odpowiedzi: 2
» Wyświetleń: 87
zawory w ogar 202 fl
Ostatni post: Milczak64
19-11-2024 02:19:22
» Odpowiedzi: 4
» Wyświetleń: 239
202 Fi - wymiana oleju sk...
Ostatni post: Milczak64
19-11-2024 01:56:36
» Odpowiedzi: 1
» Wyświetleń: 822
Ogar 202 na silniku 139fm...
Ostatni post: Milczak64
19-11-2024 01:41:16
» Odpowiedzi: 0
» Wyświetleń: 77
Wigry1 problem z rocznik...
Ostatni post: zaz
19-11-2024 00:23:17
» Odpowiedzi: 3
» Wyświetleń: 152
Kupno zabytkowego motoru ...
Ostatni post: wojakrob
18-11-2024 10:10:04
» Odpowiedzi: 2
» Wyświetleń: 250

Reklama