Pronar 125/2 (MMV3 3.1135)
|
Autor |
Wiadomość |
kokosek
Минск 125
Liczba postów: 1,639
Imię: Eryk
Skąd: Łódzkie
Pojazd: Inny
|
|
10-02-2015 18:25:31 |
|
|
hydrant
Suzkuki GZ 125
Liczba postów: 93
Imię: Mario
Skąd: Warmia
Pojazd: Inny
|
RE: MINSK- Pronar 125/2 (MMV3 3.1135)
Witam ponownie.
Wczoraj pierwsze odpalenie - zapalił po trzecim kopnięciu. Silnik zagadał ładnie i równo. Sprzęgło bez dodatkowych regulacji aż rwie. Ale niestety po lekim nagrzaniu silnik zaczął wchodzić na bardzo wysokie obroty, w/g mnie gdzieś lapie lewego powietrza. Gaźnik-cylinder, głowica-cylinder, cylinder - kartery lub któryś simmering.
Piszę o tym gdyż może ktoś z kolegów poszukiwał już przyczyny takiego zachowania silnika.
Jeszcze coś dziwnego w/g katalogu części motocykle te nie mają uszczelek pod głowicą.
|
|
15-02-2015 11:54:37 |
|
|
jacomoto
Praktykant
Liczba postów: 412
Imię: Jacek
Skąd: Kobyłka
Pojazd: Romet Komar
|
|
15-02-2015 15:26:00 |
|
|
kokosek
Минск 125
Liczba postów: 1,639
Imię: Eryk
Skąd: Łódzkie
Pojazd: Inny
|
|
15-02-2015 19:23:25 |
|
|
hydrant
Suzkuki GZ 125
Liczba postów: 93
Imię: Mario
Skąd: Warmia
Pojazd: Inny
|
RE: Pronar 125/2 (MMV3 3.1135)
Ciąg dalszy...
Dziś ,w sumie, pierwszy porządny oblot. Po asfalcie jechałem nim prawie licznikowe 90 km/h. Motocykl dobrze się zbiera, wydaje mi się że podobnie jak WSK 175. Trochę dziwnie zachowuję się skrzynia, przy częstym redukowaniu dwa razy "zginęły biegi"
Po zatrzymaniu się, wysprzęgleniu i przygazówce wszystko wracało do normy. Temu jeszcze muszę się przyjżeć. No i szybsza jazda pokazała że przednie koło ma "jajko". Tak że dalej jest zajęcie.
A tak wygląda dziś motorek, brakuje tu boczków które założę na koniec.
Jeszcze nawiązując do wcześniejszych postòw, przyczyną samoistnego wkręcania się na max-obroty był przedmuch pod głowicą.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 08-03-2015 18:28:51 przez hydrant.)
|
|
08-03-2015 17:45:01 |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek:
|
|