Jesteś nowy na forum? - Zachęcamy do przywitania się w dziale "Powitalnia" Smile

Zapraszamy na nasz oficjalny profil - facebook.com/ChlopcyRometowcy

Odpowiedz 
Polerowanie układu ssącego
Autor Wiadomość
riley2pl Offline
Spec od układu paliwowego
*


Liczba postów: 399
Imię: Ernest
Skąd: Kożuchów
Pojazd: Inny
Post: #1
Polerowanie układu ssącego
Wypolerowanie w środku gaźnika oraz kolektora ssącego i kanału w cylindrze znacznie poprawią wkręcanie na obroty i reakcję na gaz.Robię to filcem i pastą polerska.Czy istnieje lepszy i szybszy sposób na to?

JEŚLI UDAŁO MI SIĘ W JAKIŚ SPOSÓB POMÓC KLIKNIJ ,,Pomógł"
18-01-2012 19:37:17
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Reklama
szkp Offline
Uczeń
*


Liczba postów: 279
Imię: Krzysiek
Skąd: Grodzisk Maz.
Pojazd: Inny
Post: #2
RE: Polerowanie układu ssącego
Na początku zeszlifuj nierówności np. papierem ściernym, a potem dopiero pastą.
18-01-2012 22:05:48
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Stachu.G Offline
"Dziecko kirca"


Liczba postów: 1,088
Imię: Staszek
Skąd: Podkarpackie
Pojazd: Romet Chart
Post: #3
RE: Polerowanie układu ssącego
Z tego ci mi wiadomo to dolotu się nie poleruje bo mieszanka musi mieć zawirowania
18-01-2012 23:10:49
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
riley2pl Offline
Spec od układu paliwowego
*


Liczba postów: 399
Imię: Ernest
Skąd: Kożuchów
Pojazd: Inny
Post: #4
RE: Polerowanie układu ssącego
Gdy jest wypolerowany to mieszanka szybciej dostaje się do komory spalania przez co zwiększa się reakcja na gaz.

JEŚLI UDAŁO MI SIĘ W JAKIŚ SPOSÓB POMÓC KLIKNIJ ,,Pomógł"
19-01-2012 00:12:04
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
rowler Offline
Technik
*


Liczba postów: 621
Imię: Krystian
Skąd: Konin
Pojazd: Romet Chart
Post: #5
RE: Polerowanie układu ssącego
ale za to paliwo z powietrzem jest źle wymieszane co też daje zły efekt
19-01-2012 00:17:16
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
riley2pl Offline
Spec od układu paliwowego
*


Liczba postów: 399
Imię: Ernest
Skąd: Kożuchów
Pojazd: Inny
Post: #6
RE: Polerowanie układu ssącego
Powietrze w gaźniku jest po to aby zraszacz podawał paliwo w postaci mgiełki do komory spalania w szybkim tempie,a logiczne jest chyba to ,że coś co porusza się po powierzchni gładkiej dostaje się szybciej do silnika niż jakby miało się poruszać po powierzchni chropowatej (nie wypolerowanej).Za mieszanie paliwa z powietrzem odpowiada bogatośc mieszanki paliwowo powietrznej którą reguluje się iglicą i poziomem paliwa w komorze pływakowej.Mieszanką zajmuje się gaźnik a kolektor ssący tylko podaje gotową już mieszanke do komory spalania.

JEŚLI UDAŁO MI SIĘ W JAKIŚ SPOSÓB POMÓC KLIKNIJ ,,Pomógł"
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 19-01-2012 18:12:59 przez riley2pl.)
19-01-2012 18:10:02
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Mikołaj Offline
Dziecko słoneczka :D
*


Liczba postów: 1,592
Imię: Mikołaj
Skąd: Bydgoszcz
Pojazd: Romet Ogar 200
Post: #7
RE: Polerowanie układu ssącego
(19-01-2012 00:17:16)rowler napisał(a):  ale za to paliwo z powietrzem jest źle wymieszane co też daje zły efekt

jak ci zle sie miesza paliwo to po poprostu wsadz sobie turbinke powalskiego ona rozwiaazuje ten problem... jeszcze jakies problemy z polerowaniem
ja polerowalem i jakos mi nic sie zle nie miesza nawet spalanie padlo

OGAR 200 NA MOJEMOTO.PL
MOTORYNKA NA MOJEMOTO.PL

obraz
19-01-2012 20:15:58
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Wissner Offline
Chart 80ccm/13PS
*


Liczba postów: 110
Imię: Kacper
Skąd: się biorą dzieci? :D
Pojazd: Romet Chart
Post: #8
RE: Polerowanie układu ssącego
Turbinkę best :F Pozdro..

24-01-2012 13:56:17
Odwiedź stronę użytkownika Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Odpowiedz 





Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości


Forum by Tomasso94 2010 - 2023. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis i odczyt zgodnie z ustawieniami przeglądarki.
POMÓŻ W UTRZYMANIU FORUM!

Zaloguj do Poczty
Kontakt | Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy! | Wróć do góry | Wróć do forów | Wersja bez grafiki | RSS | Mapa użytkowników | Lista banów
 Witaj, Gość
Musisz się zarejestrować przed napisaniem posta.


  

Hasło
  





Reklama


 Szukaj na forum

(Zaawansowane szukanie)

 Ostatnie wątki
Wigry
Ostatni post: Jakiś_typ
Dzisiaj 18:19:44
» Odpowiedzi: 0
» Wyświetleń: 9
Romet Wigry 3
Ostatni post: Miczix
Dzisiaj 15:04:27
» Odpowiedzi: 1
» Wyświetleń: 49
Romet komar nie ma mocy
Ostatni post: Maka_91
Dzisiaj 12:32:21
» Odpowiedzi: 23
» Wyświetleń: 1904
Jaguar
Ostatni post: WIcky
Dzisiaj 09:36:18
» Odpowiedzi: 0
» Wyświetleń: 39
Cześć wszystkim :)
Ostatni post: Bob_Harley
Wczoraj 22:17:45
» Odpowiedzi: 1
» Wyświetleń: 59
Pytanie o kolor mojego gi...
Ostatni post: Dawdzio
Wczoraj 21:08:05
» Odpowiedzi: 1
» Wyświetleń: 98
[019] Dobór korbowodu na ...
Ostatni post: Maka_91
Wczoraj 19:31:50
» Odpowiedzi: 0
» Wyświetleń: 58
50T-1, 200 albo 205 - któ...
Ostatni post: romek
Wczoraj 19:27:32
» Odpowiedzi: 206
» Wyświetleń: 11901
Rozmiary dysz gaźnika ser...
Ostatni post: Maka_91
Wczoraj 18:48:28
» Odpowiedzi: 34
» Wyświetleń: 26730
zderzak startera
Ostatni post: wazniak96
Wczoraj 14:03:18
» Odpowiedzi: 2
» Wyświetleń: 152
Finanse forum
Ostatni post: romek
Wczoraj 10:31:38
» Odpowiedzi: 99
» Wyświetleń: 35421
Lub [Z] ramę goła do kom...
Ostatni post: Debesta
Wczoraj 06:34:49
» Odpowiedzi: 3
» Wyświetleń: 934
Romet Romka - 50-T-1 '82r...
Ostatni post: grissley
Wczoraj 03:39:13
» Odpowiedzi: 196
» Wyświetleń: 55972
Kod lakieru Kama. Pilnie!...
Ostatni post: Anakin 320
28-07-2025 16:10:06
» Odpowiedzi: 0
» Wyświetleń: 73
Rewizja silnika mińsk 400
Ostatni post: Bob_Harley
28-07-2025 15:56:02
» Odpowiedzi: 3
» Wyświetleń: 195

Reklama