Dziś w drodze wymiany nabyłem taki kibel,który przyjechał aż za Bydgoszczy.
Kibel dostałem z moją cagive mito Wiem,że dostanę pewnie za to pocisk ale po skalkulowaniu kosztów remontu silnika(ponad 1400 zł) i nie mieć na to papierów,doszedłem do wniosku,że to nie ma sensu.
Aprilia z 2007 roku.Przegląd do 2016,Oc do sierpnia.Szczerze to wziąłem ją dla papierów żeby leciały zniżki na auta,a i do sklepu po piwo pojechać też można.
Apka chłodzona cieczą,po jakiś tam tuningach,cylinder 70,v-max podobno 140,przy czym poprzedni właściciel ma fotkę z radaru cykniętą przy 120
Części wsadzone ma takie:
Kierownica TnT
Wydech Polini Racing
Wariator Malossi
Przeciw talerz Malossi
Sprzegło Malossi
Sprężyna sprzegła Malossi
Wał Top Racing
Łożyska wału SKF
Cylinder 70 Top Performance
Niestety nie przejechałem się nią,bo nawaliło tyle śniegu,że nie da rady ale jak tylko się stopi trzeba będzie ją wypróbować
Po po 7 latach i 20 benzyniakach kupiłem diesla
I NIGDY WIĘCEJ NIE KUPIE
BMW E32
CIVIC EJ9
Komar 2350 w trakcie kompletowania
Ogar 200 w całości do remontu
Co do planów to:
-Kupić albo pokleić czaszę bo jest popękana.
-oczywiście lakierowanie całości
-zrobienie kierunków bo nie ma
-mały przegląd silnika,w jakim stanie jest cyl,wymycie i regulacja gaźnika,wymiana oleju
Wczoraj ją odpaliłem,pali z pierwszego ale jeździć nie pojeździłem bo za dużo śniegu
Z tym 140 też nie wierzę bo nie jechałem,mi wystarczy 80 i bez usterek żeby spokojnie jechała i będzie dobrze,kibel to nie ścigacz
Po po 7 latach i 20 benzyniakach kupiłem diesla
I NIGDY WIĘCEJ NIE KUPIE
BMW E32
CIVIC EJ9
Komar 2350 w trakcie kompletowania
Ogar 200 w całości do remontu
Fajna apka, te 120 to już pewnie vmax, no bo ile znowu taka 70tka może jechać Proponuję ci założyć jakiś plastik na kierownicę bo trochę goło wygląda. I skąd on miał to zdjęcie z fotoradaru? Od tyłu strzelone?
Dzisiaj ją odpaliłem i się przejechałem.Komarem by ją dogonił Trzeba wyregulować ten gaźnik bo na większych obrotach nie jedzie tylko pierdzi,no ale koleś mówił,że trzeba zrobić regulację.Jak to nie pomoże wtedy będę się martwił ale i tak koszt części mniejszy niż do cagivy bo sam cylinder z tłokiem 70 można kupić używany za 100-150zł a do mito 500 zł także nie ma tragedii.
Po po 7 latach i 20 benzyniakach kupiłem diesla
I NIGDY WIĘCEJ NIE KUPIE
BMW E32
CIVIC EJ9
Komar 2350 w trakcie kompletowania
Ogar 200 w całości do remontu
(10-02-2015 19:27:04)dlugiLBN napisał(a): Dzisiaj ją odpaliłem i się przejechałem.Komarem by ją dogonił Trzeba wyregulować ten gaźnik bo na większych obrotach nie jedzie tylko pierdzi,no ale koleś mówił,że trzeba zrobić regulację.Jak to nie pomoże wtedy będę się martwił ale i tak koszt części mniejszy niż do cagivy bo sam cylinder z tłokiem 70 można kupić używany za 100-150zł a do mito 500 zł także nie ma tragedii.
Ja kiedyś jedyny sensowny cylinder na nikasilu od Polini znalazłem za 800 zł Oczywiście 70cm^3 - nie bawiłem się w tuning, bo szkoda mi było wtedy na to kasy, a używanego, a tym bardziej "czajny", czyli 80% tego co zalewa allegro, bym nie powąchał (Poza tym na samym cylku by się nie skończyło, bo z pewnością byłby nowy wał i łożyska, oraz tłok, czyli dodatkowe 600-700 zł?) Do tego typu silników, zwłaszcza, że nie są byle jakie, lepiej inwestować sprawdzone firmowe "sety", im drożej = lepiej Ale działaj w temacie
(10-02-2015 19:27:04)dlugiLBN napisał(a): Dzisiaj ją odpaliłem i się przejechałem.Komarem by ją dogonił Trzeba wyregulować ten gaźnik bo na większych obrotach nie jedzie tylko pierdzi,no ale koleś mówił,że trzeba zrobić regulację.Jak to nie pomoże wtedy będę się martwił ale i tak koszt części mniejszy niż do cagivy bo sam cylinder z tłokiem 70 można kupić używany za 100-150zł a do mito 500 zł także nie ma tragedii.
Pewno mu chodziło o regulację napędu, jak jedzie i wyje to spróbuj dać cięższe rolki, ewentualnie pasek może już być zjechany.
(10-02-2015 19:27:04)dlugiLBN napisał(a): Dzisiaj ją odpaliłem i się przejechałem.Komarem by ją dogonił Trzeba wyregulować ten gaźnik bo na większych obrotach nie jedzie tylko pierdzi,no ale koleś mówił,że trzeba zrobić regulację.Jak to nie pomoże wtedy będę się martwił ale i tak koszt części mniejszy niż do cagivy bo sam cylinder z tłokiem 70 można kupić używany za 100-150zł a do mito 500 zł także nie ma tragedii.
Pewno mu chodziło o regulację napędu, jak jedzie i wyje to spróbuj dać cięższe rolki, ewentualnie pasek może już być zjechany.
Napęd nie wyje,pasek wymieniany.Na wolnych też się nie równo wkręca to raczej chodziło o gaźnik.Będzie czas to do niej zajrzę
Po po 7 latach i 20 benzyniakach kupiłem diesla
I NIGDY WIĘCEJ NIE KUPIE
BMW E32
CIVIC EJ9
Komar 2350 w trakcie kompletowania
Ogar 200 w całości do remontu
Forum by Tomasso94 2010 - 2023. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis i odczyt zgodnie z ustawieniami przeglądarki.