Ocena wątku:
- 0 głosów - 0 średnio
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
[Ogar 205] Wymiany
|
Autor |
Wiadomość |
TheNight
Technik

Liczba postów: 904
Imię: Krystian
Skąd: Sanok
Pojazd: Romet Chart
|
RE: Wymiany
Łożyska [PPL SKF KOYO FAG (Dużo tego  )] > 3 na wał i 1 na wałek główny w skrzyni
Simmeringi Wału i Simmering na zębatce zdawczej
Uszczelki
Pierścienie > Nie koniecznie
Tuleje w skrzyni > Nie koniecznie
Jeśli masz luzy na korbowodzie to wymień też łożyska na nim.
Są to "Chińskie" zestawy.. Jak masz dobrą kompresje to nie trzeba nic zmieniać w ostateczności lepiej dać do szlifu..
*Tuning/Usprawnianie Silników 2T
*Remonty generalne silników 2T/4T
Mój Chart 50/5
Derbi Senda 70/7/3M w akcji
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 01-02-2015 14:24:06 przez TheNight.)
|
|
01-02-2015 14:20:08 |
|
|
Damian4570
Zaawansowany hardware'owiec

Liczba postów: 1,305
Imię: Damian
Skąd: Strzelce Kraj
Pojazd: Romet Kadet
|
|
01-02-2015 15:24:01 |
|
|
wojtekr35
TeRrOrYsTa

Liczba postów: 939
Imię: Wojtek
Skąd: Nowa Ruda
Pojazd: Inny
|
|
01-02-2015 15:36:38 |
|
|
BartuS
( . Y . )

Liczba postów: 1,100
Imię: Bartosz
Skąd: Kielcza
Pojazd: Romet Ogar 205
|
|
01-02-2015 16:07:10 |
|
|
Damian4570
Zaawansowany hardware'owiec

Liczba postów: 1,305
Imię: Damian
Skąd: Strzelce Kraj
Pojazd: Romet Kadet
|
RE: Wymiany
(01-02-2015 15:37:33)Rafalnapony napisał(a): Wymień wszystkie uszczelki tylko wycinaj sam bo te z allegro często nie pasują za dobrze oczym się sam przekonałem.Jak by co to z prawdziwej skóry wyciąłem uszczelki praktycznie wszystkie i ani ktopli od trzech dnie nie widać od oleju,choć pocą się na gażniku,ale nie cieknie.
A powiedz mi jaką grubość uszczelki masz między karterami?  Nie może być skórzana, gdyż będzie za gruba  Uszczelki też mają wpływ na prace elementów silnika, a zwłaszcza ta między karterami. Więc lepiej trzymać się oryginalnych wymiarów.
(01-02-2015 15:42:18)dominik963 napisał(a): Yhy, czyli pierscieni juz nie trzeba dobierac tylko po prostu standardowe?
Tak sie zastanawiam czy taki nowy caly zestaw jak pisalem wczesniej co jest na allegro to od razu pasuje wszystko?????? Jezeli za szlif wezma ode mnie tyle co nowy cylinder to co wybrac?
 pierścieni n i g d y się NIE docierało, to jakiś mit, który powstał z nie wiadomo czego... Szlif może kosztować tyle, co nowy chiński cylinder, to od Ciebie zależy, czy chcesz mieć oryginalny cylinder ZMD po szlifie, czy chińską produkcję - choć tragedii nie ma  Wał natomiast wolałbym oryginalny, niestety jego regeneracja w większości przypadków znacznie przekracza rzeczywistą wartość wału. Alternatywą dla chińskich zamienników, mogą być części Almota - porządna rzekomo polska, produkcja, a co za tym idzie, cena części Almota, też jest porządna


(Ten post był ostatnio modyfikowany: 01-02-2015 17:09:40 przez Damian4570.)
|
|
01-02-2015 17:08:08 |
|
1 osoba postawiła piwo Damian4570 za ten post:1 osoba postawiła piwo Damian4570 za ten post.
dominik963 (02-01-2015)
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek:
|
|