| 
		
	 
		
		 Ocena wątku: 
			
				0 głosów - 0 średnio12345 
		
			| 
					Wyciąganie wału 023.
				 |  
			| Autor | Wiadomość |  
		
	
		| gregorian2008   Technik
 
  
 
   Liczba postów: 967
 Imię: Grzegorz
 Skąd: Tylmanowa
 Pojazd: Romet Pony
 
 |  |  
	| 22-01-2015 22:31:00 |  |  
	
	| ![[+]](images/Corporate/collapse_collapsed.gif)  
 |  
	
		| wojtekr35   TeRrOrYsTa
 
  
 
   Liczba postów: 939
 Imię: Wojtek
 Skąd: Nowa Ruda
 Pojazd: Inny
 
 |  |  
	| 22-01-2015 22:36:46 |  |  
	
	| ![[+]](images/Corporate/collapse_collapsed.gif)  
 |  
	
		| Damian4570   Zaawansowany hardware'owiec
 
  
 
   Liczba postów: 1,305
 Imię: Damian
 Skąd: Strzelce Kraj
 Pojazd: Romet Kadet
 
 | 
			| RE: Wyciąganie wału 023. 
 
				To wyciągnąłeś ten wał, czy nie? 0-0 Zapalniczką, to tego nie podgrzejesz do dobrej temperatury.... Nie wierzę, żebyś nie miał dostępu do opalarki (jak masz to super, jak nie to pożycz od kolegi/dziadka/wujka). Wyciągasz uszczelniacz od strony magneta, żeby się nie stopił, bierzesz opalarkę i stopniowo grzejesz (najczęściej na stopniu grzania 2) gniazda łożysk. NIE dmuchaj bezpośrednio w łożyska, tylko rób koła opalarką wokół gniazd łożysk. Wystarczy ok 8-10 minut takiego umiarkowanego grzania i wał powinien wyjść bez jakichkolwiek oporów. Jednak dla własnego dobra, przy ponownym składaniu silnika wymień łożyska    
PS W moim poradniku, zobaczysz jak wygląda takie grzanie opalarką, co prawda ja silnik składam w tym filmie, ale to działa w dwie strony    https://www.youtube.com/watch?v=bPRyxZCvPiA
  
  
   
				
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 23-01-2015 20:32:28 przez Damian4570.)
 |  |  
	| 23-01-2015 20:29:14 |  |  
	
	| ![[+]](images/Corporate/collapse_collapsed.gif)  
 |  
		
	 
		
  
 
 
 
 
 
		
		
	 
 Użytkownicy przeglądający ten wątek:     1 gości
 
 
 | 
 
 
 
 
 |