Witam po dłuższej przerwie

w minionym tygodniu 50 T1, wyjechał o własnych siłach z garażu

został zmieniony silnik (tymczasowo) na 023 po remoncie, tzw. zapasowy, bo od remontu raz odpalany i 2 lata przeleżał na półce

Romecik został całkowicie skompletowany, ma uzupełnione wszystkie braki

Zmiany:
-silnik 023 z cylindrem od 019
-gaźnik k60b z filtrem powietrza od simsona sr2

-oryginalne boczki gładkie do 50T1 z pierwszej serii
-hamulec tył + nowe szczęki
-klamka sprzęgła
-łańcuch
-chlapacz z przodu (nie ma jeszcze na zdjęciu)
-brakujące linki
-kierownica w dużo lepszym stanie
-nowe żarówki
-filtr paliwa
-klosz tylnej lampy (nieużywany z epoki

)
-amortyzatory tylne w idealnym stanie
-nowa osłona łańcucha
-nowy olej w silniku
-wydech i kolanko zostały wypalone i wyczyszczone (trzeba będzie jeszcze pomalować)
-sporo śrubek zostało zmienione na nowe
-elektryka została poprawiona
Teraz wszystko działa jak należy, jeździ, świeci, hamuje, odpala za pierwszym
Trzeba tylko pojechać nim na przegląd i cieszyć się z dalszej jazdy

przez ostatnie 10 dni jeździł codziennie po kilkanaście kilometrów po okolicy "prawie" bezawaryjnie (automat się raz rozsypał)

Dodaję parę zdjęć dla porównania jego stanu z przed pół roku:
Styczeń

Czerwiec

Styczeń

Czerwiec

Styczeń

Czerwiec

Silniczek:

i jedno po filtrach na koniec

Trochę czasu, pracy i mam sprawny środek transportu za grosze, dla ciekawskich powiem że kupiony za 100 zł z ważnym oc + 50 zł części: olej, filtr paliwa, boczki, żarówki itd. (sporo części miałem w garażu) + 50 zł będę musiał dać na przegląd = razem 200 zł, więc taniej sprawnego 50 T1 z papierami bym chyba nie dorwał

Oceniajcie, komentujcie