| 
		
	 
		
		 Ocena wątku: 
			
				0 głosów - 0 średnio12345 
		
			| 
					Brak iskry po wymianie przerywacza
				 |  
			| Autor | Wiadomość |  
		
	
		| radzisz   Nowy
 
  
 
   Liczba postów: 16
 Imię: Filip
 Skąd: Choszczno
 Pojazd: Romet Kadet
 
 | 
			| Brak iskry po wymianie przerywacza 
 
				Z tydzień temu podczas jazdy mój kadet zaczął dziwnie chodzić po czym zgasł. Po długim marszu do domu    i ściągnięciu pokrywy od iskrownika moim oczom ukazał się odkręcony magneto    tzn był luźny a nakrętka ledwo co się trzymała, oczywiście klin zerwany  . Przy okazji naprawy postanowiłem wymienić przerywacz, ponieważ mój już był na wykończeniu... no i tak, wcześniej po dokręceniu magneto iskra była i to porządna, a po wymianie przerywacza niestety nie   ... nie wiem co może być nie tak, podmieniałem 3 różne iskrowniki i za każdym razem to samo. Co może być tego przyczyną? 
 
Chciałbym  dodać że przerwę na przerywaczu ustawiłem szczelinomierzem, a zapłon, tzn gnp zegarem
			
				
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 10-01-2015 23:25:30 przez radzisz.)
 |  |  
	| 10-01-2015 23:14:16 |  |  
	
	| ![[+]](images/Corporate/collapse_collapsed.gif)  
 |  
	
		| BartuS   ( .  Y  . )
 
  
 
   Liczba postów: 1,100
 Imię: Bartosz
 Skąd: Kielcza
 Pojazd: Romet Ogar 205
 
 |  |  
	| 10-01-2015 23:58:56 |  |  
	
	| ![[+]](images/Corporate/collapse_collapsed.gif)  
 |  
	
		| BartuS   ( .  Y  . )
 
  
 
   Liczba postów: 1,100
 Imię: Bartosz
 Skąd: Kielcza
 Pojazd: Romet Ogar 205
 
 |  |  
	| 11-01-2015 00:03:05 |  |  
	
	| ![[+]](images/Corporate/collapse_collapsed.gif)  
 |  
	
		| Damian4570   Zaawansowany hardware'owiec
 
  
 
   Liczba postów: 1,305
 Imię: Damian
 Skąd: Strzelce Kraj
 Pojazd: Romet Kadet
 
 |  |  
	| 11-01-2015 15:45:57 |  |  
	
	| ![[+]](images/Corporate/collapse_collapsed.gif)  
 |  
		
	 
		
  
 
 
 
 
 
		
		
	 
 Użytkownicy przeglądający ten wątek:     1 gości
 
 
 | 
 
 
 
 
 |