Chart bezpośrednie napełnienie i wiele innych usprawnień
|
Autor |
Wiadomość |
hohowski
Nowy
Liczba postów: 1
Imię: Jacek
Skąd: Końskie
Pojazd: Romet Chart
|
RE: Chart bezpośrednie napełnienie i wiele innych usprawnień
|
|
19-12-2014 22:08:26 |
|
|
janusz94
Rezonator
Liczba postów: 65
Imię: Janusz
Skąd: wlkp
Pojazd: Inny
|
RE: Chart bezpośrednie napełnienie i wiele innych usprawnień
Czyli kosso to poprostu już jedno wielkie dziadostwo skoro takie jaja się dzieją.
Co do silnika to jakie wysokości okien? Takie sam jak 70cc czy coś zmieniane? Możliwe że na wysokich brakuje już powietrza i trzeba by dać jakiś wydajniejszy filtr bo nie wiem czy macie coś większego czy przerobiony seryjny. Wg. mnie to tylko kwestia regulacji silnika i wysokie będą jak należy. Niskie skoro są mocne to tylko się cieszyć bo wiadomo jak to bywa, często poniżej rezo wcale nie chce jechać
Zapytam jeszcze jak sprawy ze skrzynią biegów?
Jeszcze wracając do obrotomierza to często z pozoru banalnie proste rozwiązania są najskuteczniejsze
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 01-01-2015 20:42:12 przez janusz94.)
|
|
01-01-2015 20:40:07 |
|
|
BigSoft
Pomocny użytkownik
Liczba postów: 1,004
Imię: Przemo
Skąd: SI
Pojazd: Romet Chart
|
RE: Chart bezpośrednie napełnienie i wiele innych usprawnień
(01-01-2015 22:36:55)romet200 napisał(a): Kiedy wpadnie jakiś filmik?
(01-01-2015 19:43:11)hohowski napisał(a): Może jutro coś nakręcę ale u nas jest lodowisko i nie wiem czy warunki pozwolą nagrać coś ciekawego.
citroen-XM.pl
|
|
02-01-2015 01:01:02 |
|
2 użytkowników postawiło piwo BigSoft za ten post:2 użytkowników postawiło piwo BigSoft za ten post.
stqc (01-02-2015), Taśma (01-02-2015)
|
marcin194
Nowy
Liczba postów: 1
Imię: Pewnie Michał
Skąd: Kraków
Pojazd: Romet 50-T-1
|
RE: Chart bezpośrednie napełnienie i wiele innych usprawnień
(22-11-2014 15:21:38)hohowski napisał(a): Witam wszystkich ponownie. Mam pytanie czy ma może ktoś możliwość podania wymiarów oryginalnego tłumika polini do cylindra big evo?
A tak na marginesie. Obecny tłumik projektowany prze Marcina jest naprawdę godny polecenia. Silnik ma ogromną moc przy co najważniejsze dużo mniejszym zużyciu paliwa. Silnik pali znacznie mniej niż pierwotnie mimo, że założyliśmy dyszę w gaźniku większą niż na poprzednich tłumikach.
Dziękuję, dziękuję.
Niestety nowy garnek, ma problemy z charakterystyką. Wielu z Was się dziwi, Hohowski prosi o wyliczenie kolejnego wydechu, ale niestety przyczyna jest inna. Wydech był liczony pod bardzo podobny cylinder i różnica nie mogła być aż tak wielka... Z początku wyglądało to na typowe problemy z regulacją zapłonu tudzież, gaźnika. Ale dziś ujrzałem fotki garnka...
Jeśli ktoś się przyjrzy...
Nie muszę chyba wiele tłumaczyć, prawda? nie bez powodu silnik dwusuwowy, nazywa się silnikiem o płukaniu symetrycznym...
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 06-01-2015 20:46:43 przez marcin194.)
|
|
06-01-2015 20:46:05 |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 4 gości
|
|