Ogar 200 60/5/2/2m
|
Autor |
Wiadomość |
olo09
olo98
Liczba postów: 227
Imię: Denis
Skąd: Opole
Pojazd: Romet Ogar 200
|
RE: Ogar 200 60/5/2/2m
Nie mam czym zmierzyć komprechy i w tym problem :/
Luz zmierzę bo to tylko 4 śrubki, a szczelinomierz posiadam oczywiście
jakbym miał nadmiar kasy i zmieniał tłok to pasowanie jakie dobrać? Myślę, że 3setki były by dobre.(?)
Ps. dla tych co mówią, że olej za 12zł z orlena to przysłowiowe g**no i, że nagar się szybko zbiera to są w błędzie.
Jeżdżę na takowym w proporcjach 1:25 czyli duuużo leję tego oleju, a na tłoku jest naprawdę cieniutka warstewka nagaru. Raz delikatnie przetarłem papierem 1xxx i było widać świecące denko.
Co to właściwości smarnych to nie zatarłem więc chyba jest bardziej na + niż -
Set:
-60/5/2/2M (równe 60cc nie 55 czy 58 )
-DELLoRTo 17.5
-Spawak
-CDI
|
|
23-12-2014 21:17:49 |
|
1 osoba postawiła piwo olo09 za ten post:1 osoba postawiła piwo olo09 za ten post.
pawel_2540 (12-23-2014)
|
olo09
olo98
Liczba postów: 227
Imię: Denis
Skąd: Opole
Pojazd: Romet Ogar 200
|
RE: Ogar 200 60/5/2/2m
Dobra panowie, spawak sprzedany.
Kupił kumpel do simka, kilka godzin modziliśmy ale efekt miazga, niby liczony pod mojego cyla ale w simku 60/5/3 rwie jak szalone. Sprzedałem za ... no albo 40zł albo dokładam mu 16n1, a on daje mi anusa dwa jeden.
Niby zbieram już poł roku na auto i uzbierało się prawie okrągłe 1k to teraz trochę bd wydawał bo mam zamiar kupić łożyska po urodzinach (waletynki) i zrobić jeszcze jeden spawak.
Amorki z tyłu przekładam po prostu z motorynki bo mam jak nowe.
Mam nadzieję w końcu zrobić tego rumka i pokazać Januszowi co wyrzeźbił swoimi dłońmi
Set:
-60/5/2/2M (równe 60cc nie 55 czy 58 )
-DELLoRTo 17.5
-Spawak
-CDI
|
|
16-01-2015 23:44:30 |
|
|
Pompuś
Unregistered
|
RE: Ogar 200 60/5/2/2m
Też mam urodziny w walentynki
No będzie miazga
|
|
16-01-2015 23:55:07 |
|
|
janusz94
Rezonator
Liczba postów: 65
Imię: Janusz
Skąd: wlkp
Pojazd: Inny
|
RE: Ogar 200 60/5/2/2m
Spalanie to głównie zależy od stylu jazdy.
Mi 60/3/3 paliło od 3,5 do 6l na 100km Normalne spalanie było na poziomie 4l.
Dobrze doregulujesz i będziesz jeździł z głową to spali niewiele więcej jak na 16mm. Masz membrane więc już samo to obniża spalanie bo silnik jest sporo elastyczniejszy.
Jedyny mankament 223 to zbyt duża komora korbowa i za duża masa wału. Gdyby go stoczyć maksymalnie na średnicy i odpowiednio wyważyć a po tym zabiegu bardzo dokładnie wypełnić komore korbową to osiągi też znacznie by wzrosły Tylko niestety to się wiąże z inwestowaniem kolejnej kasy w silnik i nie każdy ma warunki żeby coś takiego wykonać.
|
|
18-01-2015 16:06:10 |
|
|
olo09
olo98
Liczba postów: 227
Imię: Denis
Skąd: Opole
Pojazd: Romet Ogar 200
|
RE: Ogar 200 60/5/2/2m
Myślałem o tym jak Socha Racing robił to w swoim moto.
Tylko kto by mi to wykonał bo nie mam narzędzi
I hajs hajs hajs.
I pytanie do cb Janusz, może to być przyczyną, że simek jest o wiele zwawszy od mojego?
Może krzych205 podjął by się tego tylko czy to da na tyle dużo, że bd się opłacać.
Set:
-60/5/2/2M (równe 60cc nie 55 czy 58 )
-DELLoRTo 17.5
-Spawak
-CDI
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 18-01-2015 19:29:31 przez olo09.)
|
|
18-01-2015 19:22:38 |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek:
|
|