Dylemat odnośnie dwóch motorowerów
|
Autor |
Wiadomość |
krzysiu1505
Technik

Liczba postów: 952
Imię: .
Skąd: okolice Bochni
Pojazd: Romet Ogar 200
|
RE: Dylemat odnośnie dwóch motorowerów
Akurat na tak mały dystans lepiej pierdzikiem, przynajmniej przez przez jesień i wiosnę, a to dlatego, że nie jest się uzależnionym od rozkładu jazdy. Ale już jak się ma w jedną stronę 20km, to bus wychodzi taniej. A jeśli chodzi o poruszany wyżej temat zapłonu, to co w Charcie jest lepsze? Ja w moim simsonie z zapłonem SLPZ(na przerywacz) przez 2 lata NIC nie ruszałem, a jeździ, i to jeździ dobrze, o zapłonie SLEZ też nic złego nie słyszałem, a chartowski ponoć pali moduły.
Skład złomu w moim garażu:
- Simson S51B1-4 1983r
- Simson S51N/Electronic/Comfort(składak z 3 różnych) 1989r.
- Romet Ogar 200(motorower jutra: może jutro odpali) 1989r: sprzedany, oby trafił w dobre ręce
|
|
20-12-2014 16:34:31 |
|
|
LukaszzT1
Komarzysta :F

Liczba postów: 2,082
Imię: Łukasz
Skąd: Lubzina (RRS)
Pojazd: Inny
|
RE: Dylemat odnośnie dwóch motorowerów
(20-12-2014 16:34:31)krzysiu1505 napisał(a): Akurat na tak mały dystans lepiej pierdzikiem, przynajmniej przez przez jesień i wiosnę, a to dlatego, że nie jest się uzależnionym od rozkładu jazdy. Ale już jak się ma w jedną stronę 20km, to bus wychodzi taniej. A jeśli chodzi o poruszany wyżej temat zapłonu, to co w Charcie jest lepsze? Ja w moim simsonie z zapłonem SLPZ(na przerywacz) przez 2 lata NIC nie ruszałem, a jeździ, i to jeździ dobrze, o zapłonie SLEZ też nic złego nie słyszałem, a chartowski ponoć pali moduły.
Wole być uzależniony od rozkładu jazdy niż jeździć w deszczu jak pada  i taniej wychodzi ;-)
Romet 50-T1 1980r(Sprzedany)
Romet 50-T1 1981r (Sprzedany)
Romet ogar 200 1988r(Sprzedany)
Cezet 175 487.0 1988r(Sprzedana)
Simson Sr50 1987r
Polonez Caro Plus 1.6 Gli 1997r
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 20-12-2014 16:58:30 przez LukaszzT1.)
|
|
20-12-2014 16:49:31 |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości
|
|