Ocena wątku:
- 2 głosów - 4.5 średnio
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
ZZRHuragan -Pomoc w identyfikacji
|
Autor |
Wiadomość |
Zweitakter
Technik
Liczba postów: 917
Imię: Andrzej
Skąd: warszawa
Pojazd: Inny
|
RE: ZZRHuragan -Pomoc w identyfikacji
sie nie upieram
poniewaz first model jest ogolnie znany a widzialem wiele hurajagich z blachą nowego typu i napizem "a" oraz kilka z nowa blacha starawym ospzretem i napisem typu ''b" domniemalem z ten z linka do tablicy był zaraz pierwszej wersji napisu moze nieslusznie.... nic mnie w tej fabryce nie zdziwi
jesli domysły DaFiX'a i innych sa sluszne wiazace bedzie zdjecie ostatniej warstwy farby
oczom wlasciela powinna ukazac sie odpowiedz
zakretke znajde zebatej podkładki nie, chwile potrwa mam solidne "urwanie kapelusza"
Wiesz pan w Romecie cal calowi nie równy...
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 29-09-2014 12:06:44 przez Zweitakter.)
|
|
29-09-2014 12:05:51 |
|
|
nonameuser1
rowermajster
Liczba postów: 265
Imię: Bartek
Skąd: Warlubie
Pojazd: Inny
|
RE: ZZRHuragan -Pomoc w identyfikacji
Witam po dłuższej przerwie w temacie.
Za Huragana zabrałem się ostro już jakiś czas temu, chociaż nie mogę powiedzieć abym już skończył
W skrócie - ramkę oczyściłem chemicznie z lakieru, oporne resztki starej farby potraktowałem szczotką na wiertarce.
Sterów oryginalnych w dobrym stanie nie udało mi się zdobyć, więc sterówka została przegwintowana na zwykłe calowe stery w standardzie ISO.
Wybór padł na nieoryginalny kolor, lakier akrylowy oczywiście. Blaszka na główce ramy została wykonana wg pierwowzoru.
Jak część z Was wie, mam jeszcze Jaguara "prawie speciala" w oryginalnym stanie, natomiast Huragana nie miałem zamiaru przywracać do oryginału z kilku powodów - Huragana kupiłem samą ramę, bez żadnego osprzętu, lakier był nieoryginalny, oraz przede wszystkim - przeznaczenie roweru było do jazdy na codzień, podczas której oryginalne przerzutki raczej nie grzeszyłyby funkcjonalnością. Osprzęt będzie retro z "epoki", ale bardziej przyjemny w użytkowaniu codziennym (suport na kwadrat a nie na klin, klasyczna tylna przerzutka a nie na dwie linki i sprężynę od zegarka).
Obecnie czekam na ostatnie części i zacznie się najprzyjemniejsza część pracy
|
|
03-12-2014 18:26:45 |
|
3 użytkowników postawiło piwo nonameuser1 za ten post:3 użytkowników postawiło piwo nonameuser1 za ten post.
chart80 (12-04-2014), DaFiX (12-03-2014), mz1 (12-03-2014)
|
nonameuser1
rowermajster
Liczba postów: 265
Imię: Bartek
Skąd: Warlubie
Pojazd: Inny
|
RE: ZZRHuragan -Pomoc w identyfikacji
|
|
05-12-2014 18:37:03 |
|
5 użytkowników postawiło piwo nonameuser1 za ten post:5 użytkowników postawiło piwo nonameuser1 za ten post.
chart80 (12-06-2014), DaFiX (12-05-2014), mz1 (12-06-2014), PawełBike (12-05-2014), Zweitakter (12-07-2014)
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości
|
|