Ocena wątku:
- 0 głosów - 0 średnio
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
Silnik od T-50 do ogara 205
|
Autor |
Wiadomość |
Quake96
Zielono mi :D
Liczba postów: 2,750
Imię: Piotr
Skąd: Bydgoszcz
Pojazd: Romet Ogar 200
|
RE: Silnik od T-50 do ogara 205
(09-11-2014 22:04:21)nie_mientki napisał(a): (09-11-2014 21:57:01)kuzma napisał(a): 2 bieg siadał i wyskakiwał jak szalałeś
2 bieg siada jak nie umiesz zmieniać biegów, a wyskakuje jak nie potrafisz wyregulować automatu.
Konkluzja-skrzynia biegów w 019 jest tak sprawna jak umysł właściciela/użytkownika.
Miękcioszku, że Ty trafiłeś na dobry egzemplarz to tylko "wyjątek potwierdza regułę" Na żaden z silników stosowanych w Rometach nikt nie narzeka na skrzynię tak bardzo jak na 019, więc coś jest na rzeczy. Sam jechałem Komarem z 019 w którym biegi były loterią, a wcale nikt nie żyłował silnika ani nie katował skrzyni. Ba, nie był nawet tak mega intensywnie eksploatowany, a koniec końców skrzynia się całkiem sypnęła
- Patrz pan, ale ciśnie tą jawką, no wariat!
- Ale panie, to dopiero drugi bieg się kończy...
"Skończyło się jak Bruce Lee, czy misja w kosmodromach
Nie nagra tego Grundig czy Unitra Diora...."
|
|
09-11-2014 22:13:42 |
|
|
kw112
Chart passione mea, et vita mea
Liczba postów: 2,014
Imię: Michał
Skąd: Różyna
Pojazd: Romet Chart
|
RE: Silnik od T-50 do ogara 205
Mientki kiedyś pisał "019 jest jak Media Markt", chyba mientki. No i tak jest.
Kiedy wiecie co w nim zrobić, to ładnie on fyrta, nie warto pisać, że nie. Czasami warto się przyznać do tego, że nie potrafi się wyregulować skrzyni w 019 i nie psuć opinii dla tego silnika. Jak mechanik p*z*a to maszyna nie gwizda
A jak ktoś tylko jeździł, a nigdy przy nim nie "grzebał", to jego wiedza na temat skrzyni tego silnika jest na równi z wiedzą motoryzacyjną dwu dniowego noworodka.
20.08.2012, 20.38 patrzyłem na zegarek- zakup charta 210
Mój Romet Chart 210 nowa edycja!
nikt tak ci nie wytłumaczy jak schemat!
027 bogiem, 023 nałogiem, s38 podstawą, 019 zabawą
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 09-11-2014 23:12:28 przez kw112.)
|
|
09-11-2014 23:11:07 |
|
1 osoba postawiła piwo kw112 za ten post:1 osoba postawiła piwo kw112 za ten post.
LukaszzT1 (11-10-2014)
|
Quake96
Zielono mi :D
Liczba postów: 2,750
Imię: Piotr
Skąd: Bydgoszcz
Pojazd: Romet Ogar 200
|
RE: Silnik od T-50 do ogara 205
Po części się zgodzę, ale nie w całości. Bo owszem, wyregulować to też trzeba umieć, ale już na przykład na 023 tak dużo osób nie narzeka, a przynajmniej nie na biegi. Z resztą nawet gdzieś było napisane, że Romet sam zmienił ten silnik na nowszą konstrukcję (023) ze względu na awaryjność. Dlatego 023 od 019 odróżnia głównie skrzynia biegów. Była po prostu wadliwa i wymagała ostrożniejszej eksploatacji. Taka jest prawda i nie ma co się łudzić
- Patrz pan, ale ciśnie tą jawką, no wariat!
- Ale panie, to dopiero drugi bieg się kończy...
"Skończyło się jak Bruce Lee, czy misja w kosmodromach
Nie nagra tego Grundig czy Unitra Diora...."
|
|
09-11-2014 23:49:10 |
|
1 osoba postawiła piwo Quake96 za ten post:1 osoba postawiła piwo Quake96 za ten post.
Kanilox (11-10-2014)
|
nie_mientki
Pomocny użytkownik
Liczba postów: 6,375
Imię: Michał
Skąd: Puławy
Pojazd: Romet 50-T-1
|
RE: Silnik od T-50 do ogara 205
|
|
10-11-2014 19:12:21 |
|
|
Kanilox
Moplikowiec
Liczba postów: 3,490
Imię: Kamil
Skąd: Zabrze
Pojazd: Romet Chart
|
RE: Silnik od T-50 do ogara 205
(09-11-2014 22:01:46)gincu99 napisał(a): (09-11-2014 21:20:05)kanilox napisał(a): (09-11-2014 20:55:14)gincu99 napisał(a): w 019 skrzynie to jedno wielkie gówno
lepiej do 023 przełóż cyl i tłok z 019
Tylko po co?
ponieważ 019 ma większe okna w cylindrze i tłok jest krótszy powinna być mała zmiana w mocy
50 t1 miały -/+ 2,5km
a 205 z 023 -/+ 2km
i jeszcze gaźnik gm13f
Okna nie są większe a tłok jest taki sam.
Większa moc bierze się z gaźnika, wydechu i mniejszej komory korbowej.
Jak się nie znasz to nie pisz.
|
|
10-11-2014 21:42:15 |
|
|
gincu99
Rometowniec
Liczba postów: 523
Imię: Patryk
Skąd: Jaworzno
Pojazd: Romet Ogar 200
|
RE: Silnik od T-50 do ogara 205
(10-11-2014 21:42:15)kanilox napisał(a): (09-11-2014 22:01:46)gincu99 napisał(a): (09-11-2014 21:20:05)kanilox napisał(a): (09-11-2014 20:55:14)gincu99 napisał(a): w 019 skrzynie to jedno wielkie gówno
lepiej do 023 przełóż cyl i tłok z 019
Tylko po co?
ponieważ 019 ma większe okna w cylindrze i tłok jest krótszy powinna być mała zmiana w mocy
50 t1 miały -/+ 2,5km
a 205 z 023 -/+ 2km
i jeszcze gaźnik gm13f
Okna nie są większe a tłok jest taki sam.
Większa moc bierze się z gaźnika, wydechu i mniejszej komory korbowej.
Jak się nie znasz to nie pisz.
nie chcę się kłucić
ale trzymałeś kiedyś 2 oryg cylindry w ręce od 019 i 023 no właśnie
widać różnicę
i tłok od 19 jest krótszy
np jak wsadzisz sb tłok od 023 do 019 z cylkiem od 019 to zauważ że okna nie są otwierane do końca czyli musi się różnić
Zajmuje się piaskowaniem:
felg samochodowych, ram motocyklowych i inne.
Więcej na pw
Zapraszam
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 10-11-2014 23:29:07 przez gincu99.)
|
|
10-11-2014 23:26:22 |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości
|
|