Jesteś nowy na forum? - Zachęcamy do przywitania się w dziale "Powitalnia" Smile

Zapraszamy na nasz oficjalny profil - facebook.com/ChlopcyRometowcy

Odpowiedz 
Chart bezpośrednie napełnienie i wiele innych usprawnień
Autor Wiadomość
budzikjacek136 Offline
Uczeń
*


Liczba postów: 128
Imię: Jacek
Skąd: Zbąszynek [FSW]
Pojazd: Inny
Post: #496
RE: Chart bezpośrednie napełnienie i wiele innych usprawnień
no prosze. Big Grin od jakiego moto ten wossnerek?

tuned Ogar 200 >> stanced Corsa B >> classic Mercedes Benz
26-10-2014 14:36:21
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Reklama
hohowski Offline
Nowy
*


Liczba postów: 1
Imię: Jacek
Skąd: Końskie
Pojazd: Romet Chart
Post: #497
RE: Chart bezpośrednie napełnienie i wiele innych usprawnień
Yamaha YZ80 82-83r Symbol tłoka widzicie 8185 nominał, są one też na szlify. Trzeba jedynie pod cylinder podłożyć podkładkę o grubości 1-1,3 mm bo wysokość od sworznia w tym tłoku wynosi 27,3 mm.
26-10-2014 15:32:42
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Bartosz. Offline
Znawca :F
*


Liczba postów: 394
Imię: Bartosz
Skąd: Polska
Pojazd: Inny
Post: #498
RE: Chart bezpośrednie napełnienie i wiele innych usprawnień
Zatrzeć wossnera graniczy z cudem Smile
26-10-2014 16:58:41
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
hohowski Offline
Nowy
*


Liczba postów: 1
Imię: Jacek
Skąd: Końskie
Pojazd: Romet Chart
Post: #499
RE: Chart bezpośrednie napełnienie i wiele innych usprawnień
To samo słyszałem o tłokach ZT - Tuning a wykończyłem ich chyba z 5 szt.
26-10-2014 17:10:35
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Bartosz. Offline
Znawca :F
*


Liczba postów: 394
Imię: Bartosz
Skąd: Polska
Pojazd: Inny
Post: #500
RE: Chart bezpośrednie napełnienie i wiele innych usprawnień
Zt-tuning jest produkcji barikit ,i tutaj się da zatrzeć.
Natomiast wossner jest kuty,znajomy jeździł crossem (honda cr250) około miesiąca nie robiąc mieszanki tylko lejąc czyste paliwo i wtedy się zatarło,potem brat go kupił zrobił i u nas przejeździły jeszcze 2 takie wossnerki które wymienialiśmy ze względu na przejechane godziny.
26-10-2014 18:36:17
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
hohowski Offline
Nowy
*


Liczba postów: 1
Imię: Jacek
Skąd: Końskie
Pojazd: Romet Chart
Post: #501
RE: Chart bezpośrednie napełnienie i wiele innych usprawnień
Mam nadzieje, że będzie tak chodził jak piszesz, wiem że to tłok kuty jest ciężki i to mnie też martwi bo rozważy mi cały układ jeszcze bardziej jak obecny ZT Tuning ale zaryzykuję i zobaczymy co z tego wyjdzie.
26-10-2014 18:46:55
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Bartosz. Offline
Znawca :F
*


Liczba postów: 394
Imię: Bartosz
Skąd: Polska
Pojazd: Inny
Post: #502
RE: Chart bezpośrednie napełnienie i wiele innych usprawnień
Jeżeli będzie wszystko szczelnie i nie będzie stukowego to nie ma nic prawa stać się,no oczywiście jeżeli nie przekroczysz temperatury Smile
26-10-2014 18:51:10
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
hohowski Offline
Nowy
*


Liczba postów: 1
Imię: Jacek
Skąd: Końskie
Pojazd: Romet Chart
Post: #503
RE: Chart bezpośrednie napełnienie i wiele innych usprawnień
I tu trafiłeś w sedno. Jak nie miałem czujnika temperatury to nie miałem pojęcia jak szybko rośnie temperatura w tym silniku. Teraz nie zatarłem już od dłuższego czasu żadnego z cylindrów. Ale wystarczy 1-2 km przejechać z prędkością 90-100 km/h i silnik ma 110-120 stopni C. Jak nie odpuścisz to silnik sam sobie odpuści. Cylinder Simsona ma za słabe chłodzenie do takich mocy i obrotów dlatego niestety każdy tłok moim zdaniem jest do zatarcia jak temperatura pójdzie za wysoko bo to raczej nie tłok a pierścień zaciera się wtedy.
26-10-2014 19:43:54
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Bartosz. Offline
Znawca :F
*


Liczba postów: 394
Imię: Bartosz
Skąd: Polska
Pojazd: Inny
Post: #504
RE: Chart bezpośrednie napełnienie i wiele innych usprawnień
Na simsonowskim strojeniu robią nawet i 100ccm na nie niskim strojeniu,i jeżdżą nie narzekają na temperaturę Wink
Wossner jest do lc czyli nie jest jakoś straszenie odporny na temp ale jego zaletą jest to że puchnie całą powierzchnią a nie tak jak tłoki niższej klasy że miejscowo.
26-10-2014 19:56:10
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
hohowski Offline
Nowy
*


Liczba postów: 1
Imię: Jacek
Skąd: Końskie
Pojazd: Romet Chart
Post: #505
RE: Chart bezpośrednie napełnienie i wiele innych usprawnień
Nie wiem jak inni, ja piszę jak to u mnie wygląda, odkąd pilnuję temperatury wszystko jest ok a wcześniej poszło kupe kasy na te zatarcia. Faktem jest że obecnie opóźniłem też zapłon do około 1,5 mm (dokładnie już nie mierzyłem) i to też spowodowało zmniejszenie temperatury. Ja jak i mój brat ważymy pod 100 kg i to też ma z pewnością znaczenie. Gdybym miał 20 lat i 60 kg wago to z pewnością i ten silnik miał by lżejsze życie.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 26-10-2014 20:16:10 przez BigSoft.)
26-10-2014 20:13:59
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
janusz94 Niedostępny
Rezonator
*


Liczba postów: 65
Imię: Janusz
Skąd: wlkp
Pojazd: Inny
Post: #506
RE: Chart bezpośrednie napełnienie i wiele innych usprawnień
Kute tłoki puchną bardziej niż zwykłe odlewane ale równomiernie.
Każdy tłok jest do zatarcia, wystarczy za duża temperatura i nie ma bata musi zatrzeć, bez różnicy czy to chinol za 20zł czy wossner za 400zł.
Jedyna rada jest taka żeby pilnować temperatury i możliwie jaknajlepiej zadbać o chłodzenie silnika, czyli bardzo dokładna i skrupulatna regulacja zapłonu i gaźnika w pierwszej kolejności.
Czasem lepiej jak silnik ma lekko bogatszą mieszanke niżeli na styk bo temperatura będzie na pewno niższa.
A co do simowego gara to seryjne żebra brakują już przy mocnym 60cc nie mówiąc o 70cc osiągającym ponad 12tyś. obrotów, a że już nie wspomne o 100cc w seryjnym radiatorze gdzie zasilania maleńkie co jeszcze bardziej potęguje wzrost temp. niekiedy sięgający nawet 180* co kończy się tylko na jeden sposób zatarcie lub nawet stopienie denka tłoka.
Sama waga kierowcy też na pewno sporo przyczynia się do wzrostu obciążeń silnika, nie ulega to wątpliwości.
Pozdro.
26-10-2014 20:38:23
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
hohowski Offline
Nowy
*


Liczba postów: 1
Imię: Jacek
Skąd: Końskie
Pojazd: Romet Chart
Post: #507
RE: Chart bezpośrednie napełnienie i wiele innych usprawnień
Tu się z Januszem muszę niestety zgodzić bo gdyby simsonowski cylinder wystarczał to ZT-Tuning nie szukało by innych cylindrów do tuningu takich jak cylindry od Hondy Jak nie mylę się CBR która ma ogromne użebrowanie i pozwala zrobić całkiem mocną 85 ccm
26-10-2014 21:22:47
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
hohowski Offline
Nowy
*


Liczba postów: 1
Imię: Jacek
Skąd: Końskie
Pojazd: Romet Chart
Post: #508
RE: Chart bezpośrednie napełnienie i wiele innych usprawnień
Małe sprostowanie chodziło o cylindry od hondy mtx chłodzonej powietrzem.
26-10-2014 23:11:59
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
hohowski Offline
Nowy
*


Liczba postów: 1
Imię: Jacek
Skąd: Końskie
Pojazd: Romet Chart
Post: #509
RE: Chart bezpośrednie napełnienie i wiele innych usprawnień
Z powodu wysokiego zniesmaczenia kolegi Marcina usunąłem zdjęcia projektów jego tłumików.
03-11-2014 08:57:29
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
hohowski Offline
Nowy
*


Liczba postów: 1
Imię: Jacek
Skąd: Końskie
Pojazd: Romet Chart
Post: #510
RE: Chart bezpośrednie napełnienie i wiele innych usprawnień
Witam wszystkich ponownie. Mam pytanie czy ma może ktoś możliwość podania wymiarów oryginalnego tłumika polini do cylindra big evo?
A tak na marginesie. Obecny tłumik projektowany prze Marcina jest naprawdę godny polecenia. Silnik ma ogromną moc przy co najważniejsze dużo mniejszym zużyciu paliwa. Silnik pali znacznie mniej niż pierwotnie mimo, że założyliśmy dyszę w gaźniku większą niż na poprzednich tłumikach.
22-11-2014 15:21:38
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Odpowiedz 





Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości


Forum by Tomasso94 2010 - 2023. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis i odczyt zgodnie z ustawieniami przeglądarki.
POMÓŻ W UTRZYMANIU FORUM!

Zaloguj do Poczty
Kontakt | Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy! | Wróć do góry | Wróć do forów | Wersja bez grafiki | RSS | Mapa użytkowników | Lista banów
 Witaj, Gość
Musisz się zarejestrować przed napisaniem posta.


  

Hasło
  





Reklama


 Szukaj na forum

(Zaawansowane szukanie)

 Ostatnie wątki
Ogar 205 dziwny dźwięk z ...
Ostatni post: romek
Dzisiaj 11:26:34
» Odpowiedzi: 6
» Wyświetleń: 90
Delta RMR 24 - szarpiący ...
Ostatni post: MacRoial
Wczoraj 21:26:29
» Odpowiedzi: 11
» Wyświetleń: 463
problem z rocznikiem Wigr...
Ostatni post: wigryman
Wczoraj 00:15:11
» Odpowiedzi: 10
» Wyświetleń: 251
Romet sygnał
Ostatni post: sbanys
20-11-2024 09:35:46
» Odpowiedzi: 2
» Wyświetleń: 378
Lub [Z] ramę goła do kom...
Ostatni post: Debesta
20-11-2024 06:08:48
» Odpowiedzi: 0
» Wyświetleń: 93
Witam Panów mam na imię N...
Ostatni post: Debesta
20-11-2024 05:52:11
» Odpowiedzi: 3
» Wyświetleń: 354
Jak zamowcować podnózki d...
Ostatni post: Debesta
20-11-2024 05:46:48
» Odpowiedzi: 13
» Wyświetleń: 497
Przywitanie
Ostatni post: Debesta
20-11-2024 05:32:51
» Odpowiedzi: 1
» Wyświetleń: 71
Kolor Komara.
Ostatni post: łogór 200
20-11-2024 01:37:56
» Odpowiedzi: 18
» Wyświetleń: 19228
Identyfikacja modelu w ce...
Ostatni post: Korczas
19-11-2024 15:02:30
» Odpowiedzi: 2
» Wyświetleń: 93
zawory w ogar 202 fl
Ostatni post: Milczak64
19-11-2024 02:19:22
» Odpowiedzi: 4
» Wyświetleń: 244
202 Fi - wymiana oleju sk...
Ostatni post: Milczak64
19-11-2024 01:56:36
» Odpowiedzi: 1
» Wyświetleń: 829
Ogar 202 na silniku 139fm...
Ostatni post: Milczak64
19-11-2024 01:41:16
» Odpowiedzi: 0
» Wyświetleń: 81
Wigry1 problem z rocznik...
Ostatni post: zaz
19-11-2024 00:23:17
» Odpowiedzi: 3
» Wyświetleń: 155
Kupno zabytkowego motoru ...
Ostatni post: wojakrob
18-11-2024 10:10:04
» Odpowiedzi: 2
» Wyświetleń: 293

Reklama