| 
		
	 
		
			| 
					Chart bezpośrednie napełnienie i wiele innych usprawnień
				 |  
			| Autor | Wiadomość |  
		
	
		| marcin194   Nowy
 
  
 
   Liczba postów: 1
 Imię: Pewnie Michał
 Skąd: Kraków
 Pojazd: Romet 50-T-1
 
 | 
			| RE: Chart bezpośrednie napełnienie i wiele innych usprawnień 
 
				Tak, przyznaję moim błędem było obcięcie wydechu na obrotach, a może nie tyle błędem, co wynikiem skupienia się na skrzyni trzy-biegowej. Chciałem osiągnąć jak najlepszą elastyczność na tym wydechu... Bałem się o dziurę przedrezonansową po przejściu z 2 na 3. Apropo "dołu" w dwusuwie... Przeprosiłem za to.  
Nie wiem, uważam że rezonans trwający od 4 do 10k rpm, jest całkiem dobrym wynikiem. Dla przykładu znaczna większość silników AM na sportowych wydechach ma rezonans pomiędzy 6,5-7k rpm a 10-11k rpm. Z kolei jeśli chodzi o zestawienie kątów, stinger i wielkość walca środkowego, o którym wspominał Janusz... Kąty - jeśli ktoś zagłębi się troszkę w trygonometrię sam je odgadnie. Jeśli nie, niech pozostaną tajemnicą mojej marki    Stinger? Stinger jest liczony z najprostszego wzoru podanego w opracowaniu wydechów rezonansowych z pracy magisterskiej już leciwego Polskiego inżyniera, który to udzielił mi wielu przydatnych wskazówek. Średnica walca? Najważniejsza jest jego pojemność, średnica i długość ma bardziej wpływ na rozłożenie krzywych moc/moment. 
 Cytat:To kolejne potwierdzenie że prawdziwych znawców kunsztu tuningu jest mało. 
Powiem tak. Silniki dwusuwowe to materia, w której rządzą ścisłe prawa, które ciężko przeskoczyć. 
Zastanawia mnie jedynie na którym wydechu silnik się szybciej zbiera do tych 100km/h    Może nie warto się skupiać, na samej prędkości maksymalnej?    Cytat:kąt otwarcia okna wydechowego x42545 / długość rezonansowa wydechu 
I tak, i nie    Podajesz formułę stricte Bellowską. Jest jeszcze Jennings, jest Blair, opracowanie Holenderskie i kilku innych.
			
				
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 22-10-2014 01:08:58 przez marcin194.)
 |  |  
	| 22-10-2014 01:07:04 |  |  
	
	| ![[+]](images/Corporate/collapse_collapsed.gif)  
 |  
	
		| hohowski   Nowy
 
  
 
   Liczba postów: 1
 Imię: Jacek
 Skąd: Końskie
 Pojazd: Romet Chart
 
 | 
			| RE: Chart bezpośrednie napełnienie i wiele innych usprawnień 
 |  |  
	| 22-10-2014 14:47:07 |  |  
	
	| ![[+]](images/Corporate/collapse_collapsed.gif)  
 |  
	
		| hohowski   Nowy
 
  
 
   Liczba postów: 1
 Imię: Jacek
 Skąd: Końskie
 Pojazd: Romet Chart
 
 | 
			| RE: Chart bezpośrednie napełnienie i wiele innych usprawnień 
 |  |  
	| 25-10-2014 20:17:33 |  |  
	
	| ![[+]](images/Corporate/collapse_collapsed.gif)  
 |  
		
	 
		
  
 
 
 
 
 
		
		
	 
 Użytkownicy przeglądający ten wątek:
 
 
 | 
 
 
 
 
 |