Ocena wątku:
- 3 głosów - 4.67 średnio
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
Remont silnika - parę pytań
|
Autor |
Wiadomość |
Artur
Zachmurzony
Liczba postów: 2,357
Imię: Artur
Skąd: Poznań
Pojazd: Inny
|
RE: Remont silnika - parę pytań
Motórzysto - jak już to w Polsce Trzeba patriotyzmu trochę zachować!
Nawet kiepska polska produkcja jest lepsza od każdej chińskiej Tak z doświadczenia wywnioskowałem.
|
|
03-09-2012 23:05:44 |
|
|
MOTÓRZYSTA
Banned
Liczba postów: 401
Imię: Jarek
Skąd: dolnysląsk
Pojazd: Inny
|
RE: Remont silnika - parę pytań
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 03-09-2012 23:48:55 przez MOTÓRZYSTA.)
|
|
03-09-2012 23:48:46 |
|
|
Romet_Pegaz
Maniak polskich samochodów
Liczba postów: 225
Imię: Wiktor
Skąd: Łódź
Pojazd: Romet Pegaz
|
RE: Remont silnika - parę pytań
(01-09-2012 22:50:15)rafall2525 napisał(a): No to ja Ci powiem z doświadczenia, że te cylindry są ok, mój kumpel kupił go i byłem pod wrażeniem kompresja piękna, nawet lepiej palił, z pierwszego ząbka, a po dotarciu smigał normalnie te 55-60 km/h Cylinder polskiej produkcji + głowica. I tłok nie puchł. To jest tak zrobione że musi chodzić i innej opcji nie ma, a osoby wypowiadające się że to szajs itd... to katują je na moc, wogóle tego nie docierają tylko najlepiej to odrazu po założeniu w las pojadą -.- znam takich niestety... A jak go na dotarciu przegrzeją to gwarantuję że im tłok puchnąć zacznie... i na ciepłym mocy tyle że praktycznie ujechać nie idzie. Więc polecam jeżeli dotrzesz ładnie to mówię Ci będziesz zadowolony, więcej oleju daj na dotarciu 1:25, nawet jeżeli bedzie mocno kopcił, po 500 km zmień mieszankę najlepiej na 1:50, i odkręć głowice, ale cylka nie ruszaj! i wyszyść benzyną tłok z góry jeżeli ma jakiś nagar i wtedy dostanie jakby minimalnie lepszego kopa Mam nadzieję że pomogłem
Broń Boże nie słuchaj kolegi, bo grozi to zatarciem silnika. Wg. Ksiązki J.Podlaskiego należy na okres docierania używać mieszanki 1:20 a po docieraniu 1:25
Pamiętaj Romeciarzu młody,
że Romet nigdy nie będzie jeździł tak szybko jak samochody,
i nie ma co go piłować,
bo można tego później żałować
Mój 16-calowy potwór!
|
|
09-09-2012 17:06:24 |
|
|
pawel_bieszczady
Uczeń
Liczba postów: 125
Imię: Paweł
Skąd: Z południa
Pojazd: Romet Pony
|
RE: Remont silnika - parę pytań
(19-10-2014 14:49:17)Arnoldo napisał(a): Druciane zabezpieczenia się teraz po prostu stosuje. Również w tzw "zachodnich" motocyklach i motorowerach. Jeśli są zamontowane prawidłowo to nie mają prawa wypaść.
Zabezpieczenia się dobiera zależnie od "rowka" w piaście sworznia.
Np WSK - gorzycki tłok jest wykonywany na tzw. druciaki.
Natomiast tłok CX do WSK już jest pod segery.
|
|
19-10-2014 18:01:51 |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 2 gości
|
|