Pierwszy motor - Ogar 200 :)
|
Autor |
Wiadomość |
kokosek
Минск 125
Liczba postów: 1,639
Imię: Eryk
Skąd: Łódzkie
Pojazd: Inny
|
|
12-09-2014 20:50:46 |
|
|
Artix
Nowy
Liczba postów: 26
Imię: Artur
Skąd: Skarżysko-Kamienna
Pojazd: Romet Ogar 200
|
RE: Pierwszy motor - Ogar 200 :)
Dzisiaj zalozylem licznik rowerowy zeby sprawdzic jaki ma v-max, i jak sie okazalo leci po rownej drodze ponad 60 a z gorki ok. 70 przejechane dzisiaj 35 km bez najmniejszych problemow. Wczoraj jak sie okazalo ze go tak szarpie to zalalo pozniej swiece i musialem przepalac... ale teraz smiga jak nalezy no i musze teraz z popychu aby swiecy nie zalac. Wybaczcie za taka pisownie ale alt mi nie dziala .
Co do lewego powietrza, juz go nie ma.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 13-09-2014 16:40:49 przez Artix.)
|
|
13-09-2014 16:33:51 |
|
|
Artix
Nowy
Liczba postów: 26
Imię: Artur
Skąd: Skarżysko-Kamienna
Pojazd: Romet Ogar 200
|
RE: Pierwszy motor - Ogar 200 :)
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 26-11-2014 14:06:06 przez Artix.)
|
|
26-11-2014 13:44:33 |
|
|
Quake96
Zielono mi :D
Liczba postów: 2,750
Imię: Piotr
Skąd: Bydgoszcz
Pojazd: Romet Ogar 200
|
RE: Pierwszy motor - Ogar 200 :)
Wymiana kolanka to raptem 5 minut, nie wiem czemu przekładać to na później No z gumami na lagach jest więcej roboty, ale to może poczekać. A co do polerki, to jeśli nie wymagasz efektu super hiper duper ultra lustra, tylko aby chromy zwyczajnie były czyste, ładne i połyskujące to wystarczy pasta K2 aluchrom. Czyni cuda
- Patrz pan, ale ciśnie tą jawką, no wariat!
- Ale panie, to dopiero drugi bieg się kończy...
"Skończyło się jak Bruce Lee, czy misja w kosmodromach
Nie nagra tego Grundig czy Unitra Diora...."
|
|
26-11-2014 18:42:14 |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 2 gości
|
|