Kontynuując temat z działu giełda.
Nr ramy podam jutro i poproszę o "rozkodowanie"
Książka Podlaskiego? Pierwsze słyszę, ale już szukam.
Z części to na pewno będę potrzebował sprzęgło,linki,opony...
Biegi nie wyskakują tylko na trójce tak jakby przeciągał,przeskakiwał, nie ciągnie po prostu
Tak kanapa też od razu zwróciła moją uwagę,tylko bagażnika oryginalnego brak.
Jak można odpicować oryginalny lakier? On jest naprawdę poważnie zniszczony.
Wrzuciłem zdjęcia w trochę lepszej rozdzielczości
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 29-08-2014 00:34:09 przez gubic.)
Tak jak kolega wyżej, szkoda tego lakieru zmieniać
Jak na 3 nie ciągnie to wyreguluj go jeszcze, gaźnik, ewentualnie zapłon. bagażnik znajdziesz bez problemu, a co do części, to jak chodzi o silnik to nie oszczędzaj i jak znajdziesz oryginalne części to kupuj od razu, jeżeli chodzi o ramę to możesz kupować nowe z allegro itp. ale jak się da odratować oryginalne to będzie lepszy sposób.
To jeśli nie wypadają a "przeskakują" to chyba czeka Cię rozpoławianie silnika. Ale najpierw zajrzyj do sprzęgła. Bagażnik to parę groszy na OLX/allegro.
Wygląda na niewiele używany. Gumy na lagach w ładnym stanie-też rzadkość.
ok no zobaczymy z tym lakierem, ale tam są rysy do metalu i rdza. polerowaniem tego nie usunę.
Jeżeli chodzi o ten trzeci bieg,to coś ze skrzynią, albo sprzęgłem, bo to wygląda tak jakbym sprzęgło wciskał po prostu. Może uda mi się jutro nagrać jak jadę, to wrzucę.
Nie zamierzam oszczędzać,aby tylko dostać co trzeba...
EDIT:
Ha lewy schowek: ciekawa sprawa- tam jest jakby miejsce na akumulatorek, ale z podłączonym uziemieniem już (chyba)
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 29-08-2014 00:41:59 przez gubic.)
Ananas, nie wypłowiała. A na pewno nie bardzo. Były też właśnie w tym kolorze, jasny brąz.
Rysio Rynkowski lubi to.
(29-08-2014 00:39:17)gubic napisał(a): ok no zobaczymy z tym lakierem, ale tam są rysy do metalu i rdza. polerowaniem tego nie usunę.
Jeżeli chodzi o ten trzeci bieg,to coś ze skrzynią, albo sprzęgłem, bo to wygląda tak jakbym sprzęgło wciskał po prostu.
Tam gdzie jest rdza pomaluj Cortaninem. Resztę porządnie umyj. Malowanie-ok, ale tylko wtedy gdy robisz od razu remont na 100%, bez brania jeńców.
Zanim ruszysz sprawdź czy zawleczka sprzęgła nie zerwana, typowy objaw.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 29-08-2014 00:42:20 przez nie_mientki.)
(29-08-2014 00:39:17)gubic napisał(a): Ha lewy schowek: ciekawa sprawa- tam jest jakby miejsce na akumulatorek, ale z podłączonym uziemieniem już (chyba)
To ja wiem. Miejsce na dwie baterie R14(jeśli dobrze pamiętam) zasilające klakson. Którego Ci chyba brakuje-powinien być zamocowany pod siedzeniem, zaraz nad schowkiem. Zrób zdjęcie.
Nie, no normalnie mi się otwierają fotki 1920*1080
Ogólnie to słabo jestem obcykany z nazewnictwem i jeszcze gorzej u mnie z naprawami/mechaniką.
Więc co to są gumy na lagach i gdzie sprawdzić tą zawleczkę sprzęgła
Gumy na lagach-obstawiam podnóżki??
EDIT:
Tylko mycie? No pięknie wygląda, i felgi nie pordzewiałe, ten tłumik - enduro
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 29-08-2014 01:01:29 przez gubic.)
Chodzi o te małe gumy na przednim zawieszeniu. Co do zawleczek sprzęgła, to jak ściągniesz dekiel od sprzęgła to zobaczysz taki jakby okrągły talerz mocowany właśnie na 3 zawleczki. Jak zdejmiesz dekiel to na pewno zauważysz jeżeli będzie brakować zawleczki. Sprawdź jeszcze jakie luzy ma kosz sprzęgła.
Nie. Lagi to przednie zawieszenie. W miejscu gdzie część chromowana wchodzi w lakierowaną masz gumę-i jej dokupić nie można(można tylko harmonijkową, do nowszych typów).
A więc tak. Spuszczasz olej(jak?-poszukaj w instrukcji). Demontujesz linkę sprzęgła z silnika(sam zaczep, wykręcać nie trzeba). Odkręcasz prawą pokrywę. Sprzęgło trzyma się na 3 zawleczkach. Sprawdź czy wszystkie są. Jeśli nie to poszukaj czy nie ma jej szczątków-mogą wyrządzić bubę.
I jeszcze jedno. Podnóżek kierowcy źle zamontowany. Dobranoc.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 29-08-2014 01:12:46 przez nie_mientki.)
Mam nadzieję,że jutro zadziałam. Największy ból to w tej chwili brak miejsca-tylko chodnik pod klatką
Oleju może tam nie być za duzo,bo widzę że nie ma śruby do kontroli stanu oleju.
Jakim olejem zalać go na nowo? Bo luxu już pewnie nie ma-a właśnie, a do paliwa? Dostanę mixol normalnie na stacji?
Forum by Tomasso94 2010 - 2023. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis i odczyt zgodnie z ustawieniami przeglądarki.