| 
		
	 
		
			| 
					Komar 2350 by Legwan
				 |  
			| Autor | Wiadomość |  
		
		
		
	
		| Quake96   Pyr pyr, wrum, wrum :D
 
   
 
   Liczba postów: 2,790
 Imię: Piotr
 Skąd: Bydgoszcz
 Pojazd: Romet Ogar 200
 
 | 
			| RE: Komar 2350 by Legwan 
 
				 (25-08-2014 00:10:21)joozek napisał(a):  Coś z tym rocznikiem, tak jak u mnie jest dziwnego. Mój wg dokumentów 1984 rok. Wyczytałem jednak, że model 2350 - KOMAR 3, produkowano w latach 1970 do 1978. W oznaczeniu nr ramy, nie mam podanego rocznika np 84. Nie bardzo wiem co z tym zrobić, a za chwilę daję ramę do malowania.  MOŻE KTOŚ COŚ DORADZIĆ?Co do 2350, charakterystyczne były;
 - przedni widelec z krótkim wahaczem pchanym,
 - plastikowa obudowa lampy,
 - rurowy pedał hamulca tylnego,
 - no i oczywiście silnik S38 bez pedałów i ręczną zmianą 2 biegów.
 
 Arku, Twój komar to fajna baza do remontu, od niego bym zaczął
  Ciekawi mnie jaki tam jest gaźnik z tym gumowym patentem od przedniego amortyzatora  Co do ramy, spawana ... poszukałbym jednak całej. Kolor ... ja swojego maluję na wisienkę, a dodatki będą czarne. 
Bo w starych dowodach nie było roku produkcji tylko data rejestracji i często gęsto, później w nowych dowodach wpisywano ją jako datę produkcji     (25-08-2014 11:19:57)Legwan1989 napisał(a):  Numer ramy to 326837. Komar nie był nigdy przerejstrowywany tylko posiada ciągłość umów, wiec wciaż posiadam pierwszy dowód rejestracyjny. Rubryczka "wpisano do rejestru" i data 1985-06-15. Wiecej dat nie ma. Także nie wiem, moze przeczekał tyle w fabryce a dopiero po prawie 10 latach ktoś kupił i zarejestrowa. Lub jest opcja że trzymał w domu niezarejestrowanego Matiego 
 Tak jak mówi charper - gaźnik k60b. Posiadam róznież oryginalny, zwyczajnie poprzedni właściciel zakupił ten gaźnik z racji że lepiej na nim pracował.
 
 Co do lakieru - oczywiście był już malowany, to nie jest oryginalny lakier i posiada juz duzo uszczerbków (czego za bardzo nie widać na zdjęciach. Może bedzie malowana tylko rama, sam jeszcze nie wiem. Ramę chciałbym uratować - choćby z racji oryginalnych numerów a nie przebijanych
   205 była zarejestrowana pierwszy raz bodaj w 2012 roku, właśnie przez niego    Także wszystko jest możliwe    A ramę ja bym chyba jednak zmienił    - Patrz pan, ale ciśnie tą jawką, no wariat!
 - Ale panie, to dopiero drugi bieg się kończy...
 
 "Skończyło się jak Bruce Lee, czy misja w kosmodromach
 Nie nagra tego Grundig czy Unitra Diora...."
 |  |  
	| 25-08-2014 11:51:04 |  |  
	
	| ![[+]](images/Corporate/collapse_collapsed.gif)  
 |  
	
		| Legwan1989   Uczeń
 
  
 
   Liczba postów: 218
 Imię: Arkadiusz
 Skąd: Słupsk
 Pojazd: Romet Ogar 200
 
 |  |  
	| 26-08-2014 15:31:13 |  |  
	
	| ![[+]](images/Corporate/collapse_collapsed.gif)  
 |  
	
		| Quake96   Pyr pyr, wrum, wrum :D
 
   
 
   Liczba postów: 2,790
 Imię: Piotr
 Skąd: Bydgoszcz
 Pojazd: Romet Ogar 200
 
 | 
			| RE: Komar 2350 by Legwan 
 
				 (26-08-2014 14:24:21)Suwmiarka napisał(a):  Sprawdź dobrze czy z pierwsza cyfra to na pewno "3", a nie "1"bo  z takim przypadkiem się nie spotkałem, a mam ich ok.30 egzemplarzy w spisie..........
 
Nie zrozumiesz wreszcie, że tam klepali "jak było" i taki numer to żaden ewenement?    - Patrz pan, ale ciśnie tą jawką, no wariat!
 - Ale panie, to dopiero drugi bieg się kończy...
 
 "Skończyło się jak Bruce Lee, czy misja w kosmodromach
 Nie nagra tego Grundig czy Unitra Diora...."
 |  |  
	| 07-09-2014 23:08:38 |  |  
	
	| ![[+]](images/Corporate/collapse_collapsed.gif)  
 |  
		
	 
		
  
 
 
 
 
 
		
		
	 
 Użytkownicy przeglądający ten wątek:
 
 
 | 
 
 
 
 
 |