Ocena wątku:
- 0 głosów - 0 średnio
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
Komar widelec dobija
|
Autor |
Wiadomość |
joozek
senior
Liczba postów: 2,410
Imię: Józek
Skąd: Lubin
Pojazd: Inny
|
RE: Komar widelec dobija
Lepszym smarem będzie smar grafitowy, który nie będzie wyciekał podczas pracy.
Przy okazji 2350 miały przedni widelec wahacz-owy. Często jego awarią było wybicie górnych zaślepek, pęknięcie lub zaklinowanie sprężyn, wyrobienie tulei wahaczy, no i wyrobienie, zgubienie odboju gumowego. Zwróć też uwagę czy pod sprężynami są miseczki kulowe. Musisz to dokładnie skontrolować. Najlepiej umyć wszystko w benzynie, zweryfikować ich stan, a następnie użyć nowego smaru.
Na tym zdjęciu obok zielonej blachy siedzenia do komara, widać taki zestaw ocynkowany. Brakuje tylko wspomnianych gumowych odboji.
Lepszym smarem będzie smar grafitowy, który nie będzie wyciekał podczas pracy.
Przy okazji 2350 miały przedni widelec wahacz-owy. Często jego awarią było wybicie górnych zaślepek, pęknięcie lub zaklinowanie sprężyn, wyrobienie tulei wahaczy, no i wyrobienie, zgubienie odboju gumowego. Zwróć też uwagę czy pod sprężynami są miseczki kulowe. Musisz to dokładnie skontrolować. Najlepiej umyć wszystko w benzynie, zweryfikować ich stan, a następnie użyć nowego smaru.
Na tym zdjęciu obok zielonej blachy siedzenia do komara, widać taki zestaw ocynkowany. Brakuje tylko wspomnianych gumowych odboji.
Denerwować się, to tracić własne zdrowie z powodu cudzej głupoty
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 04-08-2014 00:38:13 przez joozek.)
|
|
04-08-2014 00:36:03 |
|
1 osoba postawiła piwo joozek za ten post:1 osoba postawiła piwo joozek za ten post.
Manias92 (08-04-2014)
|
joozek
senior
Liczba postów: 2,410
Imię: Józek
Skąd: Lubin
Pojazd: Inny
|
RE: Komar widelec dobija
Te odboje gumowe muszą być. Najlepiej jak kupisz polskie, bo te chińskie długo nie posłużą. Co do tulei w wahaczach, są dwie; metalowa z rowkiem smarującym, druga z poliamidu (tworzywo), trudne do zdobycia, ja toczyłem z teflonu. Kalamit-ki być muszą, ale M5 nie do zdobycia, ale możesz kupić M6, a otwory w wahaczach prze-gwintować na M6. Podczas składania wciskasz najpierw tuleje z tworzywa, potem metalowe (np za pomocą imadła, ale załóż ochraniacze na szczęki np kątowniki aluminiowe). Wszystko musi wejść na ścisk, nie może być luzów. Przed wkręceniem kalamitek i wciśnięciem tulei metalowych, przez otwór od kalamitki wiercisz otwór smarujący fi 4,5, w tulei z PCV. Gdy już wszystko będzie wciśnięte, wkręcasz kalamitki i za pomocą smarowniczki wciskasz nowy smar np grafitowy.
Jak coś to pisz. Aha ten zestaw (na zdjęciu wyżej) zregenerowanych wahaczy ze sprężynami i odbojami jest na sprzedaż, zakładasz i jedziesz
Denerwować się, to tracić własne zdrowie z powodu cudzej głupoty
|
|
05-08-2014 00:04:11 |
|
1 osoba postawiła piwo joozek za ten post:1 osoba postawiła piwo joozek za ten post.
Manias92 (08-05-2014)
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości
|
|