Ogara przypchalem od kumpla rok temu.był totalnie niesprawny ale nie był totalnie zardzewialy.na początek remont sprzęgła potem elektryka przeszła przegląd ,świeca nowa ngk i odpalił.były problemy z obrotami regulacja gaźnika nic nie dawała.okazało sie ze poprzedni właściciel wyrwał kawałek blaszki od pływakami.kupilem nowy gaznik i doszedłem do wniosku ze czas na gruntowny remont.zestaw tłok cylinder 55 pierścienie łożyska simmeringi wałek od kopki bo nie łapała i nowe większe dyszę do gaźnika,do tego łańcuch i zębatki nowe .
Gdy miałem już bazę doszedłem do wniosku ze ogar mi sie nie podoba i wtedy wpadłem na hard choppera.wywalilem stare siodlo,zrobiłem nowe z skóry,wywalilem starą półkę na siodlo ,wywalilem amortyzatory,u kumpla spawacza zrobiliśmy wsYstko na sztywno(dospawLismy do wachacz wsporniki )zrobiliśmy podnóżki,i przespawalismy wspornik od baku niżej,potem siodlo i nowe mocowanie do tylnego blotnika z bagaznikiem(w planach sakwy).sakwa z rurki i oklejony skórą na przedni widelec,potem przespawalismy dźwignię zmiany biegów na nowy podnóżek.to samo z chamulcem który teraz jest na linke,nowa lampa zrobiona z rury.no i docieranie.w planach sakwy i malowanie.
2 użytkowników postawiło piwo Rometowiec97 za ten post:2 użytkowników postawiło piwo Rometowiec97 za ten post. Latos (07-21-2014), LukaszzT1 (07-20-2014)
Szału nie ma, dupy nie urywa. Wywalić bagażnik, skrócić błotnik, wsadzić jakieś inne siodło(chociażby od sztywniaka), zmienić bak na komarowy, bądź od żaka i coś, by z tego było. Ogólnie poszedłbym w stronę Bobbera
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 20-07-2014 21:53:16 przez Bartek_.)
Wchodzę na forum sprawdzam nowe posty widzę Twój temat. Myślę sobie pewnie będzie coś ciekawego. Otwieram czytam opis okej fajnie się zapowiada dochodzę do zdj i doznaję zongu.. Szału nie ma ale też najgorzej nie ma. Dopracowałbym tą konstrukcję. Przemyślał rozwiązanie tych podnóżków czy co to jest takie duże .. wg mnie to za duże jest. Bak tutaj nie pasuje już lepiej wyglądałby z komara.. siedzenie do poprawek bo szału nie ma. Ten wydech też okropny. Pomyślałbyś nad przodem z sima i do tego inna lampa przednia nowy lakier i będzie okej. Będę śledził Twój temat, jestem ciekaw jaki będzie ostateczny wygląd motorku
WTF? Wygląda jak by ktoś wsadził granat w schowek, po wybuchu wrzucił w sterte złomu i kazał komuś nawalonemu powybierać i pospawać motorower. Szajs jakich mało nigdy takiego syfu, ścierwa nie widziałem i nie tolerowałem. Jak jest sens przerabiania tego typu motoroweru? To tak samo jak by przerabiać crossa na ścigacza, a ścigacza na enduro po prostu nie da się. Nie nie wjeżdżać mi tu z gunwem typu r1 cross bo to się nie liczy...
"Nie mam RWD bokiem jezdzic nie musze,
wole miec przed naped ale taki ktory ma dusze!"
Wszystkie będą moje sunie, gdy założę turbo w Unie
Jestę poetą.
Ogolnie nie jest zle mimo, ze nie toleruje takiego przerabiania to ten nie jest taki zly, tylko do dopracowania. Wykorzyataj pomysly kolegow wyzej: daj bak z komara i lagi od simka. Ja widze tutaj z tylu kolo 16'', np. od kadeta a z przodu 19''. Pomysl rowniez o silniku od jakiegos chinola, bedzie ladnie brzmial
Wysyłane z mojego ALCATEL ONE TOUCH 991 za pomocą Tapatalk 2
3 użytkowników postawiło piwo ArcziManYea za ten post:3 użytkowników postawiło piwo ArcziManYea za ten post. Latos (07-21-2014), theogarowiec (07-21-2014), Wigrus (07-27-2014)
własnie plan mam dac bak od komarka,nowy lakier bo ten to nieporozumienie.co do przedneigo zawieszenia.wstawiłem do niego kiedys jak miałem pane wprzednim kole zawieszenie od charti jezdzilo sie do dupy.
Forum by Tomasso94 2010 - 2023. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis i odczyt zgodnie z ustawieniami przeglądarki.