Romet typ 100
|
Autor |
Wiadomość |
Chmielu17
Praktykant

Liczba postów: 372
Imię: Ardian
Skąd: Nowa Sól
Pojazd: Romet 100
|
RE: Romet typ 100
Wczoraj nie pojechałem na zlot w Zwierzyńcu. Romet w ogóle nie palił. Z początku, jeszcze się odzywał jednak przestał reagować na gaz. Sprawdziłem z tatą gaźnik, ale to nie był on. Dzisiaj mieszaliśmy z zapłonem niestety też nic. Szybka decyzja ściągamy cylinder, to co się tam ukazało nas zszokowało.
Tłok wygląda jak zatarty, ma ścięte zamki na pierścienie (ma 31 lat), pierścienie luz około 1,5mm, sworzeń aż zmienił swój kolor i pod palcami można wyczuć jego nierówność, wał luzy góra dół i na boki. Uogólniając silnik 025 odszedł śmiercią naturalną  - uczcijmy jego pamięć minutą ciszy. A tak na poważnie czeka go poważny remont bez kompromisów. Mój tata mówi mi żebym kupił nowy wał i zestaw cylinder, tłok, pierścienie. Wiem jaka jest dzisiejsza "jakość" wykonania, więc cylinder oryginalny pójdzie do szlifu z tłokiem ZMD na 1 szlif(muszę go znaleźć), a wał do regeneracji. Zamierzam użyć najlepszych części. Jakie łożyska polecacie? Cena nie gra roli.
A teraz tłoczek i tulejka  :
https://www.facebook.com/Zastava-Mediter...847651863/ - moja Zastava 1100p Mediteran
|
|
20-07-2014 17:46:33 |
|
|
Jakchwal205
Technik

Liczba postów: 660
Imię: Kuba
Skąd: Nowy Tomyśl
Pojazd: Romet Ogar 205
|
|
20-07-2014 18:29:43 |
|
|
Chmielu17
Praktykant

Liczba postów: 372
Imię: Ardian
Skąd: Nowa Sól
Pojazd: Romet 100
|
|
26-02-2015 22:03:32 |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości
|
|