Jesteś nowy na forum? - Zachęcamy do przywitania się w dziale "Powitalnia" Smile

Zapraszamy na nasz oficjalny profil - facebook.com/ChlopcyRometowcy

Odpowiedz 
Simson SR50 Traci moc jak jest ciepły.
Autor Wiadomość
kruszonxp Offline
Nowy
*


Liczba postów: 2
Imię: Maciej
Skąd: Kraków
Pojazd: Inny
Post: #1
Simson SR50 Traci moc jak jest ciepły.
Witajcie. kupiłem niedawno sr 50 na początku motorek nie chciał się wkręcać w obroty jak odkręcałem szybko manetkę to go muliło (miał taka jak by czarna dziurę ) dałem go koledze udało mu sie to ustawic (zapłon) mówił tez ze prawdopodobnie tłok jest chiński...niestety. Wiec zacząłem śmigać na tym.. i zauważyłem następujące rzeczy.

1.Smson nie ma tyle mocy ile powinien miec (miałem juz takiego Simsona i był stanowczo zrywniejszy niz mój aktualny)
2.Simson jesli sie zagrzeje (a szybko dość sie grzeje) traci jeszcze więcej mocy praktycznie każde wzniesienie to 1 bieg...
3.Co polecacie zrobić z tym chińczykiem tanim kosztem ? kolega mówił zęby kupić dobry tłok DDR 60cmm i zrobić szlifa na 60 wiec co polecacie jakie części ?
4. Zauwazyłem ze jak jade szybko (zazwyczaj 4 bieg) to strasznie bije mi kierownica aż ręce bola
17-07-2014 13:02:07
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Reklama
krzysiu1505 Offline
Technik
*


Liczba postów: 952
Imię: .
Skąd: okolice Bochni
Pojazd: Romet Ogar 200
Post: #2
RE: Simson SR50 Traci moc jak jest ciepły.
Prawdopodobnie puchnie tłok, w takim wypadku należy przeszlifować cylinder(nie trzeba od razu na 60cmm, starczy na następny nadwymiar, tylko pamiętaj, żeby tłok niemiecki kupić, czy to stary enerdowski czy nowy MZA), chyba że cylinder jest produkcji chińskiej, wtedy wymienić należy i cylinder(najlepiej na stary enerdowski lub nowy MZA, ale polski Almot też ujdzie). A z biciem kierownicy to może być koło krzywe bądź rama krzywa(albo po prostu zużyte łożyska kierownicy)

Skład złomu w moim garażu:
- Simson S51B1-4 1983r
- Simson S51N/Electronic/Comfort(składak z 3 różnych) 1989r.
- Romet Ogar 200(motorower jutra: może jutro odpali) 1989r: sprzedany, oby trafił w dobre ręce
17-07-2014 13:42:31
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
kruszonxp Offline
Nowy
*


Liczba postów: 2
Imię: Maciej
Skąd: Kraków
Pojazd: Inny
Post: #3
RE: Simson SR50 Traci moc jak jest ciepły.
Dzięki wielkie Smile

A jak dobrać tłok najlepiej DDR po szlifę cylindra ? jakie wymiary ? w tych sprawach za bardzo sie nie znam powiem szczerze
17-07-2014 13:53:48
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
bartoszek5k Offline
MacGyver
*


Liczba postów: 2,358
Imię: Bartosz
Skąd: Drobnice k.Wielunia
Pojazd: Romet Ogar 205
Post: #4
RE: Simson SR50 Traci moc jak jest ciepły.
Szlif się robi pod tłok i pierścienie

ROMET OGAR 205- remont ukończony

ROMET OGAR 200- w uzdatnianiu do użytkowania

ROMET DELTA CTB - dupowóz
17-07-2014 14:38:53
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
krzysiu1505 Offline
Technik
*


Liczba postów: 952
Imię: .
Skąd: okolice Bochni
Pojazd: Romet Ogar 200
Post: #5
RE: Simson SR50 Traci moc jak jest ciepły.
Najpierw bierzesz suwmiarkę i mierzysz średnicę starego tłoka, i kupujesz tłok pod następny nadwymiar(o ile pamiętam w simsonie jest co 0,25mm) i idziesz do zakładu gdzie szlifują cylindry i dajesz gościowi cylinder i tłok i pod tłok Ci cylinder przeszlifują.

Skład złomu w moim garażu:
- Simson S51B1-4 1983r
- Simson S51N/Electronic/Comfort(składak z 3 różnych) 1989r.
- Romet Ogar 200(motorower jutra: może jutro odpali) 1989r: sprzedany, oby trafił w dobre ręce
17-07-2014 16:36:44
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Odpowiedz 





Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości


Forum by Tomasso94 2010 - 2023. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis i odczyt zgodnie z ustawieniami przeglądarki.
POMÓŻ W UTRZYMANIU FORUM!

Zaloguj do Poczty
Kontakt | Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy! | Wróć do góry | Wróć do forów | Wersja bez grafiki | RSS | Mapa użytkowników | Lista banów
 Witaj, Gość
Musisz się zarejestrować przed napisaniem posta.


  

Hasło
  





Reklama


 Szukaj na forum

(Zaawansowane szukanie)

 Ostatnie wątki
50T-1, 200 albo 205 - któ...
Ostatni post: Bob_Harley
Dzisiaj 08:42:22
» Odpowiedzi: 196
» Wyświetleń: 10914
Lub [Z] ramę goła do kom...
Ostatni post: Debesta
Dzisiaj 06:34:49
» Odpowiedzi: 3
» Wyświetleń: 883
zderzak startera
Ostatni post: Debesta
Dzisiaj 06:32:01
» Odpowiedzi: 1
» Wyświetleń: 68
Romet Romka - 50-T-1 '82r...
Ostatni post: grissley
Dzisiaj 03:39:13
» Odpowiedzi: 196
» Wyświetleń: 55693
Pytanie o kolor mojego gi...
Ostatni post: Kasztan
Wczoraj 23:09:45
» Odpowiedzi: 0
» Wyświetleń: 25
Kod lakieru Kama. Pilnie!...
Ostatni post: Anakin 320
Wczoraj 16:10:06
» Odpowiedzi: 0
» Wyświetleń: 34
Rewizja silnika mińsk 400
Ostatni post: Bob_Harley
Wczoraj 15:56:02
» Odpowiedzi: 3
» Wyświetleń: 123
Naklejki na Jubilatach 2
Ostatni post: Dawdzio
Wczoraj 02:39:58
» Odpowiedzi: 2
» Wyświetleń: 88
Renowacja Romet Jubilat 1...
Ostatni post: Dawdzio
Wczoraj 02:37:49
» Odpowiedzi: 3
» Wyświetleń: 187
Skrzynia biegów Jawa 50
Ostatni post: Jakub
27-07-2025 21:54:50
» Odpowiedzi: 0
» Wyświetleń: 56
Prowadzenie osi rozruszni...
Ostatni post: de_gumis
27-07-2025 13:58:11
» Odpowiedzi: 0
» Wyświetleń: 89
Dźwignia hamulca i podnóż...
Ostatni post: Piotrekdriver1
27-07-2025 09:39:07
» Odpowiedzi: 6
» Wyświetleń: 169
Koła ogar 200
Ostatni post: Pablo321
27-07-2025 00:21:07
» Odpowiedzi: 0
» Wyświetleń: 103
Zatarty S38
Ostatni post: Maka_91
27-07-2025 00:19:31
» Odpowiedzi: 28
» Wyświetleń: 2373
Problem ze sprzęgłem Rome...
Ostatni post: Maka_91
26-07-2025 23:27:16
» Odpowiedzi: 6
» Wyświetleń: 542

Reklama