Klin na wale
|
Autor |
Wiadomość |
Dezamet_023
Nowy
Liczba postów: 51
Imię: Mariusz
Skąd: Lubuskie
Pojazd: Romet Ogar 205
|
Klin na wale
Witam, chciałbym się podzielić tym, że tak naprawdę klin który jest na wale nie służy by trzymać magneta, lecz by dobrze ustawić zapłon. Wujek powiedział mi, że w jakiś tam motorach klinów nie używali w ogóle co mnie zdziwiło. Tak naprawdę jak widać można jeździć bez klinu. Ale tak wiem, magneto się zacznie ślizgać i żeby pozbyć się tego problemu należy przez jakiś kręcić magnetem na wale to tego momentu, aż się ładnie wytrze i dzięki temu będzie trzymać. (Gdy zrywają się kliny to tak naprawdę są one za duże i wystają, tak naprawdę klin nigdy nie powinien się zerwać jeśli jest wszystko dobrze zrobione). Myślę, że może Wam się przydać ta wiedza. Pozdrawiam i przepraszam jeśli założyłem ten post w złym dziale, gdyby tak było to proszę przeniesienie
|
|
08-07-2014 20:36:41 |
|
5 użytkowników postawiło piwo Dezamet_023 za ten post:5 użytkowników postawiło piwo Dezamet_023 za ten post.
fosa (07-08-2014), Malibu122 (07-09-2014), Sebek (07-23-2015), simi81 (07-08-2014), szczupak54 (07-08-2014)
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości
|
|