Romek 50 T-1 ViperGreen BY kamil777 wejdź i oceń
|
Autor |
Wiadomość |
kamil777
...Inżynier...
Liczba postów: 20
Imię: Grohux
Skąd: Łańcut
Pojazd: Romet 50-T-1
|
|
05-05-2014 17:56:39 |
|
|
kamil777
...Inżynier...
Liczba postów: 20
Imię: Grohux
Skąd: Łańcut
Pojazd: Romet 50-T-1
|
|
07-05-2014 14:49:19 |
|
|
kamil777
...Inżynier...
Liczba postów: 20
Imię: Grohux
Skąd: Łańcut
Pojazd: Romet 50-T-1
|
RE: Romek 50 T-1 ViperGreen BY kamil777 wejdź i oceń
Dobra dobra chiwile mnie tu nie było ale romet nareszcie doczekał sie kapitaliki silnika
zaryzykowałem i kupiłem cylinder 40mm (tak zwan CHINA POWER),Łożyska NTN , uszczelniacze najlepsze jakie były w sklepie,uszczelki,śruby na cały silnik.
A tu cennik jakby ktoś sie pytał
-cylinder z tłokim itp: 70zł
-Łożyska NTN :52zł bo w starych to kulki kwadratowe sie zrobiły
-uszczelniacze :37zł
-śruby : 8zł
-uszczelki : 7zł
+ jeszcze silikon itp
Zaglądajcie do mojego Rometa 50 T-1
http://www.chlopcyrometowcy.pl/showthread.php?tid=22030
|
|
14-06-2014 23:39:25 |
|
|
Bartosz93
Uczeń
Liczba postów: 148
Imię: Bartek
Skąd: Grzmiąca
Pojazd: Romet Pony
|
|
22-06-2014 22:55:33 |
|
|
kamil777
...Inżynier...
Liczba postów: 20
Imię: Grohux
Skąd: Łańcut
Pojazd: Romet 50-T-1
|
RE: Romek 50 T-1 ViperGreen BY kamil777 wejdź i oceń
No to tak nic nie pisałem bo nie miałem czasu, ale teraz mam to coś napisze jak sie jeździ na chinie
to tak po zmianie łożysk cylka, walu (bo stary ktoś zbijał młotem bo krzywy w cztery dupy) itp romet odpalił od strzała ,chodzi równiutko ,wkręca sie wyśmienicie ,nic nie brzęczy nie stuka jak to inni mówili ze tak będzie na chinie ,
co do przyspieszenia do aż sie zdziwiłem że romet tak fajnie jedzie a przełożenia 13/45 a v-max 40
i dotarte już jakieś 62km lecz z gaźnikiem dzieje sie coś złego
Co zostało zrobione-wymienione w silniku :
-wymienione wszystkie łożyska
-wał w idealnym stanie z polerowaną korbą (ZMD)
-wszystkie uszczelniacze
-śruby w całym silniku
-dopasowanie cylindra do karterów
-lekki flow karterów
-cylinder 40mm z tłokiem itp:
-uszczelki w całym silniku
-zębatka 13z
-tarcze sprzęgła 2x
-gumy amortyzujące w silniku 2x
-wodzik biegów (ZMD)
-wałek główny biegów (ZMD)
-kondensator zapłonowy(ZMD)
-przerywacz zapłonu(ZMD)
-świca NGK
-wymieniona głowica bo w tamtej zepsuł sie gwint i miała mniejszą komorę spalania
Części ZMD zostały znalezione u dziadka ze starych zapasów PRL
i na pewno jeszcze o czymś zapomniałem sorry za brak fotek część ale dokupiłem je później i zapomniałem zrobić zdjęć
Komentujcie oceniajcie
Zaglądajcie do mojego Rometa 50 T-1
http://www.chlopcyrometowcy.pl/showthread.php?tid=22030
|
|
23-06-2014 23:41:44 |
|
|
kamil777
...Inżynier...
Liczba postów: 20
Imię: Grohux
Skąd: Łańcut
Pojazd: Romet 50-T-1
|
|
25-06-2014 00:00:25 |
|
|
kamil777
...Inżynier...
Liczba postów: 20
Imię: Grohux
Skąd: Łańcut
Pojazd: Romet 50-T-1
|
|
20-07-2014 12:08:46 |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek:
|
|