Simson S51 B1-4 1982 by Marwerick
|
Autor |
Wiadomość |
Marwerick
Mechanik
Liczba postów: 1,866
Imię: Zbigniew
Skąd: rumia (GWE)
Pojazd: Inny
|
RE: Simson S51 B1-4 1982 by Marwerick
(22-06-2014 13:58:36)krzysiu1505 napisał(a): 6V nie jest takie złe, ja osobiście nie narzekam(jedynie klakson mógłby być mocniejszy ). 12V wiadomo, bardziej perspektywiczne ale jak przerabiać to lepiej już od razu wsadzić VAPE albo Ducati Energia, bardziej perspektywiczne zapłony to są.
ducati energia tak łatwo nie podejdzie że montuje i jeżdze trzeba przerabiać ,na vape to chciałem się rzucić i nawet bym kupił ale co z resztą motorka i wtedy bym go dłużej robił no ale sam vape u jacka kosztuje 678zł (chyba),a jeszcze muszę go złożyć i chciałbym się jeszcze w tym roku przejechać
(22-06-2014 13:58:41)ursusZ056 napisał(a): Naprawdę nie chcę Ci mówić, że na 100% jest to 6v, najlepiej jak być jeszcze z cewek numery napisał, bo chyba powinny gdzieś tam na nich być. A żarówki to możesz zamówić na zapas jak ja zrobiłem, i się nie martwię. Lepiej chyba wyłożyć 10zł więcej na zarówki, niż 150 na jakieś ELBY i inne EWR-y.
a gdzie są numery cewek ?,a układ elba,ewr to były w nowszych elektronikach
|
|
22-06-2014 14:03:30 |
|
|
theogarowiec
rider ogar
Liczba postów: 1,010
Imię: Szymon
Skąd: Słupca
Pojazd: Romet Pony
|
|
22-06-2014 14:55:00 |
|
|
theogarowiec
rider ogar
Liczba postów: 1,010
Imię: Szymon
Skąd: Słupca
Pojazd: Romet Pony
|
|
22-06-2014 15:02:58 |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 4 gości
|
|