Ocena wątku:
- 0 głosów - 0 średnio
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
[Ogar 200] problem
|
Autor |
Wiadomość |
Pompuś
Unregistered
|
RE: problem
Świece próbowałem 3 które są pewne. No sam nie wiem o co chodzi.. iskra stała, ładna niebieska i dupa.
|
|
18-06-2014 16:54:52 |
|
|
Pompuś
Unregistered
|
RE: problem
nowa świeca, nawet nie odpalany to jaka może być ?
Ludzie kufa. WINA LEWEGO POWIETRZA CZY NIE?!?!??!?!
|
|
18-06-2014 19:48:25 |
|
|
Pompuś
Unregistered
|
RE: problem
No zakopcona.
Wina lewego czy nie ? ..
|
|
18-06-2014 20:12:16 |
|
|
peter056
ZaChartowany
Liczba postów: 26
Imię: Piotr
Skąd: Grójec
Pojazd: Romet Chart
|
RE: problem
Pompek, po pierwsze trochę kultury, bo staramy Ci się pomóc z własnej nieprzymuszonej woli, to raz. Dwa, jak wygląda świeca to NIESTETY wiem, zaś NIE MAM BLADEGO POJĘCIA JAK WYGLĄDAJĄ ELEKTRODY ŚWIECY TUŻ PO PRÓBIE ODPALENIA (wybaczcie, że wielkimi literami, ale chyba inaczej się nie da). Trzy, skoro mówisz, że nieodpalany, w takim razie narzekasz że silnik nie pracuje, mimo tego że go nie odpalasz? Cztery, możesz łatwo sprawdzić czy ciągnie ci lewe powietrze. Zatkaj ręką filtr powietrza i próbuj uruchomić obserwując efekty. Wszystko można wyczytać w google, ale po co? Lepiej prosić o poradę, jednocześnie mając gdzieś wszystkie zalecenia innych, i wymagać wróżenia z fusów.
Edit: Skoro zakopcona, to możliwe że ch... słabo sobie poradziłeś z simmeringami i ciągnie ci olej ze skrzyni. Spuść cały olej, odczekaj trochę i wtedy próbuj. Może być też problem z iskrą.
"Stać w kolejce do nieba, ta prawda zbyt okrutna
Mogę stać w tej kolejce i nie doczekać jutra..."
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 18-06-2014 20:18:09 przez peter056.)
|
|
18-06-2014 20:16:47 |
|
|
Pompuś
Unregistered
|
RE: problem
nie odpalany, że nie chodził dłużej nic 2 sekundy. Pcham go coś tam zagada, chodzi chodzi (prrrrr) chodzi chodzi prrrrr i tyle. Zmieniłem gaźnik i dalej to samo więc odpada:
zapłon;
gaźnik;
to co ? lewe ? może gdzieś simer puszcza ?
|
|
18-06-2014 20:19:30 |
|
|
Pompuś
Unregistered
|
RE: problem
silnik jest świeżo złożony więc nie ma oleju. także ja obstawiam lewe bo nie ma prawa nic więcej się stać
|
|
18-06-2014 20:29:45 |
|
|
jurek_j
Technik
Liczba postów: 830
Imię: J
Skąd: FGW
Pojazd: Romet Kadet
|
RE: problem
W sumie ostatnio męczyłem się z takim 223, gaźnik strasznie pluł na zewnątrz paliwem, nie wiem czy to dysze, czy co, ale po podmianie gaźnika na pewniaka, zrobieniu tego co wcześniej opisałem, odpalił od razu...
Przy małej ilości lewego powietrza silnik pracowałby z dużą prędkością obrotową, z dużą ilością 'lewusa' - odpalałby przy znacznym dodaniu gazu. Jak pierdzi w wydech to statyczny kąt wyprzedzenia zapłonu zbyt późny, no ale to chyba oczywiste.
EDIT: 1,5mm GMP łatwo uzyskać - stara, niepotrzebna świeca, gwintownik M8, śruba M8 i masz 'profesjonalny' przyrząd do ustawiania zapłonu. Skok typowej śruby M8 to 1,5mm. Wykonanie czegoś takiego zajmuje góra 30 minut, a ułatwia od cholery i jeszcze więcej.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 18-06-2014 23:18:01 przez jurek_j.)
|
|
18-06-2014 23:15:39 |
|
|
Pompuś
Unregistered
|
RE: problem
Panowie, próbowałem podlewać świece, zwiękkszałem poziom paliwa w komorze pływakowej. Nie jestem nowicjuszem.
Próbowałem na innej cewce zapłonowej co dało sporo większą iskre. Niestety, dalej motorek nie do końca odpala. Wyjąłem simerek i sie okazało że jest do wymiany. Tematu nie zamykajcie bo jeszcze nie jestem pewien że to w 100 5 wina tego, chociaż jak nie to to nic.
|
|
19-06-2014 15:35:32 |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 16 gości
|
|