Łosiek "by Bosz"
|
Autor |
Wiadomość |
Boszu
Bo na gumie, latać umie!
Liczba postów: 604
Imię: Jacek
Skąd: Kozłówek - Podkarpacie
Pojazd: Inny
|
RE: Łosiek "by Bosz"
Dla aktywnych tylko na forum, nowy filmik z pracy silnika już po pełnych regulacjach, wymienionym łańcuszku rozrządu i napinaczu, ustawieniu zaworów, gaźnika itd.
https://www.youtube.com/watch?v=7h9-_Mo6...e=youtu.be
Pali jak widać idealnie, chodzi idealnie, no wsiadać i jechać. I tłok nowy też już raczej w miarę dotarty, bo przejechane będzie miał z 500km, prawie cały czas na bardzo wolnych obrotach i przy niskich temperaturach (odcinki 9km do i z pracy)
Do wymiany jeszcze jest łożysko główki ramy z części które zakupiłem, a do zakupienia:
Klocki hamulcowe na przód, łożyska kół, tulejki wahacza i amortyzatorów, kierunki, tylna lampa, pewnie cały nowy silnik 110ccm (tego szkoda przerabiać bo jest w bdb kondycji), przerywacz, przełączniki kierownicy lewy i prawy,tylna opona, klosz przedniej lampy i jeszcze pewnie kilka rzeczy.
Do zrobienia:
Tylny błotnik (możliwe że będzie z żywicy epoksydowej jak nie znajdę czegoś co dopasuje), do poprawienia spawy (ktoś tak to pospawał że się płakać chce), wgniotki itd. do wyrównania, kierownica do prostowania lub nowa i chromy do chromowania lub kupno nowych. Ew. polerka które się da, wydech albo cały, albo końcówka tłumiąca. No i jeszcze na pewno się kilka rzeczy znajdzie, i jest jeszcze pewnie kilka o których teraz nie pamiętam.
Ogólnie, myślę że w 1400zł z zakupem i remontem się zmieszczę. Bo na razie poszło 350zł na sprawy konieczne, w tym z 150zł na sam remont silnika. A do wydania jeszcze z 300-400zł. + no 700-800zł nowy silnik. Ale to już rzecz liczona oddzielnie.
Po zmianie z 12z na 15z zębatki jestem mega zadowolony! Mocy mu nie brak, a 4 bieg to taki prawie nad bieg. Chodź, dziś licznik na prostej udało mi się zamknąć (80km/h na liczniku, było ok. 85km/h). W tym na 3-cim biegu do nie mal pełnych obrotów osiąga 70km/h. A na 4-tym biegu na wolnych leci sobie 45-55km/h z zapasem mocy na wzniesienia.
A i dodam jeszcze, że rozwiercony został zablokowany króciec co dało mu sporo mocy na wyższych obrotach.
Przekonałem się tak że, że 4T to jednak super silnik! Jeszcze nie wiem jak będzie z awaryjnością, ale po takim remoncie i jego stanie, wątpię aby szybko chciał paść.
China is POWER!!!
|
|
18-06-2014 23:30:55 |
|
|
nie_mientki
Pomocny użytkownik
Liczba postów: 6,375
Imię: Michał
Skąd: Puławy
Pojazd: Romet 50-T-1
|
|
18-06-2014 23:48:35 |
|
1 osoba postawiła piwo nie_mientki za ten post:1 osoba postawiła piwo nie_mientki za ten post.
Boszu (06-21-2014)
|
Boszu
Bo na gumie, latać umie!
Liczba postów: 604
Imię: Jacek
Skąd: Kozłówek - Podkarpacie
Pojazd: Inny
|
RE: Łosiek "by Bosz"
China is POWER!!!
|
|
21-06-2014 14:49:28 |
|
|
KAT
Nowy
Liczba postów: 41
Imię: KAT
Skąd: Śląsk
Pojazd: Inny
|
RE: Łosiek "by Bosz"
Zajebisty Myślałem nad nim (tani jak na takie coś) ale wole charta. Pierwsze co bym w nim zrobił to pomalował na czarno bo te płomyki są fajne do 8 roku życia Fajne z wyglądu ale żeby to jakąś brzmiało trzeba pewnie włożyć mnóstwo pracy w silnik.
Pozostaje życzyć powodzenia.
Cytat:Wiele lat - dla mnie chwil - byłem jak grom.
Uczyłem cię.
Z wilka wilk, z nędzy nędza, a z krwi krew.
|
|
21-06-2014 15:18:04 |
|
|
Boszu
Bo na gumie, latać umie!
Liczba postów: 604
Imię: Jacek
Skąd: Kozłówek - Podkarpacie
Pojazd: Inny
|
RE: Łosiek "by Bosz"
(21-06-2014 15:18:04)KAT napisał(a): Zajebisty Myślałem nad nim (tani jak na takie coś) ale wole charta. Pierwsze co bym w nim zrobił to pomalował na czarno bo te płomyki są fajne do 8 roku życia Fajne z wyglądu ale żeby to jakąś brzmiało trzeba pewnie włożyć mnóstwo pracy w silnik.
Pozostaje życzyć powodzenia.
Żeby fajnie brzmiało, wystarczy zarzucić 110ccm i taki wydech jak ja mam. Bo przy 50ccm już ma jakiś dźwięk, ale jeszcze słychać że to 50ccm. No i przy 110ccm fajnie strzela z wydechu po spuszczeniu gazu. (przynajmniej, tak jest na filmikach. I to mnie bardzo rajcuje!)
I płomienie wiadomo... Też będę całego malował, ale to najpierw sprawy techniczne. Bo teraz szkoda malować skoro i tak wiele rzeczy jeszcze pewnie pójdzie do zmiany, no i błotnik z tyłu do zrobienia.
I tani to owszem... Za 400zł już połowę wyremontowałem kupując nowe części. A kupując takiego nie za 600zł a za 1200-1400zł ma się już gotowca. Tylko przemalować, po robić bajerki typu lepsze kierunki, lusterka, malowanie i duperelki jak nakrętki na wentyle, sakwy itd. I maszynka że ho, ho.
(21-06-2014 15:19:25)lada97 napisał(a): Brawo, brzmi jak 100 koni a jedzie jak 2 Takie pojazdy bardzo, bardzo lubie a ten dźwięk jest bardzo piękny niczym sąsiad trzepiący dywan o 4 nad ranem.
Zależy co kto lubi. Ja uwielbiam dźwięk chopperów. Co prawda, tutaj tylko na wolnych obrotach i lekkich przygazówkach go przypomina, ale po zmianie na 110ccm liczę że będzie chodził już całkiem fajnie.
A tutaj filmik z V-Max... I zakres prędkości na 15 zębatce. Żeby mi nikt nie mówił że to 80km/h nie poleci. Z 50ccm cylkiem.
https://www.youtube.com/watch?v=ntkaSQ5Y...e=youtu.be
China is POWER!!!
|
|
21-06-2014 15:54:07 |
|
|
wojtekr35
TeRrOrYsTa
Liczba postów: 939
Imię: Wojtek
Skąd: Nowa Ruda
Pojazd: Inny
|
|
21-06-2014 15:57:03 |
|
|
KAT
Nowy
Liczba postów: 41
Imię: KAT
Skąd: Śląsk
Pojazd: Inny
|
RE: Łosiek "by Bosz"
Cytat:Wiele lat - dla mnie chwil - byłem jak grom.
Uczyłem cię.
Z wilka wilk, z nędzy nędza, a z krwi krew.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 21-06-2014 16:17:36 przez KAT.)
|
|
21-06-2014 16:16:27 |
|
|
Latos
Sezon trwa cały rok
Liczba postów: 2,004
Imię: Kacper
Skąd: Byszewo (CBY)
Pojazd: Inny
|
|
23-06-2014 17:19:58 |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek:
|
|