| 
		
	 
		
			| 
					Łosiek "by Bosz"
				 |  
			| Autor | Wiadomość |  
		
		
		
	
		| Boszu   Bo na gumie, latać umie!
 
  
 
   Liczba postów: 604
 Imię: Jacek
 Skąd: Kozłówek - Podkarpacie
 Pojazd: Inny
 
 | 
			| RE: Łosiek "by Bosz" 
 
				 (28-05-2014 18:59:30)Latos napisał(a):  One są dość dobre te silniki, ciągną od dołu z tego co wiem, a niech cię nie zwiedzie to, że są w krosach. To że w rometach są silniki dwusuwowe, nie oznacza, że nadają się tylko na pole i do żwirowni  Ponoć niskie obroty wspomaga cienkie kolanko z tego co wiem. 
Wąskie kolanko??    W 4T małej pojemności i do tego 1 cylindrowca to wydaje mi się że średnica, długość itd. wydechu nie robi różnicy... Przy wielu cylindrach i większej pojemności to owszem. Ale tutaj o ile ja wiem, to nie ma znaczenia jeżeli nie jest o tyle mały, że dławi.    Ale mogę się mylić...
  (28-05-2014 19:49:32)Romet drajwerV2 napisał(a):  "Tylko silnik trochę mały i do tego boxer..."w sensie w tym łosiu jest boxer? widział ty kiedy boxera?
 
Chciałem napisać krótko że chodzi mi o silnik który nie jest ani pod kątem 45", ani pod kątem 90", ani pod kątem 25, 30 czy nawet 350", tylko pod kątem 2-5". Inaczej mówiąc, leży nisko i praktycznie płasko, czyli podczas pracy zużywa się bardziej niż silnik nie leżący nie mal płasko.  
Czy nie prościej że napiszę "bokser" i wszyscy wiedzą o co chodzi?? I nie ma potem spamu?? Ku**a... Ludzie... Zacznijcie myśleć!! 
No chyba że chcecie poczytać długie opowiadania to czemu nie. 
  (28-05-2014 20:27:34)fosa napisał(a):   (27-05-2014 17:45:40)bartoszek5k napisał(a):  Po co zakładać 110ccm jak można od razu 125cmm?110 i 125 to to samo. Oba mają tłoki o srednicy 52 mm. Chińczycy chyba tak sobie wymyślili 110. Boszu jak to jest 50cc to ja ci współczuje. To nawet nie jedzie, ryczy a w miejscu stoi. 72 juz w miarę. Zakładaj 110 cylinder, tylko ze to wał inny i łańcuszek, szpilki, noi cyl z głowicąOgółem ujdzie. Mi też się jawka mustang nie podoba, a inni zachwalają, więc jak kto lubi
 
Wiesz, przesiadając się z 200-tki na Łosiaka 50ccm to i tak jest już większa moc! Przyśpieszenie może i owszem, mniejsze... Ale prędkość i moc lepsza. 
I 110ccm jest w planie... Polecam śledzić mnie na FB.    Tam jest więcej info...
  (29-05-2014 19:44:20)DominiX napisał(a):  Ciekawy jestem co wyjdzie z tego Łośka  Będę tu zaglądał i śledził temat  Będzie filmik z jazdy na YT ?  
No się wrzuca właśnie...    Bo "Pracę silnika" zarzuciłem na wrzucanie na YT zanim do roboty pojechałem, a teraz jak wróciłem to zarzuciłem wrzucanie filmiku z Jazdy.   
Chodź telepało mnie kamerą bo no niestety, łańcuch tutaj był przez całą zimę napięty jak skrwsn. i w cały czas szarpie. Zresztą, na filmiku będzie widać.    China is POWER!!!
 |  |  
	| 30-05-2014 05:15:06 |  |  
	
	| ![[+]](images/Corporate/collapse_collapsed.gif)  
 |  
	
		| Romet drajwerV2   Pomocny użytkownik
 
 
   Liczba postów: 242
 Imię: michau
 Skąd: z domu
 Pojazd: Romet Chart
 
 | 
			| RE: Łosiek "by Bosz" 
 
				 (28-05-2014 20:24:06)nie_mientki napisał(a):  Silnik typu "bokser" czyli tępy i ociężały. Jak bokser 
Po przeczytaniu kilku postów zmianiłbym to na  
Silnik typu "bokser" czyli tępy i ociężały. Jak własciciel  
bez urazy
			 |  |  
	| 01-06-2014 16:26:24 |  |  
	
	| ![[+]](images/Corporate/collapse_collapsed.gif)  
 |  
	
		| Boszu   Bo na gumie, latać umie!
 
  
 
   Liczba postów: 604
 Imię: Jacek
 Skąd: Kozłówek - Podkarpacie
 Pojazd: Inny
 
 | 
			| RE: Łosiek "by Bosz" 
 
				 (30-05-2014 19:11:05)Latos napisał(a):  Ale co ma silnik bokser do poziomego cylindra? Nie możesz po prostu napisać że poziomy silnik? 
Ehh... Bo z zasady silnik boksera leży płasko? 
  (30-05-2014 19:36:03)DominiX napisał(a):  Oglądałem filmik o pracy silnika Łoska i czy mi się wydaje czy on się nie może za bardzo zebrać z wolnych ?  
Ten typ silników tak ma.    To nie 2T że od razu łapie obroty. Ma to swoje wady, ale i jak dla mnie spore zalety. 
  (01-06-2014 16:57:20)Błażej napisał(a):   (01-06-2014 16:26:24)Romet drajwerV2 napisał(a):   (28-05-2014 20:24:06)nie_mientki napisał(a):  Silnik typu "bokser" czyli tępy i ociężały. Jak bokser Po przeczytaniu kilku postów zmianiłbym to na
 Silnik typu "bokser" czyli tępy i ociężały. Jak własciciel
 bez urazy
 Pokazujesz jak jesteś tępy właśnie Ty pisząc takie posty
 
 
 Boszu lej na takich kretynów, rób swoje i pokazuj, jeździj i ciesz się tym co masz, co jest twoje przede wszystkim
 
 Zwiedzaj kraj i rób relacje z wypadów
 
Błażej, a czy ja kiedyś się przejmowałem nie konstruktywną opinią?    
I relacje na pewno będą! Póki co... Oczekuję na wypłatę, i już dziś spisałem sobie wszystkie elementy do wymiany, oraz ich cenę. I coś czuję że w sklepie od razu zostawię pól wypłaty.    
Kosztorys napraw:
 
Konieczne do wymiany!!
 
22zł Linka hamulca tył 
30zł dźwignia/klamka sprzęgła 
12zł linka sprzęgła 
10zł linka gazu 
30zł łożyska główki ramy 
30zł lusterka  
10zł linka licznika 
90zł komplet łańcuch + zębatki 
50zł pompa + dźwignia hamulca przód 
??zł płyn hamulcowy 
16zł 2x tuleje wahacza 
34zł 4x tulej amorków 
80zł 4x kierunki 
25zł filtr powietrza stożek gąbkowy 
??zł Łożyska kół!
 
Razem: 450-500zł
 
Przydało by się wymienić...
 
80zł zestaw zamków (korek + stacyjka + blokada kierownicy) 
18zł oś koła tył 
50zł lampa tył 
20zł Przerywacz 3 lub 2 piny (jeżeli uszkodzony) 
50zł przód błotnik bez lakieru (lub klejenie i piaskowanie/malowanie) 
30zł przełącznik alu. lewy 
30zł przełącznik alu. prawy (z awaryjnymi) 
15zł półka zawieszenia przedniego (lub i nie)
 
Razem:300zł
 
(ceny z Allegro, wszystko kupowane będzie zapewne w pobliskim sklepie motoryzacyjnym na zamówienie)
 
A i zapomniałem jeszcze o oleju Lotos Mineral lub Syntetyk 10W40 (10-25zł) i oponie tylnej (70-170zł).    China is POWER!!!
 
				
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 01-06-2014 17:54:37 przez Boszu.)
 |  |  
	| 01-06-2014 17:51:23 |  |  
	
	| ![[+]](images/Corporate/collapse_collapsed.gif)  
 |  
		
	 
		
  
 
 
 
 
 
		
		
	 
 Użytkownicy przeglądający ten wątek:
 
 
 | 
 
 
 
 
 |